Mun mielestä Viljasesta odotetaan nyt vähän liikoja! Johtava pakki my ass! Toivottavasti onnistuu mutta pahoin pelkään että floppaa ja pahastiJokainen lajia seurannut näkee Viljasen kyvyt. Mahdollisuus on olla Ässissä johtava pakki.
Mun mielestä Viljasesta odotetaan nyt vähän liikoja! Johtava pakki my ass! Toivottavasti onnistuu mutta pahoin pelkään että floppaa ja pahastiJokainen lajia seurannut näkee Viljasen kyvyt. Mahdollisuus on olla Ässissä johtava pakki.
Tämä sama odotus etukäteen toistuu ihan jokaisen pelaajan kohdalla, joka Ässiin sopimuksen tekee. Luonnollista vai itsensä pettämistä? En tiedä, mutta itse kuljen aika realistisella pohjalla odotuksissa pelaajiin. Viljasesta toki saadaan keskivertopakkia parempi pelaaja ja ennenkaikkea ehjä pelaaja, kun ei viime kaudella juurikaan pelannut. Ei ole saikkuainesta lähtökohtaisesti.Mun mielestä Viljasesta odotetaan nyt vähän liikoja! Johtava pakki my ass! Toivottavasti onnistuu mutta pahoin pelkään että floppaa ja pahasti
Olikos Viljanen aikanaan kapteeni junnuissa?
2009-10 Ässät U16 "A"Oli ainakin yhden kauden. Sportissa oli sitten monta kautta varalla.
No nyt on oikein sitä perusporilaista positiivisuutta taas ilmassa.Mun mielestä Viljasesta odotetaan nyt vähän liikoja! Johtava pakki my ass! Toivottavasti onnistuu mutta pahoin pelkään että floppaa ja pahasti
Nojoo ampu vähän yli kaljoissa mutta edelleen sitä mieltä että odotukset "hieman liian kovat"No nyt on oikein sitä perusporilaista positiivisuutta taas ilmassa.
Varmaan täyttää paikkansa mutta tuskin nyt on kuitenkaan mikään "johtava pakki".
Juu toki mutta itse nyt ajattelin että monet odottavat Viljasesta nimenomaan pisteillä laskettuna johtavaa pakkia. Varmasti kokoonpanoon mahtuu yms mutta itsellä vaan nyt ei mutulla ole kovia odotuksia....Johtava voi olla muullakin tavalla kuin pisteillä. 15-20p odotuksissa ja A rintaan.
Juu toki mutta itse nyt ajattelin että monet odottavat Viljasesta nimenomaan pisteillä laskettuna johtavaa pakkia. Varmasti kokoonpanoon mahtuu yms mutta itsellä vaan nyt ei mutulla ole kovia odotuksia....
En siis ole mikään Viljasen vihaaja toisin kun pikku Maven joka nyt on ihan täysi sukka ja voisi vaikka kokeilla Norjan reissua kuten itse Iso Mave ja.ehkä herätä siellä urheilijaksi. Taitoja kyllä löytyy mutta ei päätä
Selkeä kaava. 36 pistettä ensi kaudella Pikku-Mavelle ja miksipä ei. SaiPassa ykköskorin ukkoja.Ihan hyvin Otto on tehnyt pisteitä täydeksi sukaksi. 4 viimeistä kautta pisteitä nousujohteisesti, 18 20 24 28.
Jos löytää itsestään huippu-urheilijan, tulee olemaan vielä kova seppä liigassa.
Pöh. Taidoiltaan ykköskorin ukkoja mutta päältän suomisarjaa... Mutta onhan tässä aikaa vielä tehdä "Mavet" ja herätä tähän maailmaan, lopettaa ylimielisyys ja alkaa pelaamaan niin hyvä se siitä vielä tulee!Selkeä kaava. 36 pistettä ensi kaudella Pikku-Mavelle ja miksipä ei. SaiPassa ykköskorin ukkoja.
Mikä sinusta tekee Pikku-Mavesta ylimielisen?Pöh. Taidoiltaan ykköskorin ukkoja mutta päältän suomisarjaa... Mutta onhan tässä aikaa vielä tehdä "Mavet" ja herätä tähän maailmaan, lopettaa ylimielisyys ja alkaa pelaamaan niin hyvä se siitä vielä tulee!
Tätä on moni muukin ihmetellyt, mutta mitään kunnon vastausta ei ole saatu.Mikä sinusta tekee Pikku-Mavesta ylimielisen?
Sitten jos kovin naureskelisi niin olisi jonkun mielestä todella leuhka.Tätä on moni muukin ihmetellyt, mutta mitään kunnon vastausta ei ole saatu.
Poika on omien kokemuksien perusteella ennemmin ujo, joku voi saada siitä ylimielisen vaikutelman.
En nyt jaksaisi taas tästä enää mutta kerran vielä : ilmeiden ja olemuksen perusteella haastatteiluissa ja erittäin näkyvästä flegmaattisuudesta peleissä vähän niinkuin "mä oon liian hyvä ni voin vaan liukua ja neppailla eikä painaa kunnon asenteella" mutta tämä on vain oma mutuni ja mielipiteeni. Se siitä! Toivon hänelle kuitenkin aikuistumista ja kaikkea hyvää! Joskus kasvaneena sitten tervetuloa takaisin Pataan!Mikä sinusta tekee Pikku-Mavesta ylimielisen?
Jep minäkin olin Lukiossa aika ujo ja siellä minua tuntemattomat pitivät minua ylimielisenä. Oikeassa olet tässä asiassa!Tätä on moni muukin ihmetellyt, mutta mitään kunnon vastausta ei ole saatu.
Poika on omien kokemuksien perusteella ennemmin ujo, joku voi saada siitä ylimielisen vaikutelman.
Tämä on juuri sama mikä mulla tulee mieleen Otosta kun katsoo sen pelaamista.En nyt jaksaisi taas tästä enää mutta kerran vielä : ilmeiden ja olemuksen perusteella haastatteiluissa ja erittäin näkyvästä flegmaattisuudesta peleissä vähän niinkuin "mä oon liian hyvä ni voin vaan liukua ja neppailla eikä painaa kunnon asenteella" mutta tämä on vain oma mutuni ja mielipiteeni. Se siitä! Toivon hänelle kuitenkin aikuistumista ja kaikkea hyvää! Joskus kasvaneena sitten tervetuloa takaisin Pataan!
Ei ole Viljaselta näkynyt vielä oikein mitään. Mautonta, hajutonta, halutonta kiekkoa. Kiekollisesti nolla, taklauksia ei ole tainnut vetää yhtäkään ja puolustuspeli ontuu.
Konkareilla aina toki yskii harjoituskaudella, mutta mitään posia en ole nähnyt Viljaselta vielä.
Hyvä jos edes hipaisi. Jos hakee niin pitäisi osua, muuten on ulkona pelitilanteesta. Oli huvittava kun VV haki kovaa pommia super suippoon ja lensi itse perseelleen. Toki, ei Repo mikään helppo kohde olekaanHaki Lukkoa vastaan kaksi kertaa kovaa avojääntaklausta. Jälkimmäisestä tuli se kampitusjäähy.
Kuinka monelta Ässäpelaajalta olet nähnyt oikeastaan mitään positiivista? Voisiko olla mahdollista, että tutkit pelejä pikkuisen negatiivisten kiikareiden läpi?Konkareilla aina toki yskii harjoituskaudella, mutta mitään posia en ole nähnyt Viljaselta vielä.
Näin juuri. Kyllähän kuitenkin melkein kaikki uudet hankinnat jättivät itsestään ihan positiivisen mauan tänä viikonloppuna: Tammela, Tiivola, Lipiäinen, Kucerik, PuutioKuinka monelta Ässäpelaajalta olet nähnyt oikeastaan mitään positiivista? Voisiko olla mahdollista, että tutkit pelejä pikkuisen negatiivisten kiikareiden läpi?