Varjomoderointi – erä 3

  • 6 819
  • 78
Uusi kiekkokausi on aluillaan ja sen myötä on myös kolmannen varjomoderointikerran vuoro.

Haemme mukaan asiasta kiinnostuneita palstalaisia. Varjomoderaattorien tehtävänä on kertoa mielipiteensä raportoiduista viesteistä ja muista havaituista sääntörikkomuksista. Heidän mielipiteensä otetaan kokeilun aikana huomioon sanktioita jaettaessa. Pääsemme samalla vertailemaan myös sitä, kuinka hyvin moderaattorien linja yleisemminkin vastaa palstalaisten näkemyksiä.

Ajankohta on lokakuun alku ja kesto noin kaksi viikkoa. Osallistujilta toivotaan tiettyä aktiivisuutta, mutta mitään palstan jatkuvaa vahtimista ei vaadita.

Halukkaat voivat ilmoittautua tämän viikon aikana joko tässä ketjussa tai yksityisviestillä. Mukaan arvotaan kymmenkunta halukasta. Myös aiemmin varjomoderointiin osallistuneet voivat ilmoittautua, otamme mukaan yhden ns. "konkarin".


Terveisin,
Moderaattorit
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kokemusasiantuntijuutta rikepisteiden ja pelikieltojen erikoisosaajalta tarjolla täältä.
 
K

Kiekkokatsoja

Viime kaudella, ja muulloinkin, on varjomodeksi valittu myös epäkohtelias tai muutoin pöljiä kirjoittava *ulkku. Jos sille on edelleen tarvetta, niin voisin asettua tuohon rooliin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Pitäisiköhän mun nyt hetkeksi päästä katsomaan mitä se moderaattorin työ oikeasti on. Veikkaan, etten tiedä siitä puoliakaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäkin haluan päästä kokeilemaan tennispallokainaloiden elämää.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kai tätäkin voisi vihdoin kokeilla jos arpaonni käy. Ajankohta sopisi hyvin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kaikille bannia. Voin tulla auttaa
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Varjomodeneitsyys kun meni jo niin mä ilmoittaudun sinne toista kertaa kokeilevien porukkaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen jälleen käytettävissä, vaikka olenkin ollut mukana jo molemmilla aiemmilla kerroilla. Ymmärrän toki, ettei minua välttämättä valita enää mukaan, tarkoittaisihan se monelle sitä, että olen moderaattoreiden lellikki ja saavuttanut asemani ehkä jopa reittä pitkin kiipeämällä. Mutta maailma tarvitsee näinä vaikeina aikoina tukea ja turvaa sekä kokemusta tiukoista paikoista ja sitä minulla on tarjota. Vaikka maksankin omat ja perheeni aamiaiset itse, jaksan bailata pikkutunneille asti ja asioin tärkeissä asioissa vielä tekstareilla, koska jokainen yllättyy sellaisen saadessaan ja sillä saa paremmin huomiota.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässäpä onneksi onkin ystävällinen ja muutoinkin järkevä kirjoitelma...

Viime kaudella, ja muulloinkin, on varjomodeksi valittu myös epäkohtelias tai muutoin pöljiä kirjoittava *ulkku. Jos sille on edelleen tarvetta, niin voisin asettua tuohon rooliin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On muuten sitten yllättävän työläistä hommaa, vaikka kyse onkin loppupeleissä mitättömän pienestä ajasta.

Viime kerrasta oppineena, niin en helvetissä ole mukana tämän sekasorron keskellä, mutta ehdottoman iso suositus jokaiselle muulle, varsinkin jos moderointi on aikaisemmin aiheuttanut päänvaivaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aina valmiina. Jälleen.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Haluan, että minut vihdoinkin valitaan ryhmään, koska minulla on usean vuoden kokemus toimittuani jo lakkautetun valokuvausaiheisen foorumin moderaattorina.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kahella ekalla kierroksella en ilmoittautunut halukkaaksi, mutta nyt voisin itsekin osallistua arvontaan.

Minäkin.Haluan.Olla.Varjo.Moderaattori.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Ilmottaudun mukaan konkariksi. Vastustan lainausmerkkien käyttöä avausviestissä, koska se vähättelee asemaani.

Kiinnostusta lisää myös @FASlapsi & @Roger Moore n mahdollinen varjomoderaattorin rooli. Tällöin voisin mahdollisesti olla ehdottamassa banaania varjomoderaattoritiimin jäsenelle. Tämä jos mikä olisi sitä egoboostia.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Suosittelen osallistumaan. Olen myös käytettävissä, jos jostain syystä ei parempaa konkarivarjoilijaa saada mestoille.
 
K

Kiekkokatsoja

Yksinkertainen on kaunista. Se on hyvä tähänkin ketjuun. Niin varjomode päätöksiin, kuin muuhunkin.
Keep it simple = Elä sie pähkäile turhia.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mulla kun on töistä lomautus niin on hieman enempi aikaa niin mulle olis sopiva lisä päivien puuhasteluihin tämä.
 

444

Jäsen
Bring it on, bitches! Lupaan olla eri mieltä kaikista päätöksistä ja äänestää pelikieltoa kaikille niille varjoille, jotka ovat eri mieltä minun kanssani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös