Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta

  • 80 647
  • 503

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näin se jäi tälläkin kertaa Hynek kahteen maaliin. Saisko kahesta syötöstä ynnättyä maalin?

Olis ollu kiva kun Sportista olis ollu jotain vastusta niin ois voinu tyhjiin kokeilla.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä. Tulin kanssa katsomaan että minnes suuntaan nyt maksellaan
 

redpecka

Jäsen
Näin se jäi tälläkin kertaa Hynek kahteen maaliin. Saisko kahesta syötöstä ynnättyä maalin?

Olis ollu kiva kun Sportista olis ollu jotain vastusta niin ois voinu tyhjiin kokeilla.
Nimimerkki @Schimanski pääsi jännittämään myös hattullista Kunyk-nimisellä hepalla ja SaiPa pääsi vielä yrittämään tyhjiin ja onnistuikin, mutta Kunyk ei ollut silloin edes kentällä.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Tänään tulessa listalta Niko Ojamäki, Kristian Kuusela, Arttu Ilomäki ja Brandon DeFazio...veikkaan ilmaiseksi, että viikonlopulle ja Tallinnaan menee hattu, ellei sitten Penaa laiteta tänään ylivoimaan. ;)
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kärki siirty Sveitsiin. Lasketaanko jos se tekee siellä hatun?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Nyt sitte Osala vilttiin loppupeliks :D
 

Ralph

Jäsen
Jatkuuko sama pudotuspeleihin, jos kukaan valituista ei tee hattutemppua ennen sitä? Mun ainoa toive on siinä, kun Philippe Cornet'n runkosarja on ohi.
 

Ralph

Jäsen
No mitä luulet, kun otsikko on "Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta"?
No jos luetaan otsikkoa sanatarkasti, niin kukaan ei voittanut, seuraavan hattutempun teki Jaakko Rissanen. Joten turha enää jännittää, veto on ohi.
 
No jos luetaan otsikkoa sanatarkasti, niin kukaan ei voittanut, seuraavan hattutempun teki Jaakko Rissanen. Joten turha enää jännittää, veto on ohi.
Ei ole mitään syytä lukea sanatarkasti. Jos kuitenkin viitsit lukea sääntöjä sanatarkasti, huomaat olevasi väärässä, vaikket sitä varmastikaan pysty myöntämään.
 
Vaikea olla väärässä, kun en itsekään tiedä missä olin väärässä.
Missä mainitaan vedon olevan ohi? Onko sinulla päätösvaltaa vedon sääntöihin? Selvästikin veto menee vasta sitten poikki, kun seuraavaksi listalta löytyvä hattutempun tehnyt pelaaja on selvillä.

On mahdollista olla väärässä, vaikkei itse siitä tiedä. Mahtoiko käydä mielessä?
 

Ralph

Jäsen
Missä mainitaan vedon olevan ohi? Onko sinulla päätösvaltaa vedon sääntöihin? Selvästikin veto menee vasta sitten poikki, kun seuraava listatalta löytyvä hattutempun tehnyt pelaaja löytyy.

On mahdollista olla väärässä, vaikkei itse siitä tiedä. Mahtoiko käydä mielessä?
Tässä tapauksessa mun pitää pahoitella sulle, että luulit minun kirjoittaneen tuon "veto on ohi" tosissani.
 
Tässä tapauksessa mun pitää pahoitella sulle, että luulit minun kirjoittaneen tuon "veto on ohi" tosissani.
Mainitsit kuitenkin
No jos luetaan otsikkoa sanatarkasti,
niin siinä tapauksessa oli syytä lukea myös sääntömuutoksesi sanatarkasti.

Kuten arvelinkin, et pysty nostamaan kättäsi virheen merkiksi, vaan piiloudut perinteisen "en ollut tosissani" -lausahduksen taakse. Kuitenkaan et tiennyt olevasi väärässä sääntömuutoksesi kanssa? Argumenttisi ovat ristiriidassa keskenään.
 

Ralph

Jäsen
Kuten arvelinkin, et pysty nostamaan kättäsi virheen merkiksi, vaan piiloudut perinteisen "en ollut tosissani" -lausahduksen taakse. Kuitenkaan et tiennyt olevasi väärässä sääntömuutoksesi kanssa? Argumenttisi ovat ristiriidassa keskenään.
En ole mitään sääntömuutoksia tehnyt. Tiedän ja tiesin, että tässä haetaan vain niiden pelaajien hattutemppuja, jotka vetoon on otettu mukaan. Sitä en tiennyt, koskeeko veto runkosarjaa vai myös pudotuspelejä, kun kaikkien pelaajat eivät sinne asti kuitenkaan pääse. Mitään sääntömuutoksia en ole tehnyt, enkä edes yrittänyt.

Vastasit minulle kertomalla otsikon. Vastasin siihen "jos"-lauseella eli jossittelin sanatarkan otsikon merkityksellä, johon jatkoin "veto on ohi" -heitolla, jonka luulit minun kirjoittaneen tosissani. Pahoittelin sitä sinulle, tarkoitus ei ollut ajaa harhaan. "Jos"-lauseessa tapana on jossitella ja jossittelin. Jos olisin luullut vedon jo ratkenneen, miksi edes kyselisin aiheesta?

Et vieläkään kertonut missä olen tehnyt virheen, joka minun pitäisi myöntää. Oliko virhe kysyä jatkuuko tämä veto mahdollisesti myös pudotuspeleihin? Jos se oli virhe, niin myönnetään, en käynyt tutkimassa sääntöjä mainitaanko siellä runkosarja erikseen. Jos se oli virhe, että vitsailin vedon olevan ohi, niin pahoittelen sitä vielä sinulle uudestaan ja myönnetään virhe, ei olisi kannattanut vitsailla kun aina löytyy joku, joka vetää siitä herneet nenään. Jos taas virhe oli se, että ylipäänsä vastasin sun viestiisi, niin myönnän, ei olisi pitänyt. Ei tule toistumaan, lupaan.
 
Koko viesti
Et ole kysynyt missä olisit väärässä, siksi en sitä kertonut. Jos ymmärtäminen on noinkin vaikeaa, niin muotoillaan se sitten näin; Argumenttisi liittyen vetoon, joka olisi ohi, oli epätosi, jos et mielestäsi sitten ollut väärässä. Vaikka se olisikin mielestäsi todella hulvaton vitsi, maininta vedosta joka on ohi on kuitenkin väärässä olemista.

Jossittelit vain jos-lauseessasi, joka meni näin: "No jos luetaan otsikkoa sanatarkasti, niin kukaan ei voittanut, seuraavan hattutempun teki Jaakko Rissanen." Lausetta jatkoi toinen lause, joka ei puolestaan ollut jossittelua: "Joten turha enää jännittää, veto on ohi."

"Jos olisin luullut vedon jo ratkenneen, miksi edes kyselisin aiheesta?" Jos olisitkin keksinyt vedon statuksen muuttuneen viestin lähettämisen jälkeen? Siinä esimerkkinä yksi skenaario.

En missään vaiheessa kirjoittanut, että sinun pitäisi myöntää tehneesi virhe. Mainitsin vain, ettet pysty siihen. Erityisen hupaisaa, että foorumin kaikkitietäväisin nimimerkki ei itse tajua ottaa omista asioistaan selvää, vaan kyselee ilman omatoimisuutta.

Osaat hyvin uhriutumisen lukuisista pahoitteluista päätellen. Se onkin jalo taito, joka kertoo jo kosolti henkilöstä. Jos vihjaat, että olisin vetänyt herneet nenään, niin iloisena olen lukenut ja tulen lukemaankin viestit täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös