Vain elämää – viihdeohjelma

  • 570 902
  • 3 127

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hetkinen, kuka se toinen suosikki on?

Kas...

Kaarle Viikatetta olen tainnut tässäkin ketjussa jo monta kertaa toivoa tähän sarjaan.

Musiikeissaan nuo taistelee suosikkini roolista Tonin kanssa. Aikajanallani Toni on vaikuttanut todella pitkään, mutta Kaarlen taidoista nykyään tulee nautittua määrällisesti enemmän.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kas...

Kaarle Viikatetta olen tainnut tässäkin ketjussa jo monta kertaa toivoa tähän sarjaan.
Ahaa joo, jotenkin ei nyt ihan aivot toimineet ja olin tuon unohtanut/en muistanut että sinusta oli kyse, vaikka toki Viikatteen nimen muistan jonkun kerran nähneeni täällä. Olisi kieltämättä kova, siinä olisi potentiaalia monenlaiseen tulkintaan. Voisi tulla sellaista iskelmähenkistä menoa mutta toisaalta myös rockimpaa meininkiä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mikko Alatalo voisi olla ihan pirteä nimi Satulinnaan. Alatalon katalogi pursuaa tunnettuja kappaleita (Mä maalaispoika oon, Rikoo on riskillä ruma, Känkkäränkkä, Puuhamaa, Jäätelökesä...), ja jollain tavalla olen aina kaveria sympannut. Alatalo on esiintynyt niin monessa musiikkiohjelmassa, että luulisi olevan saatavissa kyllä tuonnekin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikko Alatalo voisi olla ihan pirteä nimi Satulinnaan. Alatalon katalogi pursuaa tunnettuja kappaleita (Mä maalaispoika oon, Rikoo on riskillä ruma, Känkkäränkkä, Puuhamaa, Jäätelökesä...), ja jollain tavalla olen aina kaveria sympannut. Alatalo on esiintynyt niin monessa musiikkiohjelmassa, että luulisi olevan saatavissa kyllä tuonnekin.
Joo, samana vuonna Musta Barbaari ohjelmaan mukaan laulamaan Alatalon hittibiisin Kyllä sitä ny ollaan niin neekeriä että...

Eikai olisi edes kovin arveluttavaa jos Musta Barbaari tuon biisin laulaisi, jonkun muun laulamana voisi olla vähän kyseenalaisempi.

Linkki vie Youtubeen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Wirtasen ja Jannikan duetto oli ensimmäinen VE-esitys, joka sai kyyneleet silmiin. Oli upea veto. Jannikaa olen oppinut viime aikoina arvostamaan paljon korkeammalle kuin ennen, nainen näytti jälleen miksi.

Siltsu näytti taas kerran olevansa uskomattoman kova esiintyjä sekä pääsi yllättämään laulamalla ruotsiksi. Kaija Koo laulamassa Phil Collinsia kuulosti aika oudolta ajatukselta, mutta hyvinhän se meni! Mietin, ottaisiko Kaija Collinsin keikkarepertuaariinsa. Minusta niin kannattaisi tehdä.

Encore-päivä on oikeasti erittäin hyvä idea, toivottavasti sitä jatkettaisiin ja artisit saisivat muutenkin enemmän vapauksia valita biisejä. Tosin sen verran voisi neuvoa, ettei kukaan tee niin kuin Sanni teki ja valitse biisiä, jossa ei voi onnistua.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Sillanpää ainakin hikoili tossa ohjelmassa koko ajan, kuin huora kirkossa. Oliko vaan lämmin päivä vai kuumottiko muista syistä?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Sillanpää ainakin hikoili tossa ohjelmassa koko ajan, kuin huora kirkossa. Oliko vaan lämmin päivä vai kuumottiko muista syistä?
Hikoilee ja itkee joka jaksossa koko ajan.

"Sannilta kova veto ja Cheek yllätti. Sillanpää oli edelleen itkevä ja hikoileva lihava homo."
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oikein Veikko Lavin Evakon laulun vetivät Toni ja Jannika. Pitää varmaan katsoa muutkin esitykset tästä jaksosta. Luulin, että artistit laulaisivat omia kappaleitaan tässä encore-jaksossa. Evakon laulu on yksi hienoimmista ja koskettavimmista suomalaisista kappaleista, mitä tiedän. Minulla molemmat mummot joutuivat evakkoon Karjalasta (Suojärveltä ja Soanlahdelta). Toinen oli talvisodan alkaessa 14-vuotias ja toinen 7-vuotias. En oikein osaa vielä sanoa mitään tuosta Tonin ja Jannikan laulusta. Olen tottunut kuulemaan tuon laulun Sanna-Mari Titovin esittämänä.

Harmi, ettei Juha Tapio pystynyt vetämään Nocturnea. Ei hän nytkään vetänyt huonosti Van Morrisonin kappaletta, mutta varmaan olisi se Nocturne ollut koskettavampi.
 
Viimeksi muokattu:

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Jannikan fraseeraus on niin tuossa kuin muutenkin kamalaa kuunneltavaa ja äänenmuodostus, tai pitäisikö sänöä äänenmyödöstys ön myös käikkien öppien västäistä. En ymmärrä tätä nykytäpää läylää nöin. Biisi toki hieno.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jannikan fraseeraus on niin tuossa kuin muutenkin kamalaa kuunneltavaa ja äänenmuodostus, tai pitäisikö sänöä äänenmyödöstys ön myös käikkien öppien västäistä. En ymmärrä tätä nykytäpää läylää nöin. Biisi toki hieno.
Samaa mieltä, herra Wirtanen lauloi oikein hyvin tuon mutta rouva Tupla-Ween esitys kyllä särähteli ajoittain aika pahasti korvaan. Ei nyt mikään sysipaska, mutta juurikin noiden typerien maneereiden vuoksi vähän rasittava.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pariskunnan vetoa kyllä pakko kehua, vaikka Jannikan soundia maneereineen inhoan kovasti. Tonin sanat lavalla toki toi sen tunnelman, samoin kuin pariskunta käsi kädessä laulellen.

Biisi kun myös edustaa osastoa "jonneteimuista", niin heille sopiva tapa tuoda esiin tämän. Itse muistan lapsuudestani tuon hyvin.

Cheekiä ja musiikkiaan en edelleenkään siedä, mutta herrassa paljon kehuttavia piirteitä kyllä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ensimmäinen ajatukseni jatkosta: "voi ei". Vaikka toisaalta, tämä kausi olikin kova veto. Vaikka toisaalta, lähinnä tuo korosti arvostustani Toni Wirtasta kohtaan, muita kiksejä en saanut sittenkään.

No edelleen ainoa toiveeni: haluan Kaarlen messiin. Miellyttävät naissolistit alkaa olla vähissä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eli se siitä lopettamisesta.
Niin, missään vaiheessa ei Nelosen toimesta annettu mitään lausuntoa siitä että ohjelma olisi päättymässä, vaan lähteinä oli tyyliin "Seiskan luotettavat sisäpiiritiedot". Ei Nelosella ole mitään syytä lopettaa tätä ohjelmaa, kun kyseessä on Haluatko Miljonääriksi -ohjelman ohella kanavan katsotuin ohjelma.

Varauksellinen peukku jatkolle, riippuen toki ketä sinne roudataan laulamaan. Tuo räppipuoli on varsinkin sellainen mikä mietityttää, koska tuntuu että sinne on nyt vuosi toisensa jälkeen mennyt näitä hieman tuntemattomia suuruuksia, kuten Nikke Ankara viime keväänä. Joo on vissiin striimattu jne, mutta toivoisin kuitenkin että sinne otettaisiin mukaan artisteja jotka on tehneet vähän enemmänkin kuin yhden levyn.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulla ei ainakaan ole tähän ohjelmaan mitään tunnesidettä tms, jonka takia toivoisin että sarjaa ei enää tehtäisi. Siis samaan tapaan kuin toivoo että jotain draamasarjaa ei enää pitkitettäisi ja huononnettaisi. Sen kun tekevät jos halukkaita artisteja on, saatan jopa katsoa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Onhan siellä reservissä vielä ainakin lähes kaikkien maturerunkkarien märkä päiväuni eli Eini...

Oliskohan Ilpo Kaikkonen seuraavassa kinkerissä mukana? Ja Roope Salminenkaan ei ole vielä tuossa pöydässä istunut. Toivoisin kyllä, että yksi hevimieskin saataisiin mukaan. Kotipelto, Ahola, ym... Mutta ei Ari Koivusta....
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Ihan ok että jatkuu. Hieman Espanja-kausi jätti kylmäksi viime kerralla ja olisin toivonut että seuraavakin kausi olisi kuvattu Hirvensalmella. Mutta näillä mennään ja varmaankin katson kunhan on mielenkiintoisia artisteja mukana.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuo räppipuoli on varsinkin sellainen mikä mietityttää, koska tuntuu että sinne on nyt vuosi toisensa jälkeen mennyt näitä hieman tuntemattomia suuruuksia, kuten Nikke Ankara viime keväänä. Joo on vissiin striimattu jne, mutta toivoisin kuitenkin että sinne otettaisiin mukaan artisteja jotka on tehneet vähän enemmänkin kuin yhden levyn.

Tämän sanottuasi siellä on Roope Salminen tai Arttu Lindeman. Toisaalta Petra oli tuolla Espanjassa, eli noinkohan Pikku G olisi oikeasti vaihtoehto. Menneisyys kunniaan. Toivon että Uniikki, Paleface ja Pyhimys passataan suosiolla.

Tämän julkaisun myötä olen yllättynyt ellei Jarkko Ahola ole mukana.

Ja seiskapaskalähteisiin liittyen sanottava että kohtuullisen kartallahan roskalööpit ovat muistaakseni VE-rostereiden suhteen esimerkiksi olleet. En nähnyt poikkeuksellisesti syytä kyseenalaistaa taukohuhuja.
 

JKyykka

Jäsen
Hyvä että sarja jatkuu! Kyllähän Suomesta paljon hyviä miesartisteja löytyy, mutta kiinnostavien naisten saaminen mukaan onkin sitten hieman haastavampaa. J. Karjalainen, Samuli Putro, Ville Valo ja Jarkko Ahola ovat nimet, jotka nopealla mietinnällä tulivat mieleen sellaisista, jotka henkilökohtaisesti haluaisin mukana nähdä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Hyvä että sarja jatkuu! Kyllähän Suomesta paljon hyviä miesartisteja löytyy, mutta kiinnostavien naisten saaminen mukaan onkin sitten hieman haastavampaa.
Jostain syystä mietin tätä asiaa aamubussissa ja Johanna Kurkela tuli mieleen. Omia biisejään hän ei tee, mutta tuotannosta löytyy paljon hienoja kappaleita ja pystyisi persoonallisella äänellään tuomaan paljonkin lisää muiden kappaleisiin. En tiedä millainen on persoonana ts. onko formaatille muuta kuin musiikillista annettavaa, tai haluaako edes lähteä. Mielelläni kuuntelisin kuitenkin hänen tulkintojaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Naisista Anna Eriksson tulisi ehdottomasti saada messiin. Katalogi on laaja, eikä Anna ole turhia esillä ollut viime vuosina.

Toivottavasti Costello lähtisi mukaan. Mustajärvi on karismaattisempi, mutta Costello laulaa paremmin, ja kyllähän hänenkin päivänään joku Elias Kaskinen pystyisi sen Kersantti Karoliinan esittämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös