Tuskin uskaltaa näyttää naamaansa koskaan Suomessa. Sai Vastaamo-tempauksellaan varmasti huomattavan paljon vihollisia, joista osa jopa kilareita. En usko, että pysyisi yhtenä kappaleena, eikä siitä voi oikein syyttää.
Nyt sitten jäitä hattuun. Ja samalla täytyy kyllä suuresti ihmetellä pelkoa lietsovaa väitettäsi, varsinkin jos sinulla omakohtaista kokemusta psykoterapiasta. Ei terapeutti todellakaan kirjaa ylös kaikkia yksityiskohtia - saati edes tiivistä asiakkaan kertomaa ylös. Jos otetaan kuvitteellinen esimerkki, että asiakas kertoisi esimerkiksi hyväksikäytöstä ja todella vaikeasta ihmissuhteestaan, voi kirjaus olla mallia "asiakas kertoo vaikeasta läheissuhteestaan". Varmasti sana "hyväksikäyttö" voidaan mainita, mutta ei siellä todellakaan mitään likaisia yksityiskohtia kerrota.Jos sinulla tai esimerkiksi jollain läheiselläsi olisi taustalla vakavan seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutuminen esimerkiksi jonkun lähisukulaisen toimesta ja nämä asiat olisi kerrottu luottamuksellisesti terapeutillesi, niin ohittaisitko olankohautuksella sen, että löytäisit netistä nuo tiedot? Kaikkine yksityiskohtineen, joita olet vuosien ajan pitänyt sisälläsi ja vasta terapeutin sohvalla istuessasi uskaltanut vihdoin tuoda esille? Asioita, joista kukaan duunikaverisi tai edes vaimosi / tyttöystäväsi ei tietäisi tuon taivaallista, koska häpeäisit niiden kertomista?
Minä olen ollut vuosien ajan psykoterapiassa ja vaikka en juurikaan puhunut siellä mitään sellaista, mikä ei kestäisi päivänvaloa, en todellakaan haluaisi lukea niitä keskusteluja netistä, vaikka noista ajoista on vierähtänyt jo pitkälti yli 25 vuotta.
Tai yrittää esittää jotain roolia, ken tietää.Nyt kun epäilty on saatu kiinni, niin vaikuttaa juuri niin välinpitämättömältä ja psykopaattiselta ihmiseltä, kuin tämän kaltaisen rikoksen tekijän sopii olettaakin.
Niin tai nyt kun epäilty on nähty televisiossa, kaikista keskustelupalstoista tulee Murha.info, jossa tehdään keittiöpsykologisia arvioita pelkän tv-kuvan perusteella.Nyt kun epäilty on saatu kiinni, niin vaikuttaa juuri niin välinpitämättömältä ja psykopaattiselta ihmiseltä, kuin tämän kaltaisen rikoksen tekijän sopii olettaakin.
Ei silti peitellyt yhtään kasvojaan oikeudessa. Ehkä rikolliset tekevät sen juuri siksi etteivät nettikeskustelijat huomaisi heidän olevan psykopaatteja.Niin tai nyt kun epäilty on nähty televisiossa, kaikista keskustelupalstoista tulee Murha.info, jossa tehdään keittiöpsykologisia arvioita pelkän tv-kuvan perusteella.
Justiina näin. Uhrit joutuvat odottamaan vuosien ajan saataviaan ja aika moni jäänee ilman. Tekijä puolestaan saa paljousalennusta, muutaman vuoden linnaa sekä korvausvaatimukset, joita hänellä ei ole varaa maksaa. Veikkaan, että vapauduttuaan aikanaan linnasta hän ei kauaa Suomessa tule olemaan, vaan suuri ja avara maailma kutsuu, jossa hän pääsee taas jatkamaan hakkerihommiaan.Eiköhän tästä saada taas yksi vuosikausia kestävä ja kaikki oikeusasteet läplkäyvä näytelmä.
Mitä pidempi tolppa, sitä himmeämpi valo.Pitkä oli poika, ainakin saattaviin poliiseihin, avustajaan, ja kuvaajiin verrattuna.
Vaikka toivonkin jantterille mahdollisimman ankaraa rangaistusta, koska merkittävä rikos ja ilmeisen tekosistaan piitaamaton tapaus, nämä raiskausfantasiat on aina tosi väsynyttä läppää.Toivottavasti nörttiä hymyilyttää yhtä paljon siinä vaiheessa, kun pytyssä pannaan perseeseen.
Ai jaa, mä luulin, että vankilassa käy aina just noin.Vaikka toivonkin jantterille mahdollisimman ankaraa rangaistusta, koska merkittävä rikos ja ilmeisen tekosistaan piitaamaton tapaus, nämä raiskausfantasiat on aina tosi väsynyttä läppää.
Minä luulin että puhuit kokemuksesta. Sen verran vakuuttavasti tuon asian toit esille.Ai jaa, mä luulin, että vankilassa käy aina just noin.
Ei ole kokemusta. Vielä!Minä luulin että puhuit kokemuksesta. Sen verran vakuuttavasti tuon asian toit esille.
Ot: Onks kello hyvin, näkyyks penis?Onks tukka hyvin, näkyyks kello ?
Oikeus vangitsi Vastaamon tietomurrosta epäillyn Aleksanteri Kivimäen – puolustus: ”Vielä ei ole syyllistä löydetty”
Kivimäki vangittiin epäiltynä muun muassa törkeästä kiristyksestä, törkeästä tietomurrosta sekä törkeästä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä.yle.fi
Ei Suomessa. Venäjällä varmaan käykin, vaikka eihän siellä pitäisi kun ei ole homojakaan.Ai jaa, mä luulin, että vankilassa käy aina just noin.
Vittumainen virne oli kyllä epäillyllä uutispätkässä päällä. Ajattelee varmaan olevansa fiksumpi kuin kaikki muut. Kateellisten ajojahdin kohteeksi joutunut syyttä suotta.