Vain elämää – viihdeohjelma

  • 569 383
  • 3 127

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Klamydian tuotannosta kaksi varmaa on kyllä jo esiin tullut pala rauhaa ja narkkarirakkautta. Lohikäärme Puff varmaan myös tulee, vaikkei alkuperäisesti Klamydiaa olekkaan.
Toiveissä olisi kuulla itsellä veskun biiseistä ainakin masturbaatio ilman käsiä Elo ilman reikää on kuin masturbaatio ilman käsiä
Ja kylähullujen kameratutkat, suoriksi mutkat
Pitkin tietä noita saatanan kameroita, suhareita rahastaa
Tolpat pätkin tällä, tällä rälläkällä, kameran suohon upottaa


Ja tottakai esittäjinä Ressu ja Arja.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Myös "Pohjanmaalla" - kipaleesta uskoisin jonkun väkertävän coverin. Toki eri maakunnalla.

Vai onko Vesku ainoa tuosta porukasta jolla on pohjalaisia sukujuuria?
Klamydian tuotannosta kaksi varmaa on kyllä jo esiin tullut pala rauhaa ja narkkarirakkautta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jaa. Tällä tuotantokaudella ei siis näe seuraavan viikon jaksoa Ruudusta ennakkoon. En tiedä olisko tätä ekaa nähnyt muutenkaan. Olisin katsonut tässä Liigapelien alla, Radio Porista kuuntelemani Herra Ylppö-haastiksen jatkeeksi.

Jotkut kaudet menneet ohi, joistain innostunut jälkikäteen, joitain jopa alkanut seuraamaan. Nyt tuntus, että tämä menee vahvasti tuohon jälkimmäiseen. Ihan vaan siksikin, että on sellanen fiilis tän tyylistä viihdettä, ohjelmaa kohtaan, ja jonkinlainen uteliaisuuskin mitä tolla kokoonpanolla saadaan aikaan.

Herra Ylppö, Mariska, Reino Nordin, Vesku Jokinen, Stig. Kaikki luovia ja lahjakkaita omillta tahoillaan, oon kuluttanut tuotantojaan, enempi tai vähempi. Tykkään Arja Korisevasta persoonana, eikä Ressu Redfordissa tai Jannika B:ssä ole valittamista joten...

Täytynee hypätä bandwagoniin jahka Liigapelit studioineen on iltamyöhällä kelailtu läpi.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Jaa. Tällä tuotantokaudella ei siis näe seuraavan viikon jaksoa Ruudusta ennakkoon.
No voi helvetti, itsekin luulin että olis nähnyt viikon etukäteen. Onpa perseestä, tuo on yksi syy miksi Ruutu+ on ollut itsellä jo vuosia. Tänään siis tulee vaan joku esittelyjakso eikä musaa lainkaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Vesku Jokisen takia tätä varmaan pitää tällä kertaa seurata. Stig on kanssa hauska nähdä, koska olen aina pitänyt sitä "yksinkertaista musiikkia yksinkertaisille ihmisille"-tapauksena. Saa nähdä kääntyykö oma ajatusmaailma ohjelman myötä.

Ohjelmaan tuli tutustuttua kun exä sitä hartaasti tuijotteli. Elastisen ollessa ohjelmassa tuli itsekin yksi biisi ja video herjalla väännettyä pokeripiiristä. Pistetään se vaikka yhtä herjalla tähän mukaan.

VSMO - Vain Pokeria youtubesta
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle ainoa ihmetyksen aihe on tuo Jannika B. Mikä ihmeen missio tv-kanavilla on puffata hänen uraansa? Kirjoittaa itse kappaleitaan, tiedän kyllä, mutta mitään mieleen jäävää niistä en ole kuullut. Ihan rehellisesti sanottuna en muista yhtään hänen kappalettaan.
Silti hän on milloin tanssimassa tähtien kanssa, esiintymässä tähdet, tähdissä, tuomaroimassa idolsia (missä ei itse menestynyt kovin kummoisesti), vierailevana apuvalmentajana voice of finlandissa ja nyt siis vain elämässä. Tähän kisaan hän ei mielestäni tuo oikein mitään. Saatan tietysti olla väärässä, mutta näin ajattelen nyt etukäteen.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Minulle ainoa ihmetyksen aihe on tuo Jannika B. Mikä ihmeen missio tv-kanavilla on puffata hänen uraansa? Kirjoittaa itse kappaleitaan, tiedän kyllä, mutta mitään mieleen jäävää niistä en ole kuullut. Ihan rehellisesti sanottuna en muista yhtään hänen kappalettaan.
Silti hän on milloin tanssimassa tähtien kanssa, esiintymässä tähdet, tähdissä, tuomaroimassa idolsia (missä ei itse menestynyt kovin kummoisesti), vierailevana apuvalmentajana voice of finlandissa ja nyt siis vain elämässä. Tähän kisaan hän ei mielestäni tuo oikein mitään. Saatan tietysti olla väärässä, mutta näin ajattelen nyt etukäteen.
Koska Sanomalle suhteet Apikseen on tärkeät, siksi
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Stigillä on jännä tapa puhua, vähän kuin laulaen puhuu.

