Jokeriarska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
DAF kirjoitti:Tuuletti toki, kun fanikatsomon janarit huusivat...
Heh, sanoo janari itse.
DAF kirjoitti:Tuuletti toki, kun fanikatsomon janarit huusivat...
Jokeriarska kirjoitti:Heh, sanoo janari itse.
Kyllähän se oli selkeääkin selkeämpi tuuletus meidän fanipäädyn huudolle. Näki ettei jannulla ollut keskittyminen ihan kohdillaan, kun lähtee vastaamaan yleisön irvokkaille huudoille.Henkka kirjoitti:Olisikohan ne käsien ylösnostot olleet vain sitä selän venyttelyä, eikä mitään helvetin tuulettelua.
...
Helvetin typerää silti, että Valtonen menee tapauksen jälkeen laukomaan tällaisia paskakommentteja, kun ei tiedä asioiden oikeasta tilanteesta mitään.
Gags kirjoitti:Toivottavasti tämä menee Jokereiden kopin seinälle. Palataan asiaan marraskuussa ja katsotaan kuka kuittaa lupaukset.
Menace kirjoitti:Kannattaa muistaa, että toisen lausunnon takana on ammattilainen? ja toisessa tuntojaan purkaa vastustajan kannattaja.
Sape28 kirjoitti:Ihmeparantumisia tapahtuu, sen todisti Nikkilä eilen. Ei ***vetti en paremmin sano, törmäys oli niin puhdas vahinko kun olla ja voi, niin mitä tekee Jaba Levonen? Viheltää 5+20min! Kas kummaa, kun ei laittanut samantien enempää ja jatkoseuraamuksissa Muukkonen lyö puoli kautta pelikieltoa. Oikeusmurha olis tapahtunut jos Kahvara olis pelin sen yv:n aikana ratkassut, mut onneks siellä Mansen suunnalla ollaan aika kädettömiä ton yv:n suhteen...
Annetaan toki Nikkilän vapaasti tuuletella silloin kun siltä tuntuu. Jääkiekossa on kuitenkin jo helvetin pitkään ollut sellainen lajin sisäinen koodisto, että omalla toiminnallaan vastustajalle hankittu rangaistus ei ole tuuletuksen paikka. Jos Nikkilä ei tätä ole sisäistänyt, niin sille ei voi mitään.tombraider kirjoitti:Se, että Nikkilällä on tapana tuulettaa mitä ihmeellisimmissä tilanteissa näyttää olevan Jokeri-katsomolle liikaa. Se nyt vaan on Nikkilän tapa pitää itsensä pelissä, eli psyykkausta. Toki teidän kommenttien mukaan kaikki vähänkin omaperäinen on pelleilyä ja ei kuulu kiekkoon.
tombraider kirjoitti:En nyt sinuakaan oikeen ymmärrä. Onko koulussa mennyt huonosti vai mitä? Olisiko mahdollista, että kipu ei tunnu vielä silloin kun tilanne on päällä ja lihaksisto lämmin, mutta sitten kun tauolla alkaa kroppa viilentyä niin lihakset menee jumiin. Ei siinä tarvita sinun mainitsemia ihmeparantumisia, jos kerran kipua ei vielä tuntunut.
Se, että Nikkilällä on tapana tuulettaa mitä ihmeellisimmissä tilanteissa näyttää olevan Jokeri-katsomolle liikaa. Se nyt vaan on Nikkilän tapa pitää itsensä pelissä, eli psyykkausta. Toki teidän kommenttien mukaan kaikki vähänkin omaperäinen on pelleilyä ja ei kuulu kiekkoon. Ollaan vaan kaikki kentällä kun nippu kyrpiä, ilman minkäänlaista showta. Voisin veikata, että moni sai vipinää lahkeeseen katsomossa jos/kun Nikkilä hieman tuuletti. Tunnelmaa peliin, sitähän tässä on jo kauan haettu. Eikö?
Mikä vitun Kahvara. Kasva aikuiseksi.
Henkka kirjoitti:TV-haastattelussa Nikkilä sanoi, ettei nähnyt Valtosta ja jonkinlaista selkävammaa siitä taklauksesta ylävartaloon ilmeisesti tuli. Joku vanha välilevyvamma ilmeisesti alkoi vihoittelemaan, näin siis Nikkilän sanoin. Olisikohan ne käsien ylösnostot olleet vain sitä selän venyttelyä, eikä mitään helvetin tuulettelua.
Henkka kirjoitti:Helvetin typerää silti, että Valtonen menee tapauksen jälkeen laukomaan tällaisia paskakommentteja, kun ei tiedä asioiden oikeasta tilanteesta mitään.
- Se on ollut Sinuhe Wallinheimon koulussa, siellähän se on ollut kakkosveskarina ja nähnyt miten toi tehdään. Se näki kun mä tulin ja tuli tahallaan eteen, ja jäi sitten lepäämään ja kitisemään sinne. Pahoinpitelysyyte mullekin vaan, jupisi suihkukomennuksestaan tuohtunut Valtonen pelin jälkeen.
Henkka kirjoitti:Olisi Tomek vain reilusti pahoitellut, että vahinko kävi ja toivottavasti ei kaverille pahaa sattunut. Nämä tekstit nimittäin menevät Tapparan pukukopin seinälle ja tästä vielä saadaan tämän kauden tapaus Grönvall.
Tomek luovuttaa verta 21.11.
Koskenkorva kirjoitti:Voisi Valtonen katsoa itseään peiliin pikkaisen pidempään tänä aamuna. Onneksi ei kuitenkaan käynyt pahemmin, vai kävikö? Sitten viitaten eilisiin tutkinnan aloittamisiin:
Valtostahan voisi tässä tilanteessa syyttää myös pahoinpitelystä. Mitä sanoo poliisi? Puuttuuko enään mitään pahoinpitelyn tunnusmerkistöstä? Eihän?
Kumma, miten asiast voi nähdä noin eri tavalla. Minä en näe Nikkilän hyppäävän mihinkään suuntaan. Nimim. eh näkee onneksi tilanteen aivan samoin kuin minäkin, joten minun ei tarvitse vielä huolestua.flintstone kirjoitti:Nikkilä hyppäsi itse Valtosen eteen kädet ylhäällä ja esitti sitten hiekkaa vaginassa teatteri esityksensä, johon ilmeisesti jälleen piripäissään ollut Japa Levonen tottakai meni ja pisti Tomekin ulos pelistä.
flintstone kirjoitti:Mutta missähän oli muuten nyt Tapparanleirin niskatukien lentäminen ja paarien tuominen kentälle?
Meinaat että Jokerileiristä ei löydy omaperäisyyttä kaukaloon? Ja tuo "nippu kyrpiä" osuu kyllä pahasti sinne oman joukkueen puolelle. Kun veskarianne ajettiin eilen sikamaisesti, ei kentällä ollut yhtäkään porkkanapöksyä, joka olisi sanonut sanaakaan Tomekille. Maalivahtiahan ei kannata puolustella, vai oliko sittenkin Nikkilän teatteri liikaa jopa omille?tombraider kirjoitti:Toki teidän kommenttien mukaan kaikki vähänkin omaperäinen on pelleilyä ja ei kuulu kiekkoon. Ollaan vaan kaikki kentällä kun nippu kyrpiä, ilman minkäänlaista showta.
Nikkilä ei tosiaan hyppää minnekään, vaan on matkalla omalle tontilleen mailakäsi ylhäällä. Liike suuntautuu suoraan Tomekin luisteluradan eteen ja kontakti tapahtuu tuohon ylhäällä olevaan käteen sekä oikeaan jalkaan.Borre kirjoitti:Kumma, miten asiast voi nähdä noin eri tavalla. Minä en näe Nikkilän hyppäävän mihinkään suuntaan. Nimim. eh näkee onneksi tilanteen aivan samoin kuin minäkin, joten minun ei tarvitse vielä huolestua.
Gags kirjoitti:Mä olen aina pitänyt Turkua pääkaupunkimme pikkuveljenä
Borre kirjoitti:Kumma, miten asiast voi nähdä noin eri tavalla. Minä en näe Nikkilän hyppäävän mihinkään suuntaan. Nimim. eh näkee onneksi tilanteen aivan samoin kuin minäkin, joten minun ei tarvitse vielä huolestua.
Borre kirjoitti:Jokeri-pelaaja oli tällä kertaa herrasmies eikä taklannut Nikkilää selästä pää edellä laitaan. Nyt meni vain selkä eikä niskavammasta ollut vaaraa. Tomekille pisteet että taklasi edestä.
nakkisormi kirjoitti:Jos olisit matsissa ollut olisit myös saattanut huomata Tapparan pelaajien luovuttavan kiekon pois Vandyn lähestyessä. Tätä faktaa ei mikään poista.
hull16 kirjoitti:Eihän se Näsä sinun vikasi ole, että tämä ajava- ja luisteleva katastrofi oli tänään taas pilata koko pelin täysin linjattomalla esityksellä ja homma ei lähtenyt hanskasta vain siksi, että tunteet eivät olleet väsyneillä joukkueilla kovin pinnassa. Et todellakaan olisi voinut olla enempää väärässä tuossa kommentissasi.
eh kirjoitti:Piti muutaman kerran veivata videota edestakaisin ennen kuin sai riittävän kuvan tapahtuneesta. Eli: kiekko lyödään ränniin, Nikkilä lähtee pysäyttämään, Valtonen lähtee perään. Nikkilä pysäyttää kiekon ja heittää sen takaisin, Valtonen katsoo ehtivänsä maalin ja Nikkilän välistä.
Nikkilä kääntyy, ehtii nähdä Valtosen ehkä puoli sekuntia ennen kontaktia. Valtonenkin näkee, että kohta tulee osuma, yrittää väistää, nostaa käsiään suojaksi ja ehtiäkseen nopeammin ohi. Ei ehdi, Nikkilän oikea käsivarsi jää tielle. Ilman maalivahdinmailaa olisi ehkä ehtinyt vetää pois tieltä, nyt ei ehdi.
Kova osuma, "komean" näköinen kaatuminen, jossa ei taida kyllä olla edes teatteria mukana yhtään. Valtoselta hölmö, joskin ymmärrettävä kommentti jälkikäteen.
Summataan vielä: täysin tahaton törmäys, jota kumpikaan ei voinut välttää. (Jos saivarrella haluaa, toki Valtonen olisi voinut jättää menemättä maalin taakse, samoin kuin Nikkilä. Sen jälkeen kun liikeradat ovat kohtaamassa, kummallakaan ei ole aikaa eikä tilaa reagoida riittävästi.)
nakkisormi kirjoitti:Jos olisit matsissa ollut olisit myös saattanut huomata Tapparan pelaajien luovuttavan kiekon pois Vandyn lähestyessä. Tätä faktaa ei mikään poista.
bozik kirjoitti:Annetaan toki Nikkilän vapaasti tuuletella silloin kun siltä tuntuu. Jääkiekossa on kuitenkin jo helvetin pitkään ollut sellainen lajin sisäinen koodisto, että omalla toiminnallaan vastustajalle hankittu rangaistus ei ole tuuletuksen paikka. Jos Nikkilä ei tätä ole sisäistänyt, niin sille ei voi mitään.