Ai jaa, mä luulin, että vankilassa käy aina just noin.Vaikka toivonkin jantterille mahdollisimman ankaraa rangaistusta, koska merkittävä rikos ja ilmeisen tekosistaan piitaamaton tapaus, nämä raiskausfantasiat on aina tosi väsynyttä läppää.
Ai jaa, mä luulin, että vankilassa käy aina just noin.Vaikka toivonkin jantterille mahdollisimman ankaraa rangaistusta, koska merkittävä rikos ja ilmeisen tekosistaan piitaamaton tapaus, nämä raiskausfantasiat on aina tosi väsynyttä läppää.
Minä luulin että puhuit kokemuksesta. Sen verran vakuuttavasti tuon asian toit esille.Ai jaa, mä luulin, että vankilassa käy aina just noin.
Ei ole kokemusta. Vielä!Minä luulin että puhuit kokemuksesta. Sen verran vakuuttavasti tuon asian toit esille.
Ot: Onks kello hyvin, näkyyks penis?Onks tukka hyvin, näkyyks kello ?
Oikeus vangitsi Vastaamon tietomurrosta epäillyn Aleksanteri Kivimäen – puolustus: ”Vielä ei ole syyllistä löydetty”
Kivimäki vangittiin epäiltynä muun muassa törkeästä kiristyksestä, törkeästä tietomurrosta sekä törkeästä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä.yle.fi
Ei Suomessa. Venäjällä varmaan käykin, vaikka eihän siellä pitäisi kun ei ole homojakaan.Ai jaa, mä luulin, että vankilassa käy aina just noin.
Vittumainen virne oli kyllä epäillyllä uutispätkässä päällä. Ajattelee varmaan olevansa fiksumpi kuin kaikki muut. Kateellisten ajojahdin kohteeksi joutunut syyttä suotta.
Ei vaan sen takia, ettei pomo vain tunnista. Kivimäki ilmeisesti työllistää itse itsensä, eikä hänen sen takia tarvitse pelätä tullakseen tunnistetuksi.Ei silti peitellyt yhtään kasvojaan oikeudessa. Ehkä rikolliset tekevät sen juuri siksi etteivät nettikeskustelijat huomaisi heidän olevan psykopaatteja.
Tuo Kivimäen virnuilu raivostutti kyllä meillä, vaimo on ammatiltaan psykoterapeutti ja tuo
Vastaamo lokasi koko sen ammattikunnan aika pahasti. Häntäkin kosiskeltiin aikoinaantöihin tuohon Vastaamoon, mutta jätti onneksi menemättä.
Kiristäminen omaa terveyttä koskevilla tiedoilla on jo niin rottamainen temppu ettei olePuhumattakaan varmasti potilaiden parissa, joista monet ovat kärsineet sellaisia vahinkoja, joille ei rahallista arvoa ole asetettavissa tai joita ei ylipäätään rahalla ole mitenkään korvattavissa.
Ei tällaisen ihmisen tarvitse olla sairas. Ahneus, ajattelemattomuus ja välinpitämättömyys kun eivät ymmärtääkseni tarkoita sairautta.Kiristäminen omaa terveyttä koskevilla tiedoilla on jo niin rottamainen temppu ettei ole
mitään rajaa, tässsä ihmettelee miten sairas voi olla jos tekee tuollaista ?
Eiköhän motiivi uhrin valinnalle ollut ihan helppous. Tuohan pisti massana samaa hyökkäystä varmaan tuhansiin kohteisiin ja vastaamo oli sitten se jolla adminpassu oli "admin" vai oliko peräti root ja tyhjä.Itseäni hieman ihmetyttää miksi tällainen "huippuhakkeri" olisi lähtenyt Vastaamoa kiusaamaan? Jos oma kyky tietoteknisissä asioissa on erinomaista niin voisi kuvitella isompien rahojen tulevan helpommalla jostain muualta kuin tällaisesta sensitiivisestä datasta melko pieneltä firmalta kiristämällä. Lisäksi sitten ne riskit joita Suomeen hyökkääminen aiheuttaa sen sijaan, että olisi hyökännyt johonkin teknologisesti vähemmän kehittyneeseen maahan.
Toki aina on sitten se villeleino -skenaario. "Huippuhakkeri" mukavoitunut ja alkanut elää makeaa elämää. Lopulta ajatellut hakea "sveitsistä" helpot ja nopeat rahat ennen seuraavaa steppiä omalla uralla.
Toivottavasti poliisi saa tämän tapauksen tutkittua seikkaperäisesti ja osoitettua mitä ja miksi on tapahtunut.
Toisaalta, mikäli pitää paikkansa, että poliisilla ei aukottomia todisteita ole hänen syyllisyyteensä, niin todella vaikea tästä on tuomiotakaan saada. Siitä en tiedä onko Kivimäki tämän takana, voi hyvin olla.Osaa kaveri selittää ja tarinoida aikamoisella tavalla siihen nähden, että olisi syytön eikä olisi mitään osaa tai arpaa tähän juttuun. Jos olisi tosiaankin syytön, niin ei tuo hänen olemuksensa yhtään viittaa sinne suuntaan.
Tämä juuri tekee asiasta kaikkein haastavimman oikeuden kannalta. Kun sulla on ovet täysin auki ulospäin, niin vaikea siinä on todistaa että kuka siellä on jotain tehnyt, kun tuo ei vaadi kuin ihan perustason suojaukset, niin käytännössä mitään todistuskelpoista jälkeä ei jää.Eiköhän motiivi uhrin valinnalle ollut ihan helppous. Tuohan pisti massana samaa hyökkäystä varmaan tuhansiin kohteisiin ja vastaamo oli sitten se jolla adminpassu oli "admin" vai oliko peräti root ja tyhjä.
Ei se paras hakkeri hae mitään haastavia keissejä kun tarkoitus on saada rikollista rahaa helpoimman kautta.
Katselin tuota haastattelua jonkin aikaa. Kerran tuossa taisi vastata suoraan kysymykseen, että ei ole syyllinen, muuten lähinnä jankutti, että hänen syyllisyydestään ei ole mitään todisteita.Kannattaa nyt muistaa se tosiasia, että Kivimäki on tehnyt näitä juttuja koko elämänsä. Ja nyt hänet sitten kytkettäisiin sattumalta myös Vastaamoon? Kuulostaa liian ilmiselvältä minun korviini, vaikka kuinka vakuuttaisi syyttömyyttään.
Mutta katsotaan miten käy, ainahan on se pikkuriikkinen mahdollisuus, että liian selvä olikin epäselvä.
Katselin tuota haastattelua jonkin aikaa. Kerran tuossa taisi vastata suoraan kysymykseen, että ei ole syyllinen, muuten lähinnä jankutti, että hänen syyllisyydestään ei ole mitään todisteita.