Nyt puhut taas kahdesta eri asiasta mikä johtuu puutteellisesta asian ja termistöjen tuntemuksesta tai tahallisesta vääntelystä. Sinun tapauksessa usein molemmista.
Sinä puhuit verojen alentamisesta mikä ei ole sama kuin verotulojen alentaminen.
Huomaan miksi tämä aihe on sinulle niin vaikea, et ymmärrä edes peruskäsitteitä.
Älä viitsi olla hölmö. Kai tästä on tehtävä se johtopäätös että katsot ettet pärjää väittelyssä. Ei erityisemmin hymyilytä tälläinen turhailu. Mutta jos edes vähänkin ymmärrät käytyä keskustelua niin kai tajuat päätyneesi määrittelemään sen aiheeksi veropohjan leikkaamisen niin pienillä volyymeillä, ettei sen vaikutusta voi empiirisesti mitata. Sitten syytät minua siitä, että pidän tätä oikeistolaisena populismina, jota vielä kaiken lisäksi harhaisesti kuvaan reaganilaiseksi politiikaksi. Olen kyllä todellakin ymmärtänyt ettet ole terävin veitsi laatikossa, kaikella kunnioituksella, mutta olet tähän saakka pääsääntöisesti edes yrittänyt keskustella. Ei minua kiinnosta kenenkään
tuntemukset keskustelutyylistäni - lupaan kyllä vastata
totaalisen objektiivisesti kun esitetään loogisesti perusteltu muodollinen argumentti siitä, että jokin spesifi väitteeni on ollut älyllisesti epärehellinen, epälooginen tai sisällyksetön. (Vihjeeksi: kahta viimeistä kyllä vähintäänkin satunnaisesti viljelen.)
Sitten välttääkseni pelikiellon ketjun kaappamisesta vielä loppuun jotain tästä Arhinmäen ulostulosta. Noin keskimäärin politiikan huipulle ei pääse tyhmiä ihmisiä. Silti melko normaalia on että etenkin mediassa tullaan esiin melkoisenkin tyhmien esitysten kera. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteivätkö kyseiset esiintulot olisi yleensä hyvinkin tarkoituksenmukaisia. Niiden perusteella ei välttämättä kannata arvostella kyseisiä poliitikkoja, ovat he sitten oikeistosta tai vasemmistosta.