Ilmoitukset

Torstain otteluseuranta tuotti lukuisia pelikieltoja.

Nimimerkit Mensonge ja Eric Rooslind saivat viikon pelikiellon henkilökohtaisista hyökkäyksistään.

Nimimerkki Tifosi puolestaan sai viikon pelikiellon mauttomasta ja hyvän maun vastaisesta viestistä.

Nimimerkki Roger Moore huilaa viikon ajan provosointiensa ja turhailujensa vuoksi.

Lisäksi nimimerkki Äksönn kuittasi itselleen viikon pelikiellon provosoituaan Mika Pyörälän loukkaantumisella sekä otteluseurannassa että otteluketjussa.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Päätykiekko opettelee seuraavat kolme kuukautta käytöstapoja katsomon puolella, sillä hänen antinsa Pelicans-osiossa oli silkkaa flametusta ja pään aukomista. Aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen.

Nimimerkki Katajanokan spanieli saa miettiä seuraavan viikon ajan, pitäisikö myös otteluseurannassa kirjoittaa asiallisesti.

Nimimerkki Mike on saanut viikon pelikiellon hyvän maun vastaisesta viestistä SKA Pietari - Jokerit -ketjussa.

Nimimerkki Finlandi_36 hakee seuraavan viikon ajan sisältöä viesteihinsä vaihtopenkiltä.

Nimimerkin Fernando viime aikojen tuotanto on ollut silkkaa provosointia ja pään aukomista, viimeisimpänä esimerkkinä hänen viestinsä Jesse Puljujärven ketjuun. Mittavan rikehistorian vuoksi palkitsimme hänet urakastaan kuukauden huilitauolla.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki VilleLeino on kirjoittanut viime aikoina useita huonoja viestejä ja kärsivällisyytemme loppui tällä erää Real Madridin ketjuun kirjoitettuun provosointiin. Pitkän rikehistorian vuoksi kyseinen nimimerkki on asetettu kuukauden pelikieltoon.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki FASlapsi mukahassuttelee seuraavat kaksi viikkoa katsomon puolella. Hassuttelullekin on paikkansa, mutta kyseisen nimimerkin kirjoitukset NHL-osiossa olivat niin turhia ja ala-arvoisia, että koimme pienen huilitauon olevan paikallaan.

Sulje ilmoitus

Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta

Viestiketju osiossa 'Liiga' , aloittajana Gostisbehere, 05.11.2018 klo 15.16.

1. Bacon Jäsen

@Bobby se olisi taas lähellä.

2. KooJii_#1 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK & Detroit Red Wings
    Huh eikö Ruotsalaista ollukkaa kellää :o

LiutunLätty tykkää tästä.
  3. LiutunLätty Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves
    Luulin kanssa, että potti meni, mutta ei sentään.

4. Bobby Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pelicans, Nashville Predators
    Näin se jäi tälläkin kertaa Hynek kahteen maaliin. Saisko kahesta syötöstä ynnättyä maalin?

Olis ollu kiva kun Sportista olis ollu jotain vastusta niin ois voinu tyhjiin kokeilla.

LiutunLätty tykkää tästä.
  5. Raksilan mies Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät
    Jaa tulin jo ettiin tilinumeroa. No ei sitten jos ei kelpaa.

mustaoranssi, LiutunLätty & -One- tykkäävät tästä.
  6. mustaoranssi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kookoo
    Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä. Tulin kanssa katsomaan että minnes suuntaan nyt maksellaan

7. redpecka Jäsen

Lainaus:
    Nimimerkki @Schimanski pääsi jännittämään myös hattullista Kunyk-nimisellä hepalla ja SaiPa pääsi vielä yrittämään tyhjiin ja onnistuikin, mutta Kunyk ei ollut silloin edes kentällä.

8. Kirveellä töitä Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tampereen TAPPARA
    Tänään tulessa listalta Niko Ojamäki, Kristian Kuusela, Arttu Ilomäki ja Brandon DeFazio...veikkaan ilmaiseksi, että viikonlopulle ja Tallinnaan menee hattu, ellei sitten Penaa laiteta tänään ylivoimaan. ;)

9. Hollanti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Mr. Maione
    Kärki siirty Sveitsiin. Lasketaanko jos se tekee siellä hatun?

10. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Jos kyseessä on Liigan seuraava hattutemppu, niin miksei.

11. Hollanti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Mr. Maione
    Lainaus:
    Olin muka ovela, mutta en osannu :(

12. KooJii_#1 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK & Detroit Red Wings
    Nyt sitte Osala vilttiin loppupeliks :D

13. teba Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Sport, Jokerit
    Ei mihkää vilttiin ku hattu!