Tuo Jannika B on kyllä isoin mysteeri pitkiin aikoihin. Täysin mitäänsanomaton persoona ja täysin tyhjänpäiväisiä biisejä, mutta tuolla se silti istuu. Toni Wirtasella on selvästi hyviä ystäviä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Ei yhtään pöllömpi avaus ja sanotaan Ressusta mitä vaan, niin onhan tuolla ukolla helvetin pitkä taival takana ja monia hienoja hittejä myös. Tykkäsin, varsinkin kun vaihtoehtona oli IFK- Kärpät kolmas erä.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Joskus vuosia sitten kuuntelin radiosta Stig Doggin haastattelua ja en muistaakseni pystynyt kovin montaa kysymykseen vastausta kuunnella, kun oli pakko vaihtaa kanavaa. Oli niin totaalisen vaivalloisen kuuloista ja vaikutti todella vaikealta ihmiseltä haastatella. Mutta uran alkuajoilta toki kovia biisejä, mitä olisi kiva kuulla muiden artistien tulkitsemana. Esim Kullii, stigidilaatio, rakkauden bermudan kolmio, vadelmasuklaa jne. Mutta vähän epäilen, että näitä hittejä ohjelmassa kuullaan.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Heh, täysin sama. Telkkari pyörii taustalla mutta lumouduin täysin tuon Mariskan vedon aikana. Upea nainen.
Perhana, täällähän on jo jonoa. Kröhöm, hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää...

Harmi ettei "All The Best Girls" kuulunut illan kattaukseen, mutta "Princess" sentään tuli tulkituksi ansaitsemallaan tavalla. Hienoja vetoja molemmat, niin Mariskan kuin Bogart Co:n alkuperäinenkin. Takatukkakuville on helppo nauraa, mutta Ressun kykyjä biisinikkarina se ei vähennä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
(1)
  • Tykkää
Reactions: vsmo

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ressu Redfordilla on todella kovia hittejä iso kasa. En edes muistanut noiden kaikkien olevan Ressun kappaleita. Oli hyvä aloittaa tämä kausi Ressun päivällä. Hyvä kattaus on muutenkin, kun ottaa huomioon, että on jo 11. kausi. Jannika B:n dissausta en aivan täysin ymmärrä. Kyllä hän mielestäni on paikkansa tuolla ansainnut.

Ehkä eniten tällä kaudella odotan, että kuka laulaa Klamydian Pohjanmaalla. Vai laulaako kukaan? Tai kuka laulaa Stigin Puumaa mä metsästän tai Roy Orbisonin? Puuman metsästäminen sopisi hyvin Vesku Jokiselle tai Herra Ylpölle.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Stig on oikean elämän sketsihahmo ja tuo on jo itsessään kiehtovaa. Voi tulla myös monelle yllätyksenä että on pätevä muusikko sekä tuottaja.

Stigin kohdalla tuo ylikorostunut autotunetus on vähän sama juttu kuin Teflonien performanssi. Jonkinmoista kuittia nykymusalle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehkä eniten tällä kaudella odotan, että kuka laulaa Klamydian Pohjanmaalla. Vai laulaako kukaan? Tai kuka laulaa Stigin Puumaa mä metsästän tai Roy Orbisonin? Puuman metsästäminen sopisi hyvin Vesku Jokiselle tai Herra Ylpölle.

En ole katsonut, että missä järjestyksessä artistien päivät tulevat. Mutta minusta olisi tyylikästä, jos Veskun päivä olisi viimeisenä, ja viimeisenä kappaleena joku laulaisi tuon ”Mä lähden himaan!”- kappaleen.

Se voisi toimia Stigillä. Mutta ehkä kaikkein tyylikkäin poikkitaiteellisuus saataisiin ohjelman hengen mukaisesti sillä, että Arja Koriseva tulkitsisi tuon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Stig on oikean elämän sketsihahmo ja tuo on jo itsessään kiehtovaa. Voi tulla myös monelle yllätyksenä että on pätevä muusikko sekä tuottaja.
On kyllä omalaatuinen kaveri. Tuo eilinen esitys ei ollut musiikillisesti kovin erikoinen, mutta ehdottomasti viihdyttävä, ja se kitarasoolo oli mainio plussa. Voi olla, että yllättää myöhemmin ihan kunnolla.

Koriseva osaa laulaa enkä ihmettele, että hän on tehnyt pitkän uran iskelmälaulajana. Mutta eilisen perusteella hän laulaa iskelmää silloinkin, kun laulaa herkkää balladia. Olisi hauska nähdä ja kuulla, miten joku raskaampi rock onnistuu.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Stig on oikean elämän sketsihahmo ja tuo on jo itsessään kiehtovaa. Voi tulla myös monelle yllätyksenä että on pätevä muusikko sekä tuottaja.

Stig on siinäkin mielessä mielenkiintoinen kaveri, että siinä missä normaalisti pop-muusikissa artistit on komeita/kauniita, on Stig vastakohta kaikelle tälle tuulipukuineen, takatukkineen ja viiksineen. Sketsihahmo, kuten kirjoitit, mutta jostain syystä tuo överiksi vedetty juntteus ei edes häiritse mua. Jotenkin lohduttavaa, ettei sun tarvi olla mikään alfauros pärjätäkseen musiikkimaailmassa, koska oli Stigin musiikista mitä mieltä tahansa, niin kyllähän mies lahjakas muusikko on.

Eilinen päivä oli hauska, kun jatkuvasti tuli itelle sellainen "ai tämäkin on Ressun biisi". Tuttuja biisejä, en vain ole koskaan yhdistänyt niitä Ressuun. Plus mies vaikutti varsin sympaattiselta tyypiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös