Kuin? Siellä on Kokoomus ja Perussuomalaiset selkeästi suosituimpina ja jos nyt yhtään JA:n keskusteluja seurailee, missä politiikka on enemmän tai vähemmän mukana, niin kyllähän nuo tiimit eniten kai suosiota tällä palstalla nauttii.Onhan nää äänestystulokset trollausta, onhan?!
Eikös lätkäkansa ole junttia ja vain juntit äänestävät Perussuomalaisia?Onhan nää äänestystulokset trollausta, onhan?!
Onhan nää äänestystulokset trollausta, onhan?!
Kokoomus ja Persut kärjessä - yhhyh! Kertoo tarpeeks jo mulle. Oikeisto ja populismi jyllää ja kysymys kuuluu miksi?Onhan nää äänestystulokset trollausta, onhan?!
Persuthan on suosituin puolue miesten keskuudessa. Olisi enemmän yllätys, jos persut eivät olisi kärjessä palstalla, jossa miehiä on valtava enemmistö palstaväestöstä.
Tuosta on pitkälti kysymys. Jytkyvaalien aikaan tai vähän sen jälkeen PerSujen kannatus kävi pelkästään miehissä mitattuna yli 30 prosentissa, eikä Jatkoajan tulos jää siitä paljon jälkeen.
PS-KOK-KES olisi tämän ketjun äänestäjien suosima hallituskokoonpano. Seuraava hallitus saattaa hyvin olla muuten sama, mutta päinvastaisessa järjestyksessä.
Kyllä kansa tietää.PS-KOK-KES olisi tämän ketjun äänestäjien suosima hallituskokoonpano. Seuraava hallitus saattaa hyvin olla muuten sama, mutta päinvastaisessa järjestyksessä.
On muuten ihan fakta, että Soinin puheet jatkojytkystä pitävät paikkansa, mikäli tosiaan pysyvät kolmen suurimman joukossa ja keräävät vielä tuon 16% tai yli kannatuksen.
Sinällään on turha miettiä, pieneneekö persujen paikkamäärä viime vaaleista, vaan sitä, kuinka persuja leimattiin neljä vuotta sitten yhden kauden ihmeeksi, joka pian kutistuu pois. Nyt puhutaankin jo hallitusvastuusta ja ministerinsalkuista...
Edellisten vaalienkin jälkeen perujen olisi pitänyt kaiken järjen mukaan lähteä hallitukseen, mutta surkeat paskahousupelkurit välttelivät vastuuta.
Soinin persepuolue on varmaan Suomen historian ensimmäinen, joka on menettänyt kannatustaan oppositiossa.
Niin, taitaa riippua vähän katsojan omista puoluekannasta, miten asiaa ajattelee. Sinä ilmeisesti kovasti vastustat heitä, niin puhut paskasta ja pelkuruudesta, joku kiihkeä kannattaja saattaisi todeta, että eivät voineet lähteä mukaan EU:n tukipaketteihin jne.
Minä taas olen varsin kiihkoton persujen suhteen ja totean tämän neljän oppositiovuoden - olivat motiivit mitkä hyvänsä - kypsyttäneen puoluetta ja PS näyttää ajaneen jo pysyvämmin rinnalle tai peräti ohi demarien suurimpana duunarien puolueena. PS on mielestäni kiinnostava poliittinen ilmiö.
Edellisten vaalienkin jälkeen perujen olisi pitänyt kaiken järjen mukaan lähteä hallitukseen, mutta surkeat paskahousupelkurit välttelivät vastuuta.
Tukipaketeista ulos jääminen olisi tarkoittanut euroeroa ja jopa kenties eroa EU:sta. Mitenkähän tilanne olisi nyt, jos tämä olisi tapahtunut. Fakta on, että persujen talouspoliittinen osaaminen on surkeaa ja huonointa kaikista puolueista.
Veikkaan, että tämän palstan väestä iso osa jättää oikeissa vaaleissa äänestämättä. Minä en jättänyt, sillä kävin jo äänestämässä.