Mainos

Vastaamon tietomurto

• 78 490
  • 410

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aika kovaa näyttöä näkyy Kivimäen syyllisyydestä olevan. Vaikea nähdä, että tuomiota ei tulisi.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Aamu-tv:ssä näin lyhyen pätkän oikeuskäsittelystä ja nyt ennemminkin näytti hernostuneelta ja siltä, että kaveri on aivan paskat housuissa. Hyvä! Toivottavasti saa pitkän tuomion ja isot korvaukset maksettavaksi.
Sehän sanottiin jo tovi sitten, että seitsemän vuotta on käytännön maksimi.. koska täysin puusilmäisesti Suomen lainsäädäntöä kirjoitettaessa ei oltu otettu lainkaan huomioon sellaista mahdollisuutta, että mitäs sitten kun joku tekee yli 30 000 rikosta, joilla on yli 20 000 uhria

Nyt kun noita lukuja muuten katsoo, niin voi jumankauta mikä alhainen paska koko jätkä. Ottamatta nyt kantaa mihinkään väitteisiin/epäilyihin jostain autismeista tms. kehitysviivästymistä

Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei nyt ihan terävimmältä ukolta vaikuta, aika alkeellisella tavalla jäänyt kiinni. Syyllisyys on ainakin tämän perusteella luokkaa 100% varma, ja nyt vaan yritetään rimpuilla mahdollisimman pieni tuomio.
BTK-killer jäi aikoinaan kiinni kun kirjoitti tietokoneella viestin ja tallensi sen korpulle minkä läheti poliisille.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Aamu-tv:ssä näin lyhyen pätkän oikeuskäsittelystä ja nyt ennemminkin näytti hernostuneelta ja siltä, että kaveri on aivan paskat housuissa. Hyvä! Toivottavasti saa pitkän tuomion ja isot korvaukset maksettavaksi.
Ainoa pienenpieni plussa niljakkeelle siitä, että esiintyy oikeussalissa naama näkyvillä eikä huputettuna.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ainoa pienenpieni plussa niljakkeelle siitä, että esiintyy oikeussalissa naama näkyvillä eikä huputettuna.
En antaisi tuota pientäkään plussaa omalla naamalla esiintymisestä oikeudessa. Mitä enää hyödyttäisi piilotella hupun tai takin sisällä, kun jampan pärstä on jo ollut tiedotusvälineissä esillä lukemattomat kerrat.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
BTK-killer jäi aikoinaan kiinni kun kirjoitti tietokoneella viestin ja tallensi sen korpulle minkä läheti poliisille.
Hänellä oli tapana viestitellä jotain kautta poliisien kanssa. Hän sitten kysyi poliiseilta että pystyvätkö he jäljittämään korpun jos hän sellaisen poliiseille lähettäisi jossa olisi jotain tietoja (en nyt muista äkkiseltään mihin liittyen) ja poliisit valehtelivat että eivät pysty jäljittämään. BTK sitten lähetti korpun, poliisi tutki sen ja sai herran kiinni vuosia sen jälkeen kun tämä oli edellisen kerran murhannut ketään.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ai ai, nerotkin aina sortuvat vietteihinsä lankeamalla.
Jätkä mikään nero ole; kusipää ja runkkari*, joka aiheutti valtavasti tuskaa ja ikävää, mutta pääs(s)ee siitä lopulta aivan liian vähällä.

Onneksi oli sentään niin daiju, että jäi kiinni ko. tavalla.

* = anteeksi kaikki runkkarit, se on sentään kategorisesti ihan normaalia.

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Jätkä mikään nero ole; kusipää ja runkkari*, joka aiheutti valtavasti tuskaa ja ikävää, mutta pääs(s)ee siitä lopulta aivan liian vähällä.

Onneksi oli sentään niin daiju, että jäi kiinni ko. tavalla.

* = anteeksi kaikki runkkarit, se on sentään kategorisesti ihan normaalia.
Samaa mieltä. Nero tässä yhteydessä oli pelkkää vinoilua. Joillakin veri ei kierrä yläpäässä ollenkaan tai ainakin välttää tietyt osat (empatia, oikeudenmukaisuus, hyväntahtoisuus, moraali you name it) kokonaan.

Edit. Totuuden nimissä ammattitaitoni hakkeroinnissa ei riitä arvioimaan rikoksen nerokkuusastetta, mutta luotan valistuneempiin arvioihin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Narsistinen mulkku, joka vähät välittää uhreista ja joka taatusti tulee tekemään saman uudelleen. Sellaisen kuvan olen hänestä saanut nähtyäni hänet virnuilemassa oikeudenkäynnissä sekä varsinkin nähtyäni ne lukuisat some -videot, joissa hän on esitellyt hyvin rehvakkaasti omaa elämäntyyliään. En tiedä hänen rikosrekisteriään, joten voi olla, että kiitos suomalaisen oikeuslaitoksen ja erikoisen lakipykäläviidakon, voi tämä häiskä päästä vapaaksi reilusti etuajassa. Ehdotonta on toki luvassa, mutta vaikea sanoa, mikä tulee olemaan sen kesto.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Siellä taitaa olla parasta aikaa totisempi mulkero vastaamassa kuin vielä helmikuussa. Tainnut ymmärtää että kyllä ne poliisitkin osaa:)

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi ihmiset tuovat oikeusistuntoon kirjoja ja nimenomaan sellaisia kirjoja, joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa? Mikä tuon toiminnan funktio oikein on?
Olen istunut käräjillä kenties useammin kuin moni muu palstalainen enkä kertaakaan ole vienyt saliin yhtäkään kirjaa. En ole myöskään nähnyt kenenkään muunkaan vastapuolella olevan tahon tuovan kirjoja istuntosaliin.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi ihmiset tuovat oikeusistuntoon kirjoja ja nimenomaan sellaisia kirjoja, joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa? Mikä tuon toiminnan funktio oikein on?
Olen istunut käräjillä kenties useammin kuin moni muu palstalainen enkä kertaakaan ole vienyt saliin yhtäkään kirjaa. En ole myöskään nähnyt kenenkään muunkaan vastapuolella olevan tahon tuovan kirjoja istuntosaliin.
En tiedä, mutta esim. Tytti Yli-Viikarin kirjoista oletin, että hän halusi osoittaa sivistyneisyyttään ja ikään kuin heilutella jonkinlaista keskisormea häntä syyttäville. Ehkä Kivimäki on samalla asialla.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
En tiedä, mutta esim. Tytti Yli-Viikarin kirjoista oletin, että hän halusi osoittaa sivistyneisyyttään ja ikään kuin heilutella jonkinlaista keskisormea häntä syyttäville. Ehkä Kivimäki on samalla asialla.
Jos Yli-Viikarin tarkoitus oli tosiaan osoittaa jonkinlaista sivistyneisyyttä, niin hänen aikaan saamansa mielikuva oli juuri päinvastainen kanniskelemalla noita kirjoja oikeussaleihin.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Ehkä aikoo tulevaisuudessa käyttää aikaansa lukemiseen, muunkin kuin tiilenpäiden.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Yli-Viikarin tarkoitus oli tosiaan osoittaa jonkinlaista sivistyneisyyttä, niin hänen aikaan saamansa mielikuva oli juuri päinvastainen kanniskelemalla noita kirjoja oikeussaleihin.
No hei, nainen kantoi punaista A-kirjainta eduskunnassa. Keskisormen heiluttelua tuo touhu on koko ajan ollut.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Tällä kertaa skientologia vuorossa.
Vähän sääliksi käy näitä puolustusasianajajia, jotka varmasti tietävät, että vastaaja on syyllinen, mutta silti pitää viran puolesta todistella tämän syyttömyyttä.

godspeed

Jäsen
Vähän sääliksi käy näitä puolustusasianajajia, jotka varmasti tietävät, että vastaaja on syyllinen, mutta silti pitää viran puolesta todistella tämän syyttömyyttä.

Oikeastaan puolustuksen tehtävänä on vaan pitää tuomion pituudesta ja muodosta jotain huolta, ettei ihan lynkata. Muutenhan varmaan kaikki kynnelle kykenevät tietävät mikä on jutun juoni. Monesti kun lukee puolustuksen puheenvuoroja, niin myönnetään teot, mutta koetetaan vaan saada vähän pienempi tuomio, mikä toki voi olla joskus tottakin. Mutta harvemmin niin taitaa käydä.

Tällaiset Kivimäen tyyppiset limanuljaskat (uskallan käyttää tätä sanaa) ovat jotenkin hieman poikkeuksellisempia, kun heillä on pokkaa alkaa keulimaan tilanteessa kun tilanteessa, koska se on heidän egojensa tyylistä toimintaa. Tuo voi olla ihan heidän perusluonteensa, joten sikäli pidättäydyn ihmettelemästä käytöstään pidempään.

Luoto

Jäsen
Millainen porukka Kivimäen syyllisyydestä ja tuomiosta päättää? Ei kai tuomari yksin päätä, vaan siellä on jotain lautamiehiä?
En usko että syytetyillä olisi tarkoituksena vaan osoittaa sivistystään ja olevansa lukumiehiä. Jos lautamiehissä on esim. skientologi, saattaa hän tuntea myötätuntoa uskonveljeä kohtaan.
Kirjoilla voi yrittää vaikuttaa mediaan ja tuomiosta päättäviin, niillä voidaan vaikuttaa tuomioihin ja ne pitäisi kieltää.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysehän on laintulkinnasta mitä puolustuksen pitää haastaa. Jos Kivimäki on ostanut jonkun palvelimen, missä tätä dataa on ollut, niin todistaako se, että hän on itse tehnyt sen tietomurron? Siitä voi varmasti olla montaa mieltä.

Vähän sama kuin jos minä olen ostanut aseen millä ammutaan joku. Olenko automaattisesti syyllinen? Varsinkin jos väitän, että ase on pöllitty minulta. Jos muuta näyttöä ei ole kuin ostokuitti, niin eiköhän murhatuomio jää antamatta.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän sama kuin jos minä olen ostanut aseen millä ammutaan joku. Olenko automaattisesti syyllinen? Varsinkin jos väitän, että ase on pöllitty minulta. Jos muuta näyttöä ei ole kuin ostokuitti, niin eiköhän murhatuomio jää antamatta.

Mä luulen, että sinulla olisi tässä tapauksessa jonkinlainen todistus- tai näyttötaakka siitä, että ase on pöllitty sinulta. Esimerkiksi että olet ilmoittanut asiasta poliisille ennen surmatyötä.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä luulen, että sinulla olisi tässä tapauksessa jonkinlainen todistus- tai näyttötaakka siitä, että ase on pöllitty sinulta. Esimerkiksi että olet ilmoittanut asiasta poliisille ennen surmatyötä.
Varmasti, mutta joku Kivimäki varmasti on omistanut satoja pilvipalvelimia ja kuka niitä kaikkia voi hallinoida. Itsekin olen avannut yhden tarkoituksen AWS pannuja joskus vaikka kuinka monta enkä ole sulkenut ensimmäistäkään. Kyllä ne varmaan itsestään katoaa.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Narsistinen mulkku, joka vähät välittää uhreista ja joka taatusti tulee tekemään saman uudelleen. Sellaisen kuvan olen hänestä saanut nähtyäni hänet virnuilemassa oikeudenkäynnissä sekä varsinkin nähtyäni ne lukuisat some -videot, joissa hän on esitellyt hyvin rehvakkaasti omaa elämäntyyliään. En tiedä hänen rikosrekisteriään, joten voi olla, että kiitos suomalaisen oikeuslaitoksen ja erikoisen lakipykäläviidakon, voi tämä häiskä päästä vapaaksi reilusti etuajassa. Ehdotonta on toki luvassa, mutta vaikea sanoa, mikä tulee olemaan sen kesto.

Mietin että ei kyllä tälle häiskälle helppo loppuelämä kuitenkaan tule vaikka todennäköisesti pienellä tuomiolla selviää, 33 000 uhria niin saa kyllä ulkomaillakin kokoajan olla kurkkimassa taaksepäinkin kun kaduilla kulkee. Varsinkin kun tuohon isoon joukkoon muutama saattaa mahtua joka on mieleltään jotenkin sekaisin. Päälle vielä että varmasti myös poliisien seurannassa. Eikä kyllä hajua että miten Suomessa nuo talousrikolliset ja vastaavat ovatko sitten tavallisesti muiden joukossa vankilassa, lipevämpi kaveri voi täälläkin saada turpaansa vaikka mikään Amerikka olekaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy