Vain elämää – viihdeohjelma

  • 562 901
  • 3 073

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Reino Nordinilla on potentiaalia olla ensimmäinen artisti, jonka suosio laskee huimasti ohjelman jälkeen. No joo, voihan se jossain syvällä kuoren alla olla ihan symppis.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sä kaunehin oot, tosi vaikee uskoa että sökin köyt joskus paskalla
Tää voisi olla Reino Nordinin kynästä muutenkin.

Kikka-biisin jokaisessa säkeistössä taitaa myös olla jotain sellaisia lauseita, joista voisi myös aiheutua kevyttä paheksuntaa.

En olisi arvannut että et oo jannu,
Ellen olisi sua juhannustansseissa pannu
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kuka on Reino Nordin ja onko se muka suosittu?
Reinon Antaudun biisi oli koko vuoden 2017 striimatuin kappale. Että kyllä ainakin jollain tavalla suosittu.

Itselle huonoin kausi ikinä lähtökohtaisesti. Ei yhtä artistia jotka jaksaisivat kiinnostaa. Jää katselematta tällä kertaa.
 

Ralph

Jäsen
Veikkaan, että Arja Koriseva esittää iskelmähumpparallin nimeltä Pienen tytön elämää.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omasta mielestä jopa mielenkiintoisin kausi ennakkoon, ihan joka kautta toki jaksanut katsoa kun viimevuosina ties ketä ollut mukana. Tietenkin tuolla on perus tusinaa kuten Janika B ja Nordin jotka vaihtamalla johonkin vaikkapa rokimpaan linjaan olisi osunut, esim. ennakkoon veikattu kotiteollisuus olisi voinut hyvin Nordinin korvata mun puolesta :)
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä tuo Arja Koriseva, kun on ollut julkisuudessa jotain 30 vuotta, mutta en osaisi yhtään kappaletta nimetä häneltä, jos vaikka tietokilpailussa kysyttäisiin.
 

Kyle

Jäsen
Omasta mielestä nyt on päästy kunnolla alkuperäisen ajatuksen alkulähteille, kun mukaan on saatu paljon eri genren muusikoita. Hyvä kattaus ja siitä kertoo se että mukana on muutamia joita ei oikeesti jaksaisi kuunnella.
Itsellä on intuitio että nyt on pöytä katettuna Jannika B:lle. On teknisesti varmaan porukan paras laulaja, kuuluu nykyiseen idols-genreen ja on jo valmiiksi salonkikelpoinen radioon. Kaiken lisäksi kotoa löytyy Wirtanen joka varmasti osaa sovittaa kappaleet toimiviksi ja omaa kahden kauden kokemuksen Vain Elämästä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jännä tuo Arja Koriseva, kun on ollut julkisuudessa jotain 30 vuotta, mutta en osaisi yhtään kappaletta nimetä häneltä, jos vaikka tietokilpailussa kysyttäisiin.
Se oli se joku biisi minkä nimessä on silmät. Googletin, Enkelin silmin on sellainen ainakin semihitti. Mutta tosiaan ei tuo varsinaisesti omilla biiseillä ole uraansa tehnyt. Ja ei siis mitään toki pois, hieno urahan tuolla kyllä on.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä on intuitio että nyt on pöytä katettuna Jannika B:lle.
Varmasti totta ja toinen on Mariska. Veikkaan että aika moni herää vasta ohjelman myötä siihen, että tämä ei olekaan enää mikään räppääjä. Ihan mukavuusalueista johtuen suurin osa esitettävistä biiseistä lienee tätä räppiajan jälkeistä kamaa. Taitaa myös sanoittaa itse kappaleensa, joten sekin tuonee pöytätarinoiden kautta plussaa. Itselleni Mariska oikeastaan porukan ainoa oikeasti kiinnostava artisti. Tykkään jotenkin ko. naisen äänestä ja laulusta.



 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jannika B on kyllä niin laimea nimi. Mariskan ymmärrän, sentään rustannut lauluja ties kelle. Aika laimea kattaus kokonaisuudessaan, mutta toisaalta mitä sitä voi enää odottaa, kun on niitä ”isoja”, jotka eivät lähde niin pitää jostain keräillä.

Pettymys ettei Frederik vieläkään päässyt irti.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tää voisi olla Reino Nordinin kynästä muutenkin.

Kikka-biisin jokaisessa säkeistössä taitaa myös olla jotain sellaisia lauseita, joista voisi myös aiheutua kevyttä paheksuntaa.

En olisi arvannut että et oo jannu,
Ellen olisi sua juhannustansseissa pannu
Klamydian lisäksi Veskulta tulisi huomioida Kylähullujen tuotanto:

Kyllä mullakin alkais aika nopeesti pöntössä viiraamaan, jos suomen naiset rupeis päällensä kaapuja sovittaan
Olis täälläkin rynkky kädessä joka kullannupulla, jos naiset ittensä peittäis kokovartalohupulla
Paljon parempi meille ja teille, vitunmoinen siunaus heille
Lisää persettä rättipäille, lisää persettä rättipäille


Tai kun Vanhasen Matti on tehnyt paluun politiikan kärkeen Kyllä saa Vanhastakin panettaa (ilman että joku lehmä siitä kirjan kirjoittaa) olisi kova juttu.

Veskun takia tulee katsottua seuraava kausi. Jännä nähdä mitä tuleman pitää. Ainakaan muilta osallistujilta ei lopu Veskun päivänä mahdollisuudet kesken. Pelkästään Klamydia on levyttänyt sen 450 biisiä ja muut Veskun projektit päälle.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Veskun takia tulee katsottua seuraava kausi. Jännä nähdä mitä tuleman pitää. Ainakaan muilta osallistujilta ei lopu Veskun päivänä mahdollisuudet kesken. Pelkästään Klamydia on levyttänyt sen 450 biisiä ja muut Veskun projektit päälle.
Vahva sama. Siihen päälle vielä se et jos miettii et mitä biisejä Vesku mahd laittaisi uusiksi omaan tyyliinsä...

Mariskan itserakkausjuttuu-biisistä voisi joko hän tai Stig tehdä vähän runuttavamman version.
 

Kyle

Jäsen
Varmasti totta ja toinen on Mariska. Veikkaan että aika moni herää vasta ohjelman myötä siihen, että tämä ei olekaan enää mikään räppääjä. Ihan mukavuusalueista johtuen suurin osa esitettävistä biiseistä lienee tätä räppiajan jälkeistä kamaa. Taitaa myös sanoittaa itse kappaleensa, joten sekin tuonee pöytätarinoiden kautta plussaa. Itselleni Mariska oikeastaan porukan ainoa oikeasti kiinnostava artisti. Tykkään jotenkin ko. naisen äänestä ja laulusta.

Itsekin olen jonkin verran kuunnellut Mariskaa ja olen samaa mieltä, että on taitava ja omalla tapaa karismaattinen esiintyjä. Pahoin pelkään vain että Mariska on liian taiteellinen ja ei osaa tehdä tarpeeksi simppeleitä versioita. Eli sotkeutuu omaan nokkeluuteen, joka ei ole hyvä yhdistelmä kun houkutellaan suuria yleisöjä radiosoitossa.
Nopeasti tulee mieleen esimerkiksi Pyhimys, Samuli Edelman, Pave Maijanen ja naisista vaikkapa Chisu, Laura Närhi ja Mira Luoti jotka tavallaan tekivät "liian omaa" juttuaan, jotka olivat formaatin tasolla paikoin erinomaisia, mutta eivät nousseet radio soittoon. Sen sijaan esimerkiksi Elastinen ja Cheek, lähtivät puhtaasti hakemaan vaan jotain biisiä missä on koukku "nauraen kuljen kun kulkuri mä oisin" ja se riittää radio suomipopin soittolistalle vuosiksi. Räppäreiden ulkopuolelta esimerkiksi juuri Wirtanen, Tähkä, Erin, Hauber ja Sanni myös ymmärsivät kaupallisuuden päälle. Monen kohdalla Vain elämän tuoma hype oikeastaan muokkasi koko artistia ihan eri suuntaan.

Tässä näen Jannika B:n ja Mariskan mahdollisen eron, miksi pöytä on katettu ensiksi mainitulle, vaikka muusiikkona arvostan Mariskaa enemmän.

Edit: Itse muistelin että Stigillä on kulli-kappale, mutta näköjään onkin Edu Kehäkettusen biisi, jossa Stig vain vieraili. Joka tapauksessa kyseessä lienee ensimmäinen kappale josta muistan Stigin. Siinä olisi myös hieno haku jollekin versioitavaksi. Löytyy youtubesta.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Itsekin olen jonkin verran kuunnellut Mariskaa ja olen samaa mieltä, että on taitava ja omalla tapaa karismaattinen esiintyjä. Pahoin pelkään vain että Mariska on liian taiteellinen ja ei osaa tehdä tarpeeksi simppeleitä versioita. Eli sotkeutuu omaan nokkeluuteen, joka ei ole hyvä yhdistelmä kun houkutellaan suuria yleisöjä radiosoitossa.
Nopeasti tulee mieleen esimerkiksi Pyhimys, Samuli Edelman, Pave Maijanen ja naisista vaikkapa Chisu, Laura Närhi ja Mira Luoti jotka tavallaan tekivät "liian omaa" juttuaan, jotka olivat formaatin tasolla paikoin erinomaisia, mutta eivät nousseet radio soittoon. Sen sijaan esimerkiksi Elastinen ja Cheek, lähtivät puhtaasti hakemaan vaan jotain biisiä missä on koukku "nauraen kuljen kun kulkuri mä oisin" ja se riittää radio suomipopin soittolistalle vuosiksi. Räppäreiden ulkopuolelta esimerkiksi juuri Wirtanen, Tähkä, Erin, Hauber ja Sanni myös ymmärsivät kaupallisuuden päälle. Monen kohdalla Vain elämän tuoma hype oikeastaan muokkasi koko artistia ihan eri suuntaan.

Tässä näen Jannika B:n ja Mariskan mahdollisen eron, miksi pöytä on katettu ensiksi mainitulle, vaikka muusiikkona arvostan Mariskaa enemmän.

Edit: Itse muistelin että Stigillä on kulli-kappale, mutta näköjään onkin Edu Kehäkettusen biisi, jossa Stig vain vieraili. Joka tapauksessa kyseessä lienee ensimmäinen kappale josta muistan Stigin. Siinä olisi myös hieno haku jollekin versioitavaksi. Löytyy youtubesta.

Ei nyt ihan noin. Tuotantoyhtiö antaa artisteille listan kappaleista että valitses näistä, tämän jälkeen ohjelman bändi kapellimestareineen tekee biisistä uuden version johon artisti antaa pientä vinkkiä mitä haluaisi tehdä jne. Anssi Kela tuolla taitaa olla ainut joka on itse tehnyt kaikki versiot.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin olen jonkin verran kuunnellut Mariskaa ja olen samaa mieltä, että on taitava ja omalla tapaa karismaattinen esiintyjä. Pahoin pelkään vain että Mariska on liian taiteellinen ja ei osaa tehdä tarpeeksi simppeleitä versioita. Eli sotkeutuu omaan nokkeluuteen, joka ei ole hyvä yhdistelmä kun houkutellaan suuria yleisöjä radiosoitossa.
Voit hyvin olla oikeassa. Itse en ole pitänyt Mariskan musiikkia mitenkään erityisen taiteellisena, mutta toisaalta en kyllä paljon musiikista ymmärräkään. Kunhan kuuntelen sitä mikä omaa korvaa sattuu kulloinkin miellyttämään. Pointti oli kuitenkin lähinnä siinä, että jengi ei ole välttämättä hiffannut tätä Mariskan uusiutumista räppiaikojen jälkeen.

Tuohon radiosoittoon ja taiteellisuuteen liittyen: kyllähän esim. Vesalalla on tuotannossa melkoista kokeilevaa huttua mutta joo, kyllä siellä radiossa soi juuri ne varsin kevyet rallatukset.

Ja Jannika B:n musiikkiin liittyen ja sen syvemmin asiaa tuntematta; saattaahan siinä olla jatkumoa Sannin, Ellinooran ja Evelinan vanavedessä sillä saralla, joka uppoaa siihen Ruisrock-massaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan mielenkiintoinen kattaus.

Arja Korisevan luulisi olevan erittäin sopiva hahmo tähän, rempseä ja iloisen oloinen sähköjänis, vähän niinku naispuolinen Jari Sillanpää ilman huumeita, voisi kuvitella että vapauttaa porukkaa omalla iisillä persoonallaan. Enpä osaa oikein mitään Korisevan biisejä sanoa näin lonkalta, mutta kait se ihan taitava laulelija on, joskin käsittääkseni vähän semmonen Katri Helenan ja Paula Koivuniemen tapainen instrumentti joka ei muuta tee kuin laulaa sen mitä joku määrää. Muistan että Arja ois ollu siinä jossain Tähdet, tähdet -jutussa ihan hyvä, uskalsi sopivasti heittäytyä, joten varmasti tulee toimimaan hyvin.

Ressu Redford on helvetin hauska valinta, sen verran sekavia käänteitä on urallaan ollut että kaikenlaista tarinaa luulisi jampalta lähtevän ja jos jonkunlaista etäisesti tuttua biisiä muille versioitaviksi. Taidoistaan ja persoonasta en tiedä oikein mitään, mutta eiköhän tuo paikkansa täytä oikein hienosti.

Mariska on Arja Korisevan lisäksi toinen naikkonen jota oon pitkään tähän formaattiin odotellut. Muistan tädiltä vaan räppiajat, ja kauheen paskan biisin missä sanottiin koko ajan "Tarkasta tämä", meni kauan ennen kuin tajusin että siinähän on hauska käännös enklannin kielisten räppipahisten paljon käyttämästä "Check this out" hokemasta. Toivottavasti joku versioi tämän. Uudesta materiaalistaan en oo tietoisesti kuullut mitään, tiedän vaan että jotain muuta ku räppiä tekee nykyään ja on myös tehnyt biisejä monille muillekin artisteille eli on musiikillisesti mielenkiintoinen. Hyvä valinta, voi tulla vähän sitä sun tätä.

Stig on aika njääh, huumorihessu, paskoja mutta jollain tavalla koukuttavia biisejä. Minulle tulee ekana mieleen jonkun ihme kekkulin kanssa tehty biisi "Kullii", jossa hoetaan sanaa kulli, ja jonka musiikkivideo on oivallisella tavalla paska, matkivat siinä jollain tasolla muistaakseni Jari Isometsän Karpaasi-biisistä tehtyä musavideota. Siinä alussa oli joku todella kumma kohtaus missä Stig ja tää joku toinen hessu lukee muistaakseni sarjakuvia peiton alla kahdestaan, ja sitten joku ihme manageriheebo soittaa niille ja sanoo lopuksi jollekin kaljulle homolle "Haista sinä Tommi Läntinen vittu". Erittäin häröä meininkiä, ei varmaan ihan noin sfääreissä mene tässä ohjelmassa.

Jannika B saattaa olla kauden kovin yllättäjä ja oman uransa nostaja. Taitava, mutta jotenkin helvetin tylsä laulaja, tiiän tältä vaan jonkun biisin mitä jossain instagramissa ja sen sellasissa tiktokeissa kaikki tanssii samalla koreografialla, en tajuu yhtään mikä juttu se on mutta semmonen on olemassa, on on. Jospa Toni Wirtanen saisi nyt kotona koutsattua että lähet sinne sitten täysillä vetää etkä vaikeile ollenkaan. Jannikakin oli jossain Tähdet, tähdet -ohjelmassa kyllä erittäin kova jo heittäytymään, pääs vissiin siinäkin touhussa aika pitkälle. Hänellähän taitaa myös jo olla koko formaatin katsotuin esitys Youtuben katsojamäärissä mitattuna, vaikkei ole ohjelmassa ollutkaan kuin vain siippansa siivellä vierailemassa: Tonin ja Jannikan all-stars kaudella yhdessä laulama Evakon laulu on kerännyt Youtubessa jo yli 6 miljoonaa katselukertaa.

Herra Ylpöstä on minulla semmonen rasittavan ylitaiteellista kuvaa itsestään pitävän pökkelön kuva, olin ymmärtänyt että tämäkin on ennen vannonut ettei tähän paskaan tule ikinä mukaan mutta kai se raha sitten kelpaa sinnekin nykyään. Joskus kauheesti yritin päästä Maj Karman sisälle, kun sitä silloiset musiikkihipsterit kehuivat, mutta en mä oikein koskaan saanut itteäni tykkäämään siitä. Toivottavasti ei ole jurottava taidepökkelö. Ei oo oikein mitään odotuksia suuntaan tai toiseen.

Reino Nordin on melkein yhtä kammottava valinta kuin mitä Jippu olisi. Erittäin vastenmielisen oloinen kusipää. Virve Rostin jälkeen ei oo kenenkään nimen julkistus yhtä paljon öllöttänyt, no, Virve Rosti kyllä esitti sitten ohjelmassa yhden todella kovan biisin eikä se nyt ihan niin rasittava pubiruusu ollutkaan kuin mitä kuvittelin, ehkäpä Reinokin pääsee omaa kilpeään nyt kiillottamaan. Kunhan vaan ei mainitse sitä uuvattivaimoaan eikä puolustele sen hulluuksia. Ihan taitava laulaja Reino taitaa kyllä olla, eikä siinä muuta vikaa olekaan kuin se että hän on huumeita vetävä harhainen mulkku joka on naimisissa seinähullun foliohatun kanssa. Nyt ois tsäänssit pestä julkisuuskuvaansa.

Klamydian Veskua en olisi ikimaailmassa uskonut tähän formaattiin koskaan saatavan, aivan mainiota että lähti mukaan. Sopivan hurtti ukkeli, vanhennuttuaan hieman viisastunut ja pikkasen myös tylsääntynyt. Tarinoita varmasti on, toivottavasti kertoo niitä myös. Kukaan ei varmaan oo niin hullu että valitsisi Klamydian alkutaipaleen ei-niin-korrekteja biisejä versioitavaksi, se olisi ura siinä sitten. Arja Koriseva ja Jannika B varmaan kilpailee verissä päin siitä kumpi saa laulaa "Perseeseen".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Herra Ylpöstä on minulla semmonen rasittavan ylitaiteellista kuvaa itsestään pitävän pökkelön kuva, olin ymmärtänyt että tämäkin on ennen vannonut ettei tähän paskaan tule ikinä mukaan mutta kai se raha sitten kelpaa sinnekin nykyään. Joskus kauheesti yritin päästä Maj Karman sisälle, kun sitä silloiset musiikkihipsterit kehuivat, mutta en mä oikein koskaan saanut itteäni tykkäämään siitä. Toivottavasti ei ole jurottava taidepökkelö. Ei oo oikein mitään odotuksia suuntaan tai toiseen.
En muista onko Ylppö sanonut että ei koskaan lähde mukaan, mutta minullakin kieltämättä on mielikuva että olisi joskus Nikulan radio-ohjelmassa puhunut että "siellä sitten vähän itkeskellään" ja asialle on vähän höhötelty. Mutta joo varmasti raha kelpaa kun nyt ei ole keikkojakaan paljoa ollut.

Mitä nyt Maj Karmaan ja Ylpön omiin soolojuttuihin tulee niin ei ne omaan makuuni mitään varsinaisia "musiikkihipstereiden" juttuja ole, vaan aika perusrokkia. Jotain ihmissuhdehöttöä ehkä vähän erilaisin kielikuvin.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Vetääköhän Koriseva Maj Karman Kauniiden Kuvien Iskelmä-kappaleen? Somessa Ylppö toivoi uudempaa matskua, joka näin MKKK-kannattajana on kyllä aika epämielenkiintoista. Vähän sellaista jämäkarmaa. Ihmisten Mies murtuu oli hyvä, muuten en oikein koskaan lämmennyt heille. Aion tällä kertaa katsoa kauden, pari mielenkiintoista ja täysinhokit puuttuvat. Nordin ehkä lähimpänä ja sekin sellaista miksi tämä on suosittu -osastoa. Veskun ja Klamydian junttipunkki ei ole enää vuosiin maistunut, teininä tykkäsin kyllä niistä alun huumoribiiseistä. Ylpölle sopisi muuten Pienet mainosvalot, tuli just mieleeni.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ylpölle sopisi muuten Pienet mainosvalot, tuli just mieleeni.
Viikatehan on aikanaan versioinut tuon biisin ja sai siitä aika toimivan ja omannäköisensä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mariska on Arja Korisevan lisäksi toinen naikkonen jota oon pitkään tähän formaattiin odotellut. Muistan tädiltä vaan räppiajat, ja kauheen paskan biisin missä sanottiin koko ajan "Tarkasta tämä", meni kauan ennen kuin tajusin että siinähän on hauska käännös enklannin kielisten räppipahisten paljon käyttämästä "Check this out" hokemasta. Toivottavasti joku versioi tämän. Uudesta materiaalistaan en oo tietoisesti kuullut mitään, tiedän vaan että jotain muuta ku räppiä tekee nykyään ja on myös tehnyt biisejä monille muillekin artisteille eli on musiikillisesti mielenkiintoinen. Hyvä valinta, voi tulla vähän sitä sun tätä.
Mariskahan on aivan ilmiömäinen artisti. Aito, sympaattinen ja lämminhenkinen, huikea muusikko. Lisäksi suvereenisti parhaita suomalaisia sanoittajia. Viime helmikuussa pääsin myös juttelemaan hänen kanssaan, kun olivat serkkunsa kanssa myymässä levyjä Turun-keikan jälkeen. <3

Olen itse diggaillut Mariskasta nimenomaan Kukkurukuu-ajasta (Pahat sudet) asti ja sitä kautta tutustunut myös rap-materiaaliin. Nykyisinhän Mariskan tuotanto on, kahdella soololevyllä, ollut erittäin kiehtova sekoitus poppia, tanssimusiikkia, elektroa, räppiä ja iskelmää. Tuorein julkaisu on mielestäni Mariskan tähänastisista levyistä paras. Sieltä nostona oheinen kappale, eteerisen kaunis Sinead O'Connor, jonka pelkkä ajatteleminen aiheuttaa kylmät väreet. Kuin sointumuotoinen savuviski.

Niin upea biisi.


 
Viimeksi muokattu:

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Mariskahan on aivan ilmiömäinen artisti. Aito, sympaattinen ja lämminhenkinen, huikea muusikko. Lisäksi suvereenisti parhaita suomalaisia sanoittajia.

Näin juuri, ehdottomasti tämän kattauksen kiinnostavin artisti ja veikkaanpa, että yllättää monet hyvinkin positiivisessa sävyssä. Jannika B on myös mielenkiintoinen nähdä, mutta pelkään jo valmiiksi tämän honottavan nenäänsä samalla tavalla kuin pilatessaan mielessäni Evakon laulun yninällään. Olisi myös hienoa, jos Stig irtautuisi muotistaan sen sijaan, että sovittaisi muiden vieraiden viisut omalle kaavalleen. Muita kohtaan odotukset ovatkin melko matalalla, Veskun suoritukset on toki jännä nähdä.

Sieltä nostona oheinen kappale, eteerisen kaunis Sinead O'Connor, jonka pelkkä ajatteleminen aiheuttaa kylmät väreet. Kuin sointumuotoinen savuviski.

Niin upea biisi.
Tuo puoliksi Twin Peaksin tunnarista lainattu, taustalla koko matkan kulkeva melodia antaa heti alkuun sellaiset kantimet, että pettymisen vaaraa ei ole.
 

Kyle

Jäsen
Ei nyt ihan noin. Tuotantoyhtiö antaa artisteille listan kappaleista että valitses näistä, tämän jälkeen ohjelman bändi kapellimestareineen tekee biisistä uuden version johon artisti antaa pientä vinkkiä mitä haluaisi tehdä jne. Anssi Kela tuolla taitaa olla ainut joka on itse tehnyt kaikki versiot.

Siis mikä ei mene niin?
 

Tukaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran täytyy sanoa Korisevasta, että on opettaja koulutukseltaan, eli ei ihan tyhjäpää (ja siksi oikeastaan kertoo vain sen mitä haluaa ihmisten hänestä tietävän). Tosiaan vähän semmoinen sähköjänis, mutta hyvällä tavalla. Voipi yllättää (jos manageri ei kiellä, tai ala hävettämään lasten takia) ja vetästä rokkettirollia, ainakin nuorempana sujui illanistujaisissa vallan mainiosti :).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös