Vain elämää – viihdeohjelma

  • 562 888
  • 3 073

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nelosen mukaan 11. kausi tulee ulos syksyllä ja mukana on juhlavuoden tapaan kahdeksan artistia.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Vesku Jokinen ja herra Ylppö kelpaa itselle, genreihin hieman laajennusta. Arja Koriseva kelpaa myös tuosta kokeneemmasta iskelmäporukasta. Ressukaan ei koskaan heikko ole.

Reino Nordin tuossa huhu-listassa aiheuttaa pienen yök-reaktion.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Täähän on parhaimmillaan ihan ok viihdettä, täälläkin olen omaa seuraamista kommentoinut. Summaisin että konsepti jossa toiden artisti laulaa ja kenties sovittaa toisen artistin kipaletta on hyvä, moniin biiseihin tulee ihan uusi kulma.

Uusia artisteja kun kommentoidaan niin viitaten yllä mainitsemaani uuteen kulmaan olisi hyvä että olisi mahdollisimman erilaisia persoonia eri genreistä.
Vesku Jokinen on ehdoton plussa, mies osaa olla raju ja herkkä, rehellisellä tavalla punk.
Arja Koriseva tuo juuri sen iskelmä twistin mitä moni sinne haluaa ja sitten se osaa nauraa ja "hullutella".
Reino Nordinissa itseäni korpee eniten se itseriittoisuus ja ylimielisyys, mutta musiikillinen anti varsinkin Rhinos ajoilta on ajoittain oikein mukavaa ja rentoa kesämusaa.
Ressussa hauskaa on ehta pop-ääni, mies on vielä vanhoillakin päivinä se pop-Ressu kun avaa suunsa. Ressu on yhtä kuin kasari kaikessa hyvässä ja pahassa.
Stig tulee räpin suunnalta, mutta uusin iskelmämatsku on outoa, haluaako olla vakavasti otettava vai ei, veikkaan että loppupeleissä ei. Sitten heilahtikin huumorimusiikin puolelle koko mies. Ei siinäkään mitään pahaa ole, mutta siellä pitää olla tiedostaen se kuten vaikkapa Sliipparit ja Lapinlahden Linnut, silti heillä varsinkin Sliippareilla oli remmissa yhteen aikaan maan kovimmat muusikot. Eli ole tietoisesti pelle mutta tee se taidolla ja tyylillä.
Herra Ylppö on se suuri mysteeri itselle, en ole kuunnellut Maj Karmaa enkä sooloa juuri ollenkaan muutamaa radiosoittoa enempää ja tähän vaikuttaa vahvasti musiikkityyli, on vahvasti kerronnallinen, runollinen, tylsä. Itse olen rytmimusiikin ystävä aina sieltä mustan musiikin juurilta tähän päivään.
Jannika B on myös mysteeri, tavallaan taitava ja fiksunkin oloinen, mutta oma juttu puuttuu ja onko sitä edes nimeksikään.

Tästähän puuttuu yksi mikäli 8 artistia
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Varmasti ovat Mustajärveä yrittäneet, mutta tämän kieltäydyttyä soittivat Vesku Jokiselle saadakseen sinne junttirokkia. Olen sen verran tosikko että Vesku ei uppoa yhtään.

Stig voisi olla aika hyväkin veto tähän hommaan. Herra osaa räpätäkin ja tekee tehtaan takuulla ison hitin, jota karaokessa (jahka ne aukeavat kunnolla) lauletaan monta kertaa. Harmi kun Arttu Wiskari on jo ollut tuolla, sillä jollain sairaalla tavalla haluaisin kuulla Stigin version Kahvimaidosta ja Artun tulkinnan Puumaa mä metsästän -rallattelusta.

Ihan hyvä kattaus mielestäni tulossa noin kokonaisuutena. Nordin ja Jannika ovat enemmän tätä päivää, muut ovat olleet riittävän piilossa ettei naama ala heti vituttaa kun telkkarin avaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten hyvin nämä Seiskan "tiedot" on vuosien aikana osuneet? Jotenkin jäänyt mielikuva että olisi joskus jotain hutejakin tullut, mutta voi olla tosiaan ihan puhdas virhearvio itsellä. Anyway, onhan tuossa nyt omalle kohdalle ainakin Ylppö sellainen että kiinnostaa jollain tasolla. Maj Karmalla ja Ylpön sooloprojekteissa on kuitenkin ihan hyviä biisejäkin.

Pakko sanoa muuten että tuo Arja Koriseva on aika mielenkiintoinen veto. Joo todella iso ja tunnettu nimi iskelmäpuolella, mutta en kyllä äkkiseltään muista hänen biisejään. Tulee vaan mieleen jotain joululevyjä ja vastaavia. Mutta vastaavasti on kyllä sellainen persoona että sopii tuonne hyvin, positiivinen tyyppi ja ihan hauskan oloinen nainen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pakko sanoa muuten että tuo Arja Koriseva on aika mielenkiintoinen veto. Joo todella iso ja tunnettu nimi iskelmäpuolella, mutta en kyllä äkkiseltään muista hänen biisejään. Tulee vaan mieleen jotain joululevyjä ja vastaavia. Mutta vastaavasti on kyllä sellainen persoona että sopii tuonne hyvin, positiivinen tyyppi ja ihan hauskan oloinen nainen.

Aiemmilla kausilla olen tykännyt, että on Katri Helenaa, Paula Koivuniemeä yms. iskelmäkonkaria ollut mukana, joten Koriseva erittäin tervetullut. Arjaa olen itse viime vuosina arvostanut, kun on esillä ollut syöpätaistojen kanssa. Biiseistä kieltämättä kesti ennen kuin mitään tuli mieleen, mutta Enkelin silmin hyökkäsi jostain itsestäänselvyytenä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Herra Ylpöllä on hyviä biisejä, mutta miehen puhuminen on vitun raskasta kuunneltavaa. Mulla on koko ajan sellainen olo, että mies puhuu matalampaa mitä hänen äänensä oikeasti on. Voi olla, että olen yksin ajatukseni kanssa, mutta tuo mua rassaa miehessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Herra Ylpöllä on hyviä biisejä, mutta miehen puhuminen on vitun raskasta kuunneltavaa. Mulla on koko ajan sellainen olo, että mies puhuu matalampaa mitä hänen äänensä oikeasti on. Voi olla, että olen yksin ajatukseni kanssa, mutta tuo mua rassaa miehessä.
Toivottavasti saisi kuulla myös Maj Karman ajalta tuotantoa eikä vain soolouralta.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Toivottavasti saisi kuulla myös Maj Karman ajalta tuotantoa eikä vain soolouralta.

Kyllä! Ja mikseipä näin kävisi, varsin merkittävä osa miehen tuotantoa. Ja sitten miehellä on tuota kevyempää tavaraa, helppo kuvitella Korisevan vetävän esimerkiksi Sata vuotta kipaleen.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP

Mielenkiintoinen kattaus! Mukana siis Ressu Redford, Arja Koriseva, Herra Ylppö, Mariska, Vesku Jokinen, Jannika B, Stig sekä Reino Nordin.

Tulee kyllä aivan loistavia vetoja, odotan eniten Ylpön, Ressun ja Veskun päiviä.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille

Mielenkiintoinen kattaus! Mukana siis Ressu Redford, Arja Koriseva, Herra Ylppö, Mariska, Vesku Jokinen, Jannika B, Stig sekä Reino Nordin.

Tulee kyllä aivan loistavia vetoja, odotan eniten Ylpön, Ressun ja Veskun päiviä.

Maria Nordinin ( Reinon vaimon) mukaan korvatulehdus johtuu siitä että ihminen ei hyväksy kuulemaansa, joten montakohan korvatulehdusta Reino tuolla aiheuttaa?

Reinoa lukuunottamatta ihan Ok kattaus, varsinkin miesten osalta.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Piti ihan tarkistaa, onko Reino Nordinilla oikeasti enemmän kappaleita vyöllään kuin ne kaksi radiossa soitettua ”hittiä”. Myöskin Jannika B:n diskografia näytti hyvin laihalta, joten epäilykset siitä, olisiko Wirtasen Tonilla jotain tekemistä tämän paikan kanssa kieltämättä heräilivät. Kuusi vuotta sitten Herra Ylppö sanoi ”ei koskaan mukaan Vain Elämää-ohjelmaan”. Mikähän sai mielen muuttumaan?

Stig on kuin tehty tätä formaattia varten, ironiset huumorirenkutukset á la Arttu Wiskari iskevät varmasti valtaosaan ohjelman katsojista.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Koronakevät on varmaan auttanut kiinnityksissä ja ihan pahimmista taiteilijarajoista on suostuttu luopumaan. Tuskin Herra Ylppökään pelkillä radiosoitoilla elä.
 
Suosikkijoukkue
KK
Piti ihan tarkistaa, onko Reino Nordinilla oikeasti enemmän kappaleita vyöllään kuin ne kaksi radiossa soitettua ”hittiä”. Myöskin Jannika B:n diskografia näytti hyvin laihalta, joten epäilykset siitä, olisiko Wirtasen Tonilla jotain tekemistä tämän paikan kanssa kieltämättä heräilivät. Kuusi vuotta sitten Herra Ylppö sanoi ”ei koskaan mukaan Vain Elämää-ohjelmaan”. Mikähän sai mielen muuttumaan?

Stig on kuin tehty tätä formaattia varten, ironiset huumorirenkutukset á la Arttu Wiskari iskevät varmasti valtaosaan ohjelman katsojista.
Tod näk levy tulossa syssymmällä. Taitaa olla monella tiukkaa nyt ja tuo formaatti saa artistien biisit takomaan radiosoittoina. Eiköhän tuonne nykyään mene jokainen ketä kysytään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Soikohan Veskun päivänä "Kemppainen, ime munaa"?
Myös muita vahvoja vaihtoehtoja:

"Perseeseen, perseeseen, perseeseen"
"Ootko tehnyt lenkkiä, pyörällä ilman penkkiä"
"Ryssä mun leipääni syö, ja Mustamäki nakertaa"

Koska 4 ja suonipop on vahvoja tässä formaatissa niin en pidättäisi hengitystäni sen suhteen et Pala rauhaa-nimistä kipaletta ei tultaisi kuulemaan uusioversiona. Eikös vieläkin joka perjantain aamulypsy pääty tuohon kipaleeseen?
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Soikohan Veskun päivänä "Kemppainen, ime munaa"?

Markus ja Mikko ovat homoja, ho-ho-homoja

Ratkiriemukasta elämää, neekerit Namibiassa viettää


Siinä muutama rivi, jotka saattaisivat pienen kohun aiheuttaa. Mutta yllättävää, että Vesku on mukana.

Reino Nordin on niin syvältä perseestä ettei tosikaan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Herra Ylppö on varmaan edelleenkin kalju, joten se voisi vetää Kråklund Pojkar -kappaleen.

Arja Koriseva voisi puolestaan vetää Stigiltä esimerkiksi Nyt nussitaan -kappaleen.

Reino Nordinin voisi puolestaan vetää vaikka kölin ali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös