Varjomoderointi – erä 3

  • 6 820
  • 78

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ban them all! Olen mukana varjomoderaattoriarvonnassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen käytettävissä, koska olen tavallaan kokemusasiantuntija. Osaan kirjoittaa viestejä, jotka päätyvät moderaattorien käsittelyyn, joten moderaattorina varmasti myös tunnistaisin sellaiset viestit.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Olen käytettävissä, koska olen tavallaan kokemusasiantuntija. Osaan kirjoittaa viestejä, jotka päätyvät moderaattorien käsittelyyn, joten moderaattorina varmasti myös tunnistaisin sellaiset viestit.

Olet tässä oikeassa että olet asiantuntija niinkuin minäkin jäähyboxissa istuneena.

Mun etu on että mulla on muutakin elämää kun jatkoaika (toki Nummilselkaki) joten mä sovellun erittäin hyvin tähän virkaan kun unohdan mahdolliset henkilökohtaisuudet joita parin henkilön kanssa on ollut.

My name is Peksa, James Peksa
 

Glove

Jäsen
Olen käytettävissä jos tarve vaatii. Aikaahan minulla on vaikka kuinka. Ainakin toistaiseksi kun tuo työnhakukaan ei ole tuottanut tulosta.
 
Ilmoittautumisaika on päättynyt. Kiinnostusta varjomoderointiin on selvästikin edelleen. Kiitoksia kaikille tässä ketjussa ja yv:llä mukaan ilmoittautuneille!

Halukkaita oli sen verran paljon, että mukaan mahtuu nytkin vain kolmasosa kaikista halukkaista. Koitamme etsiä tarpeeksi ison kulhon arvontaa varten ja olemme lähipäivien aikana yhteydessä onnekkaisiin.

T: Modet
 
Varjomoderaattoritoimikunta on nyt kutsuttu kokoon. Väliaikaissheriffeinä oikeutta jakavat 444, Andrej, BigRedCat, FASlapsi, fat of the land, heketsu88, Minor, Nelfor, Ralph, Redrose ja Yön Kärppä.

Homma käynnistyy ensi viikon aikana ja kestää vajaat parisen viikkoa. Kommentteja kokemuksista on siis luvassa luultavasti jossain lokakuun puolivälin tienoilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jaaha, eipä yllättänyt ettei "arvonta" osunut kaltaiseeni paatuneeseen palstarikolliseen. Liekö yhtä rehellinen "arvonta" kuin duuman vaalit.
We are going to ban you all!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Koska moderaattorit eivät kokeneet tarpeelliseksi raottaa työnsä yllä olevaa salaperäisyyden verhoa, varaan itselleni jatkossakin oikeuden arvostella palstan moderointia sen nojalla mikä käsitys minulla siitä on. Tai sit se oli se arvonta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, eipä yllättänyt ettei "arvonta" osunut kaltaiseeni paatuneeseen palstarikolliseen. Liekö yhtä rehellinen "arvonta" kuin duuman vaalit.
Paljonko sä maksoit lahjuksia? Mä laitoin kuusinumeroisen summan vain, mutta sekin näköjään riitti. Sä oot varmaan vaan liian köyhä.

Sitä paitsi sä oot ihan poika vielä, mä oon ollu yli vuoden pelikiellossa jos kaikki saamani penaltit laskettaisiin yhteen, ja silti olen nyt poliisi. Olen Jari Aarnio. Eiku sillä meni kyllä ihan väärin päin se sen rosvo-poliisi-touhu.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos joku saakelin #FASLapsi on modena niin en ala, tai sit alan koska saa tehdä mitä haluaa!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Enpä tiedä Toni
 
K

Kiekkokatsoja

Perinteet jatkuvat, sillä tänäkin vuonna listalta löytyy epäkohtelias *ulkku. Ehkäpä toinenkin, nyt kun en muista niitä kaikkia, jotka piiloitettuna. Esitin kyllä niin, että itse olisin saanut olla tuossa *mulkun roolissa modemoimassa.
Onnea valituille, vai pitäisiköhän paremminkin todeta, että otan osaa. Mulle ja varmaan monelle muullekkin, on tuo toisten kiukuttelun kuuntelu, epämukavaa. Ja todennäköisesti myös sen tuomarointi. Harvapa kiekkotuomariksikaan on halunnut.
No jospa nuoremmat, tai ne joilla on liikaa joutoaikaa/tylsää, niin suoriutuvat hyvin. Hyvää tuomarointi matkaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Perinteet jatkuvat, sillä tänäkin vuonna listalta löytyy epäkohtelias *ulkku. Ehkäpä toinenkin, nyt kun en muista niitä kaikkia, jotka piiloitettuna. Esitin kyllä niin, että itse olisin saanut olla tuossa *mulkun roolissa modemoimassa.
Onnea valituille, vai pitäisiköhän paremminkin todeta, että otan osaa. Mulle ja varmaan monelle muullekkin, on tuo toisten kiukuttelun kuuntelu, epämukavaa.
Kieltämättä. Onhan tuollainen toisten käyttäjien kutsuminen mulkuiksi aika epämukavaa luettavaa silmille. Varsinkin siksi, kun näistä "mulkuista" jotka varjomoderaattoreina ovat toimineet on saanut lukea jo varmaa kolmen tai neljänkin viestin verran lähiaikoina.

Noh, kaikilla ei ole käytöstapoja.
 
K

Kiekkokatsoja

Kieltämättä. Onhan tuollainen toisten käyttäjien kutsuminen mulkuiksi aika epämukavaa luettavaa silmille. Varsinkin siksi, kun näistä "mulkuista" jotka varjomoderaattoreina ovat toimineet on saanut lukea jo varmaa kolmen tai neljänkin viestin verran lähiaikoina.

Noh, kaikilla ei ole käytöstapoja.
Näinkin sen voi ymmärtää. Turhan vakavasti (Siitäpä on varoitus tuossa mun profiilin alareunassa), ei huumorilla, eikä viestin kokonaisuudella.
Mutta jospa tarkennan. Samalla tavalla kirjoitin viimekin vuonna, ja muistaakseni siitä ei tullut pahastumista.
Joo tuossa kun oli aikoinaan joiltakin paljon mun kirjoitusten lainaamista, ja laina jatkokirjoituksessa pelkkää vittuilua, ja kirjoittajan eli mun moittimista, niin rupesin sellaisia tyyppejä heittämään näkymättömiin.

Luulenpa vaan, että aika moni täällä on kyllästynyt siihen, että tietyt henkilöt saivat/saavat olla palstalla, typerien vittuilujen jälkeenkin. Ja siksi moitetta tulee toisinaan.
Luulen myös että sun kommenttiisi tulevat peukuttamaan ne tyypit, joita tarkoitin. En niitä nää, eikä tarvettakaan.

No eteenpäin, ja näillä mennään. Aurinkokin paistaa. ja yritetään pärjätä.
 

Glove

Jäsen
Perinteet jatkuvat, sillä tänäkin vuonna listalta löytyy epäkohtelias *ulkku. Ehkäpä toinenkin, nyt kun en muista niitä kaikkia, jotka piiloitettuna. Esitin kyllä niin, että itse olisin saanut olla tuossa *mulkun roolissa modemoimassa.
Onnea valituille, vai pitäisiköhän paremminkin todeta, että otan osaa. Mulle ja varmaan monelle muullekkin, on tuo toisten kiukuttelun kuuntelu, epämukavaa. Ja todennäköisesti myös sen tuomarointi. Harvapa kiekkotuomariksikaan on halunnut.
No jospa nuoremmat, tai ne joilla on liikaa joutoaikaa/tylsää, niin suoriutuvat hyvin. Hyvää tuomarointi matkaa.
Onko siellä mukava valkku? Tai mukavat valkut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös