Olen käytettävissä, koska olen tavallaan kokemusasiantuntija. Osaan kirjoittaa viestejä, jotka päätyvät moderaattorien käsittelyyn, joten moderaattorina varmasti myös tunnistaisin sellaiset viestit.
Ei sentään, kyllä tämä oli paljon epärehellisempi valintaprosessi.Jaaha, eipä yllättänyt ettei "arvonta" osunut kaltaiseeni paatuneeseen palstarikolliseen. Liekö yhtä rehellinen "arvonta" kuin duuman vaalit.
Huomautan varjomodena, että tässä nyt liikutaan aika vaarallisilla vesillä.Jaaha, eipä yllättänyt ettei "arvonta" osunut kaltaiseeni paatuneeseen palstarikolliseen. Liekö yhtä rehellinen "arvonta" kuin duuman vaalit.
We are going to ban you all!Jaaha, eipä yllättänyt ettei "arvonta" osunut kaltaiseeni paatuneeseen palstarikolliseen. Liekö yhtä rehellinen "arvonta" kuin duuman vaalit.
Kaikille kenkää ja palsta kiinni niin loppuisi se iänikuinen moderoinnin tasosta valittaminen.We are going to ban you all!
Tämän aion ottaa asialistalleni.Kaikille kenkää ja palsta kiinni niin loppuisi se iänikuinen moderoinnin tasosta valittaminen.
Kuuleman mukaan sun arvontapallo meinasi tulla ulos jatkuvasti, mutta kun arvottiin 8 kertaa uusiksi, niin lopulta onnistui.Jaaha, eipä yllättänyt ettei "arvonta" osunut kaltaiseeni paatuneeseen palstarikolliseen. Liekö yhtä rehellinen "arvonta" kuin duuman vaalit.
Paljonko sä maksoit lahjuksia? Mä laitoin kuusinumeroisen summan vain, mutta sekin näköjään riitti. Sä oot varmaan vaan liian köyhä.Jaaha, eipä yllättänyt ettei "arvonta" osunut kaltaiseeni paatuneeseen palstarikolliseen. Liekö yhtä rehellinen "arvonta" kuin duuman vaalit.
Kieltämättä. Onhan tuollainen toisten käyttäjien kutsuminen mulkuiksi aika epämukavaa luettavaa silmille. Varsinkin siksi, kun näistä "mulkuista" jotka varjomoderaattoreina ovat toimineet on saanut lukea jo varmaa kolmen tai neljänkin viestin verran lähiaikoina.Perinteet jatkuvat, sillä tänäkin vuonna listalta löytyy epäkohtelias *ulkku. Ehkäpä toinenkin, nyt kun en muista niitä kaikkia, jotka piiloitettuna. Esitin kyllä niin, että itse olisin saanut olla tuossa *mulkun roolissa modemoimassa.
Onnea valituille, vai pitäisiköhän paremminkin todeta, että otan osaa. Mulle ja varmaan monelle muullekkin, on tuo toisten kiukuttelun kuuntelu, epämukavaa.
Näinkin sen voi ymmärtää. Turhan vakavasti (Siitäpä on varoitus tuossa mun profiilin alareunassa), ei huumorilla, eikä viestin kokonaisuudella.Kieltämättä. Onhan tuollainen toisten käyttäjien kutsuminen mulkuiksi aika epämukavaa luettavaa silmille. Varsinkin siksi, kun näistä "mulkuista" jotka varjomoderaattoreina ovat toimineet on saanut lukea jo varmaa kolmen tai neljänkin viestin verran lähiaikoina.
Noh, kaikilla ei ole käytöstapoja.
Mä kävin myös, varmuuden vuoksi. Saadaan mulkkutiimi kasaan. Mä voin ottaa tällain lätkätermein liberon tontin hoitaakseni.Vielä kun @Roger Moore käy peukuttamassa tuon @Kari Runk viestin, niin on aika monta mulkkua kasassa.
Onko siellä mukava valkku? Tai mukavat valkut?Perinteet jatkuvat, sillä tänäkin vuonna listalta löytyy epäkohtelias *ulkku. Ehkäpä toinenkin, nyt kun en muista niitä kaikkia, jotka piiloitettuna. Esitin kyllä niin, että itse olisin saanut olla tuossa *mulkun roolissa modemoimassa.
Onnea valituille, vai pitäisiköhän paremminkin todeta, että otan osaa. Mulle ja varmaan monelle muullekkin, on tuo toisten kiukuttelun kuuntelu, epämukavaa. Ja todennäköisesti myös sen tuomarointi. Harvapa kiekkotuomariksikaan on halunnut.
No jospa nuoremmat, tai ne joilla on liikaa joutoaikaa/tylsää, niin suoriutuvat hyvin. Hyvää tuomarointi matkaa.