Hukkaviiva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
No mä olisin sitä mieltä että jatketaan niin pitkään että edelleen kirjoitusoikeudet omaavan veikkaama tekee hattutempun. Oma "hevonen" on vissiin taas loukkaantuneena ni tänne päin ne rahat tuskin on tulossa.
Mä oisin kanssa sitä mieltä että mennään näillä, loukkaantumiset kuuluu lajiin. Onkos Kangasniemen kausi ohi vai vieläkö mulla on mahdollisuuksia?
Ihmeen pitkiä viestejä saa aikaan näinkin tärkeästä aiheesta. Eiköhän se jatku vaikka hamaan tappiin jos kenenkään ratsu ei temppua tee. Vituttaisi kuolla ennen tämän skaban päätöstä. Muuten se ja sama.
Itsehän en vetoon osallistunut, mutta kommentoin silti: veto jatkukoon.Mä oisin kanssa sitä mieltä että mennään näillä, loukkaantumiset kuuluu lajiin. Onkos Kangasniemen kausi ohi vai vieläkö mulla on mahdollisuuksia?
Kyllä. Maksamaan ei kukaan joudu siinäkään tapauksessa, että kisa jatkuu ja jonkun kirjoitusoikeudet omaavan henkilön ratsu sattuu voittamaan.Nyt näyttää siltä, että pääasia ettei maksamaan joudu.
Ilmoituksen mukaan tyyppiä oli huomautettu viestiensä luokattomuudesta ja aikamoista skeidaa tuo historia näyttää olleenkin. Ei tuosta osaa oikein modeja syyttää varsinkaan kun Jatkoaika ei ole millään muotoa noita vetoja järjestämässä.En myöskään tunne kyseistä nimimerkkiä, en muista lukeneeni hänen viestejään enkä puolustele mahdollisia surkeita viestejä. Moderaattorien tehtävä ei kuitenkaan ole estää häntä saamasta voittojaan, etenkin kun modet langettavat pelikieltojaan hyvin sattumanvaraisesti ja linjattomasti.
On myös ihan kohtuullinen ehto vedon voitolle, että kirjoitusoikeudet ovat voimassa. Tämä nyt jäi valitettavasti sääntöihin kirjaamatta.
Nyt näyttää siltä, että pääasia ettei maksamaan joudu.
Meille on aivan sama, miten te porukalla päätätte kilpailunne kanssa edetä. Me emme ole tätä järjestämässä, emme tule välitämään kenellekään viestejä tai antamaan yhteystietoja, emmekä ihan yleisesti ottaen halua ottaa kilpailunne suhteen minkäänlaista roolia.Kehotan moderaattoreita avaamaan ko. kirjoittajan oikeudet ainakin määräajaksi, jotta hän voi ilmoittaa tietonsa ja saa voittonsa.
@Moderaattorit