K
Kiekkokatsoja
Tietysti lihaa, vaikka joku pahoittaisikin siitä mielensä.Komea tukka tuolla ensin mainitulla, joten otetaan Jarkko Näppilä.
Lihakeitto vai kalakeitto?
Kahvin kanssa leipä vai pulla?
Tietysti lihaa, vaikka joku pahoittaisikin siitä mielensä.Komea tukka tuolla ensin mainitulla, joten otetaan Jarkko Näppilä.
Lihakeitto vai kalakeitto?
Leipä. Jonka päällä reilusti rasvaa, juustoa sekä kuolleen eläimen lihaa. Minemmitää pullamössöjä pupella.Kahvin kanssa leipä vai pulla?
Ehdottomasti Raptori... Nuoruudessa tuli kyllä kuunneltua molempia mutta Raptorilla on laajempi tuotanto... Enemmän kuunneltavaa.Raptori vai MC Nikke T?
Riisipuuro. Jouluna meni pari kiloa puuroriisiä. Mannapuuroa en ole tehnyt vuosiin.Ehdottomasti Raptori... Nuoruudessa tuli kyllä kuunneltua molempia mutta Raptorilla on laajempi tuotanto... Enemmän kuunneltavaa.
Riisipuuro vai mannapuuro?
Tsihko diives, kaaleet! Tummaa tieten!
Suolihuuhtelu vai mahaletkun nieleskely?
Pata vai kattila?
Kirjaston kireä akka vai yhteispäivystyksen vaivojasi vähättelevä hoitaja?
Totuus ei pala tulessakaan...Totuus vai valkoinen valhe?
Korvapuusti! Mun on vaikea vastustaa mitään herkkua missä on kanelia.Totuus ei pala tulessakaan...
Leivoin tänään pullaa ja sen innoittamana...
Korvapuusti vai voisilmäpulla?
Ai ai, vaikea valinta. Sanotaan silti, että tuutti.Jatketaan herkkuaiheella, jäätelöpuikko vai jäätelötuutti?
Ai ai, vaikea valinta. Sanotaan silti, että tuutti.
Lohikeitto, vai lihakeitto?
Yö ei ole pimeä päivä. Otetaan päivä, vaikka silloin törmääkin todennäköisemmin ihmisiin.Mulle maistuu lohikeitto.
Yö vai päivä?
Pinaattilettu koska ah koulumuistot <3Yö ei ole pimeä päivä. Otetaan päivä, vaikka silloin törmääkin todennäköisemmin ihmisiin.
Pinaatti- vai verilettu?
Sokerittomat. En oikeastaan juo limppareista kuin Pepsi Maxia ja pakon edessä Cola Zeroa.Sokerilliset vai sokerittomat virvoitusjuomat?
Piirtäminen. Sitä tuli harrastettua lapsena aika paljon ja olin siinä ihan hyväkin. Ei taida enää onnistua.Kenny Logginsin "Danger Zone" on valintani. Ja seuraavaksi...
Maalaus vai piirtäminen?
Murtunut sormi vai murtunut varvas?
Kolaaaazzz paitoja omistin vissiin viimeksi ysärillä. Sanotaan huppari.Collegepaita vai huppari?
Valitaan Miisa. Hänestä olen kuullut joskus aiemmin, Tia-Maria on tuntematon suuruus.Kolaaaazzz paitoja omistin vissiin viimeksi ysärillä. Sanotaan huppari.
Pari potentiaalista tulevaa nobelistia:
"Twerkkauksen ammattilainen" Tia-Maria Sokka vai "Videobloggaaja, tubettaja ja somevaikuttaja" Miisa Rotola-Pukkila?
Mauno Koivisto... Manun minä muistan olleen presidentti silloin kun olin lapsi... tuntui että siinä oli oikea, todellinen presidentti (Kekkosta kun en muista).Mauno Koivisto vai Martti Ahtisaari?
Jaa a. Ei kumpaakaan, mutta jos valittava niin jälkimmäinen.Mauno Koivisto... Manun minä muistan olleen presidentti silloin kun olin lapsi... tuntui että siinä oli oikea, todellinen presidentti (Kekkosta kun en muista).
Öljyvärimaalaus vai akvarelli tauluksi seinälle?
Kyllähän nyt vaikkapa internet ja oma käsi on paljon parempi vaihtoehto kuin 9-lapsinen uusperhe.Jaa a. Ei kumpaakaan, mutta jos valittava niin jälkimmäinen.
Niemisen tapaan.. työkaverin kanssa 9lapsinen uusioperhe, vai etsisitkö muita vaihtoehtoja?
Microsoft Excel vai Google Sheets?
Rahka.Noista osaan käyttää Microsoft Exceliä, joten valitsen sen.
Jugurtti vai rahka?
Maaliskuu on aina pelkkää paskaa, huhtikuu vain yleensä eli huhtikuu.Rahka.
Maaliskuu vai huhtikuu?
Hitchcock. En ole aina oikein ymmärtänyt Kubrikin tuotantoa, mutta se on varmaan ollut ihan minussa vika.Maaliskuu on aina pelkkää paskaa, huhtikuu vain yleensä eli huhtikuu.
Kubrick vai Hitchcock?
Angelina.Angelina Jolie vai Michelle Pfeiffer?