En mä tiedä olenko itse vain liian tosikko mutta itsellä on tosi syvässä se, että urheilussa on tietty kunnioitus vastustajaa kohtaan ja noita juttuja ei vaan tehdä.
Mulla vähän sama. Se, että Håland ajaa Parteyn päälle samalla mentaliteetilla kuin Havertz Rodrin päälle, on ok. Tuo ei ollut mitenkään erityisen vaarallinen rike, ja toisaalta Arsenal on vetänyt kunnon shithousery-linjalla koko toisen puoliajan (johon sillä on kaikki oikeus!), joten menkööt. Samoin se loppuvihellyksen jälkeinen nokkapokka on ihan ok, koska tunne kuuluu asiaan; jos vituttaa, vittuile vastustajalle. Tai jotain.
Se Artetalle huutelu oli ihan helvetin noloa, ja se menee vähän samaan kategoriaan Antonyn lällättelyn kanssa - paitsi siltä osin, että Antonyllä ei ollu osaa eikä arpaa siinä rankkarivoitossa ja vastustaja ei ollut millään lailla Unitedin ykkösvastustaja.
Mutta se pallon heittäminen... Se oli typerää ja osoitti kaikkein eniten kunnioituksen puutetta. Tuota selvempää keltaisen kortin ja managerilta tulevan pukukoppilitsarin paikkaa ei olekaan. Juurikin nämä kaksi, eli tuo Artetalle vittuilu ja Gabrielin heittäminen pallolla poikivat luultavasti aika monta ikävää potkua säärille Emiratesilla. Taidanpa katsoa senkin matsin.
Edit. Tuossa seuraavassa kohtaamisessa Arsenalilla on muuten tuhannen taalan paikka näyttää ettei se ole enää sama tyhjänpullistelija kuin aiemmin on ollut. Tulee mieleen se Ruudin epäonnistuneen pilkun jälkeinen Keownin ja muiden raivokas uho, joka loppui kuin seinään Keanen tullessa lähelle. Pullistelijat luikkivat samantien suuntiinsa. Toivottavasti vetävät Cityä vastaan loppuun asti kunnon tunteella.