Valtteri Viljanen

  • 67 138
  • 418

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mun mielestä Viljasesta odotetaan nyt vähän liikoja! Johtava pakki my ass! Toivottavasti onnistuu mutta pahoin pelkään että floppaa ja pahasti
Tämä sama odotus etukäteen toistuu ihan jokaisen pelaajan kohdalla, joka Ässiin sopimuksen tekee. Luonnollista vai itsensä pettämistä? En tiedä, mutta itse kuljen aika realistisella pohjalla odotuksissa pelaajiin. Viljasesta toki saadaan keskivertopakkia parempi pelaaja ja ennenkaikkea ehjä pelaaja, kun ei viime kaudella juurikaan pelannut. Ei ole saikkuainesta lähtökohtaisesti.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

KK-V 1994

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ainakin kokonsa puolesta pelannee yllättävän fyysisesti ja logolle. Lajitaidotkin hyvää luokkaa, niin miksi ei siis voisi olla johtava puolustaja ainakin em. osalta. Aika näyttää.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En siis ole mikään Viljasen vihaaja toisin kun pikku Maven joka nyt on ihan täysi sukka ja voisi vaikka kokeilla Norjan reissua kuten itse Iso Mave ja.ehkä herätä siellä urheilijaksi. Taitoja kyllä löytyy mutta ei päätä
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu toki mutta itse nyt ajattelin että monet odottavat Viljasesta nimenomaan pisteillä laskettuna johtavaa pakkia. Varmasti kokoonpanoon mahtuu yms mutta itsellä vaan nyt ei mutulla ole kovia odotuksia....

Ei kiekollista liideriä pidäkään odottaa. Kuten ei Puutionkaan kohdalla jos tänne saapuu.

En siis ole mikään Viljasen vihaaja toisin kun pikku Maven joka nyt on ihan täysi sukka ja voisi vaikka kokeilla Norjan reissua kuten itse Iso Mave ja.ehkä herätä siellä urheilijaksi. Taitoja kyllä löytyy mutta ei päätä

Ihan hyvin Otto on tehnyt pisteitä täydeksi sukaksi. 4 viimeistä kautta pisteitä nousujohteisesti, 18 20 24 28.

Jos löytää itsestään huippu-urheilijan, tulee olemaan vielä kova seppä liigassa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ihan hyvin Otto on tehnyt pisteitä täydeksi sukaksi. 4 viimeistä kautta pisteitä nousujohteisesti, 18 20 24 28.

Jos löytää itsestään huippu-urheilijan, tulee olemaan vielä kova seppä liigassa.
Selkeä kaava. 36 pistettä ensi kaudella Pikku-Mavelle ja miksipä ei. SaiPassa ykköskorin ukkoja.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selkeä kaava. 36 pistettä ensi kaudella Pikku-Mavelle ja miksipä ei. SaiPassa ykköskorin ukkoja.
Pöh. Taidoiltaan ykköskorin ukkoja mutta päältän suomisarjaa... Mutta onhan tässä aikaa vielä tehdä "Mavet" ja herätä tähän maailmaan, lopettaa ylimielisyys ja alkaa pelaamaan niin hyvä se siitä vielä tulee!
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä sinusta tekee Pikku-Mavesta ylimielisen?
En nyt jaksaisi taas tästä enää mutta kerran vielä : ilmeiden ja olemuksen perusteella haastatteiluissa ja erittäin näkyvästä flegmaattisuudesta peleissä vähän niinkuin "mä oon liian hyvä ni voin vaan liukua ja neppailla eikä painaa kunnon asenteella" mutta tämä on vain oma mutuni ja mielipiteeni. Se siitä! Toivon hänelle kuitenkin aikuistumista ja kaikkea hyvää! Joskus kasvaneena sitten tervetuloa takaisin Pataan!
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tätä on moni muukin ihmetellyt, mutta mitään kunnon vastausta ei ole saatu.

Poika on omien kokemuksien perusteella ennemmin ujo, joku voi saada siitä ylimielisen vaikutelman.
Jep minäkin olin Lukiossa aika ujo ja siellä minua tuntemattomat pitivät minua ylimielisenä. Oikeassa olet tässä asiassa!
 

Jootu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En nyt jaksaisi taas tästä enää mutta kerran vielä : ilmeiden ja olemuksen perusteella haastatteiluissa ja erittäin näkyvästä flegmaattisuudesta peleissä vähän niinkuin "mä oon liian hyvä ni voin vaan liukua ja neppailla eikä painaa kunnon asenteella" mutta tämä on vain oma mutuni ja mielipiteeni. Se siitä! Toivon hänelle kuitenkin aikuistumista ja kaikkea hyvää! Joskus kasvaneena sitten tervetuloa takaisin Pataan!
Tämä on juuri sama mikä mulla tulee mieleen Otosta kun katsoo sen pelaamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös