Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

  • 48 329
  • 302

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
@Bobby

Marjalan ja Palmun saikkujen vuoksi vaihdan vielä ennen kauden alkua viisikon muotoon:

Wernblom - Marjala - Dudas - Lindroth - Salin

Venkslaan ehkä vielä ennen kauden alkua jotain, mutta enköhän Marjalan pidä vaikka pari viikkoa missaakin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kauden 24/25 ekaa hattutemppua metsästetään jo.
Mutta löytyisikö kiinnostusta lähteä veikkaamaan vaikkapa 5e panoksella sitä kuka tekee tiistaina 10.09.2024 kauden avausmaalin?
pelikellon mukaan mentäisiin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Olisiko kellään halua lähteä draftimuotoiseen viisikkovetoon?

Perimmäinen tarkoitus simppeli. Enemmän pisteitä tehnyt viisikko voittaa runkosarjan loputtua.

Valitaan draftaamalla (yksityisviesteissä) oma viisikko. Vedon vastaanottaja saa valita aloittaako ensimmäisenä vai aloitanko minä. Jos minä aloittaisin, niin järjestys olisi minä,sinä,sinä,minä,sinä,minä…

Pelaajia saa koko draftissa olla vain yksi per joukkue. Jos minä esimerkiksi ensimmäisellä kierroksella valitsen Viljami Marjalan, niin sinä tai minä ei saa enää valita ketään pelaajaa Tepsistä.

Yksi vaihto samoilla säännöillä. Alkuperäisen pelaajan pistemäärä otetaan vaihdon suorittamispäivään, jonka jälkeen sitten uuden pelaajan pisteet.

Panos 100e.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Haluisko joku lähteä tälläseen vielä. Säännöt kopioitu NHL:n vetojen puolelta. Valitaan 20 pelaajaa, vuodesta 1987-2006 syntyneitä, eli joka vuodelta valitset yhden pelaajan.

Samoja pelaajia saat ottaa kuin minulla on! Uskon kuitenkin että eri valintoja tulee useampia, sen verran vaikea oli itsekkin valita.

Loukkaantumis rajoituksia ei ole, eli ei saa vaihtaa pelaajia mistään syystä vaikka kausi olisi ohi tai joku pelaaja siirtyisi, ei veto raukea mistään.

Voittaja on se kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän maaleja runkosarjassa kaudella 23-24.

Panos: 20€

Nakkimuki: 87- Patrick Carlsson, 88- Juuso Puustinen, 89- Simon Hjalmarsson, 90- Joonas Rask, 91- Iiro Pakarinen, 92- Johan Sundström, 93- Heikki Liedes, 94- Peter Quenneville, 95- Teemu Turunen, 96- Reid Gardiner, 97- Nicholas Halloran, 98- Matyas Kantner, 99- Kristian Vesalainen, 00- Valtteri Ojantakanen, 01- Andreas Okany, 02- Kasper Simontaival, 03- Viljami Marjala, 04- Lenni Hämeenaho, 05- Jesse Kiiskinen, 06- Aron Kiviharju
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
@Nakkimuki Minä voisin lähteä.

Seeepra:

87 - Patrik Carlsson 88 - Juuso Puustinen 89 - Matti Järvinen 90 - Joonas Rask 91 - Iiro Pakarinen 92 - Ponthus Westerholm 93 - Lars Bryggman 94 - Ville Leskinen 95 - Teemu Turunen 96 - Reid Gardiner 97 - Jens Lööke 98 - Matyas Kantner 99 - Antoine Morand 00 - V.Ojantakanen 01 - Matias Mäntykivi 02 - Kasper Simontaival 03 - Viljami Marjala - 04 - Lenni Hämeenaho 05 - Arttu Alasiurua 06 - Aatos Koivu
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olisiko kellään halua lähteä draftimuotoiseen viisikkovetoon?

Perimmäinen tarkoitus simppeli. Enemmän pisteitä tehnyt viisikko voittaa runkosarjan loputtua.

Valitaan draftaamalla (yksityisviesteissä) oma viisikko. Vedon vastaanottaja saa valita aloittaako ensimmäisenä vai aloitanko minä. Jos minä aloittaisin, niin järjestys olisi minä,sinä,sinä,minä,sinä,minä…

Pelaajia saa koko draftissa olla vain yksi per joukkue. Jos minä esimerkiksi ensimmäisellä kierroksella valitsen Viljami Marjalan, niin sinä tai minä ei saa enää valita ketään pelaajaa Tepsistä.

Yksi vaihto samoilla säännöillä. Alkuperäisen pelaajan pistemäärä otetaan vaihdon suorittamispäivään, jonka jälkeen sitten uuden pelaajan pisteet.

Panos 100e.

Käypi
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ottaako joku vastaan sellaisen vedon jossa sanon että Kärpät on ylempänä runkosarjan jälkeen kun Tappara tai HIFK on ylempänä kuin Lukko runkosarjan jälkeen. 10€ ja 15€ on mahdollista kumpaankin ja jos toinen menee niin toiseen vaan jäljellä oleva koska silloin mun 100€ vedobudjetti on täynnä
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ottaako joku vastaan sellaisen vedon jossa sanon että Kärpät on ylempänä runkosarjan jälkeen kun Tappara tai HIFK on ylempänä kuin Lukko runkosarjan jälkeen. 10€ ja 15€ on mahdollista kumpaankin ja jos toinen menee niin toiseen vaan jäljellä oleva koska silloin mun 100€ vedobudjetti on täynnä

Kuittaako @Jeriko 15€ tähän toiseen ;)
 

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Epicbet:illä mielinkiintonen betti Micke-Max Åsten + Rami Määtän maaleista.

Kauden aikana maaleja yli 9,5.
Kerroin 100... :D
 

Liitteet

  • Screenshot_20240910_132802_Chrome.jpg
    Screenshot_20240910_132802_Chrome.jpg
    274,1 KB · kertaa luettu: 135
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös