Voidaan puhua myös Mehmetin ja Abdulin tulemisesta Irman mukaan. Pointtia se ei muuta mihinkään. Ei meidän tarvitse edistää tällaista toimintaa, suomalaisten kanssa pariutuvat ulkomaalaiset (oli motiivi mikä tahansa) kyllä pääsevät tänne. Isompi kysymys on, miten saadaan "laadukkaampaa" maahanmuuttoa mm. huoltosuhteen helpottamiseksi.Mielenkiintoinen tuo asenne, josa oletetaan kirjoittajan automaattisesti tarkoittavan vaimojen hankkimista idästä ja kaukoidästä.
Oletko omin silmin nähnyt vaikutukset myös puolison lähtömaassa? Onko sielläkin hyvä diili vai haiseeko hyväksikäyttö ja imperialismi?
Kiinassa olisi kieltämättä yhden lapsen politiikan ansiosta aivan tolkuton määrä vapaita miehiä joista varmasti osa varsin varakkaitakin. Minusta ajatus, että heidän pariutumistaan suomalaisten kanssa lähdettäisiin tukemaan on suorastaan mielenkiintoinen ja raikas!
Isompi kysymys on, miten saadaan "laadukkaampaa" maahanmuuttoa mm. huoltosuhteen helpottamiseksi.
Naurattaa ihan helvetisti vassareiden touhu Turussa (ja miksei muutenkin). Pormestariehdokkaaksi laitetaan joku täysin nobody, joka vielä paljastuu pikkutyttöjen kuvaamiseen sekaantuneeksi pervoksi.
Turun Sanomat kirjoitti asiasta jotenkin niin, että tuo salakuvauskeissi "paljastui toisen rikoksen tutkinnan yhteydessä", joten ei olisi varmaan suuri yllätys, jos tuossa oli vasta jäävuoren huippu tai pieni sivujuonne koko asiassa.Naurattaa ihan helvetisti vassareiden touhu Turussa (ja miksei muutenkin). Pormestariehdokkaaksi laitetaan joku täysin nobody, joka vielä paljastuu pikkutyttöjen kuvaamiseen sekaantuneeksi pervoksi.
Turun Sanomat kirjoitti asiasta jotenkin niin, että tuo salakuvauskeissi "paljastui toisen rikoksen tutkinnan yhteydessä", joten ei olisi varmaan suuri yllätys, jos tuossa oli vasta jäävuoren huippu tai pieni sivujuonne koko asiassa.
Otan tämän virkkeen tarkasteluun yleisellä tasolla enkä kohdista viestiä erityisesti nimimerkki @Barnes.miten saadaan "laadukkaampaa" maahanmuuttoa mm. huoltosuhteen helpottamiseksi.
Ei kai Turun vasemmiston puheenjohtaja nyt täysin nobody Turussa ole?
Kaikenlaista paskaa jengi valehtelee, uskoo ja levittää eteenpäin.Hän sai kansalaisuuden, asunnon ja auton ilmaiseksi
Mun kaveri joka on työperäinen maahanmuuttaja ihmetteli että miten hän joka on 15 vuotta maassa asunut, verot maksanut ja omistusasunnon omaavana on huonommassa valossa kuin tien toisella puolella oleva pakolainen ja kolleega. Hän sai kansalaisuuden, asunnon ja auton ilmaiseksi, mun kaveri maksoi kaikesta itse. Ainoa vastaus mitä pystyn antamaan on kommunismi ja sairas suomalainen yhteiskunta, Kiiitos vasemmisto!
Mutta eihän sulla ole kavereita. Vai onko tämä samaa sarjaa, kun ne "haastellut mummot" tai se "lounaalla tavattu henkilö".Mun kaveri joka on työperäinen maahanmuuttaja ihmetteli että miten hän joka on 15 vuotta maassa asunut, verot maksanut ja omistusasunnon omaavana on huonommassa valossa kuin tien toisella puolella oleva pakolainen ja kolleega. Hän sai kansalaisuuden, asunnon ja auton ilmaiseksi, mun kaveri maksoi kaikesta itse. Ainoa vastaus mitä pystyn antamaan on kommunismi ja sairas suomalainen yhteiskunta, Kiiitos vasemmisto!
Väitän. Ja olen oikeassa.Väitätkö, ettei noita kaikkia tarjota ilman työtä oleville pakolaisille ilman vastiketta? Asuntoa ei nyt tietenkään omaksi, mut ilmaiseksi käyttöön.
Nämä on näitä samoja urbaanilegendoja mitä aina on pyörinyt, ei saa kukaan ilmaiseksi kansalaisuutta, autoa ja asuntoa Suomessa. Eikä edes sateliittiantennia.Et ole. Kaikille noita ei tule, mutta osa nämä saa. Käytännöt vaihtelee kunnittain ja vielä virkailijasta riippuen.
Miten ihmeessä Vasemmistoliitto jollain 6-8 prosentin kansanedustajamäärällä on tällaisessa asiassa määräävässä asemassa?Mun mielestä se on väärin jos ihminen on työperäinen maahanmuuttaja, maksanut verot 15 vuotta Suomeen ja joutuu kustantamaan kansalaisuudesta vielä 500e! Eikö tuon passin voisi antaa näille henkilöille ilmaiseksi kuten muillekkin? Ei tietenkään voi, kiitos vasemmiston. Tienaaminen ja toimeen tuleminen on pahasta heille. Ei mene mun ymmärykseen kuten ei moni muukaan kommareiden juttu. Eikö sen aatteen mukaan kaikilla pidä olla samat etuudet? Nomenklatuura vallitsee ja vain harvat ovat valittuja!
Vasemmistoon kuuluu myös demarit 21%:llaan ja Ohosalon aikaan myös vihreät. Tuollaisella 30-40% kannatuksella on tukeva enemmistö hallituksesta ja voi harjoittaa sellaista politiikkaa kuin haluaa.Miten ihmeessä Vasemmistoliitto jollain 6-8 prosentin kansanedustajamäärällä on tällaisessa asiassa määräävässä asemassa?
Tämä ketju on nimetty Vasemmistoliitto ei vasemmisto.Vasemmistoon kuuluu myös demarit 21%:llaan ja Ohosalon aikaan myös vihreät. Tuollaisella 30-40% kannatuksella on tukeva enemmistö hallituksesta ja voi harjoittaa sellaista politiikkaa.
Mukavaa että pystyin selventämään.
Joskus ketjuissa puhutaan laajemminkin asioista kun mitä pelkästään otsikko on nimetty. TJEU persut-ketju.Tämä ketju on nimetty Vasemmistoliitto ei vasemmisto.
Mukavaa että pystyin selventämään.