14. g0447u Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Olkijussin mailapeli
    Lainaus:
    Nih! Saisko vaihtaa?

15. g0447u Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Olkijussin mailapeli
    Lainaus:
    Toivottavasti tekee hatun tänään niin päästään kaikki kertomaan paljonko olit myöhässä.

16. mustaoranssi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kookoo
    Kuuselan ohjastajalla jännää. Eiköhän tää taas jo tänään kuole

17. Ralph Jäsen

Jatkuuko sama pudotuspeleihin, jos kukaan valituista ei tee hattutemppua ennen sitä? Mun ainoa toive on siinä, kun Philippe Cornet'n runkosarja on ohi.

18. MäkSisäkumi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Saimaan Pallo
    Lainaus:
    No mitä luulet, kun otsikko on "Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta"?

19. Ralph Jäsen

Lainaus:
    No jos luetaan otsikkoa sanatarkasti, niin kukaan ei voittanut, seuraavan hattutempun teki Jaakko Rissanen. Joten turha enää jännittää, veto on ohi.

20. MäkSisäkumi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Saimaan Pallo
    Lainaus:
    Ei ole mitään syytä lukea sanatarkasti. Jos kuitenkin viitsit lukea sääntöjä sanatarkasti, huomaat olevasi väärässä, vaikket sitä varmastikaan pysty myöntämään.

21. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Vaikea olla väärässä, kun en itsekään tiedä missä olin väärässä.

22. MäkSisäkumi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Saimaan Pallo
    Lainaus:
    Missä mainitaan vedon olevan ohi? Onko sinulla päätösvaltaa vedon sääntöihin? Selvästikin veto menee vasta sitten poikki, kun seuraavaksi listalta löytyvä hattutempun tehnyt pelaaja on selvillä.

On mahdollista olla väärässä, vaikkei itse siitä tiedä. Mahtoiko käydä mielessä?

23. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Tässä tapauksessa mun pitää pahoitella sulle, että luulit minun kirjoittaneen tuon "veto on ohi" tosissani.

24. MäkSisäkumi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Saimaan Pallo
    Lainaus:
    Mainitsit kuitenkin
    Lainaus:
    niin siinä tapauksessa oli syytä lukea myös sääntömuutoksesi sanatarkasti.

Kuten arvelinkin, et pysty nostamaan kättäsi virheen merkiksi, vaan piiloudut perinteisen "en ollut tosissani" -lausahduksen taakse. Kuitenkaan et tiennyt olevasi väärässä sääntömuutoksesi kanssa? Argumenttisi ovat ristiriidassa keskenään.

25. Ralph Jäsen

Lainaus:
    En ole mitään sääntömuutoksia tehnyt. Tiedän ja tiesin, että tässä haetaan vain niiden pelaajien hattutemppuja, jotka vetoon on otettu mukaan. Sitä en tiennyt, koskeeko veto runkosarjaa vai myös pudotuspelejä, kun kaikkien pelaajat eivät sinne asti kuitenkaan pääse. Mitään sääntömuutoksia en ole tehnyt, enkä edes yrittänyt.

Vastasit minulle kertomalla otsikon. Vastasin siihen "jos"-lauseella eli jossittelin sanatarkan otsikon merkityksellä, johon jatkoin "veto on ohi" -heitolla, jonka luulit minun kirjoittaneen tosissani. Pahoittelin sitä sinulle, tarkoitus ei ollut ajaa harhaan. "Jos"-lauseessa tapana on jossitella ja jossittelin. Jos olisin luullut vedon jo ratkenneen, miksi edes kyselisin aiheesta?

Et vieläkään kertonut missä olen tehnyt virheen, joka minun pitäisi myöntää. Oliko virhe kysyä jatkuuko tämä veto mahdollisesti myös pudotuspeleihin? Jos se oli virhe, niin myönnetään, en käynyt tutkimassa sääntöjä mainitaanko siellä runkosarja erikseen. Jos se oli virhe, että vitsailin vedon olevan ohi, niin pahoittelen sitä vielä sinulle uudestaan ja myönnetään virhe, ei olisi kannattanut vitsailla kun aina löytyy joku, joka vetää siitä herneet nenään. Jos taas virhe oli se, että ylipäänsä vastasin sun viestiisi, niin myönnän, ei olisi pitänyt. Ei tule toistumaan, lupaan.

Goljat tykkää tästä.