Vain elämää – viihdeohjelma

  • 569 781
  • 3 127

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Enhän minä tähän viitannutkaan, vaan lähinnä huumorilla tuohon Hottin heittoon, missä hän ehdotti mukaan (oletan, että myös huumorilla) Darudea. Tällä puolestaan oletin hänen tarkoittavan nimenomaan Ville Virtasta.
Ei hemmetti, minulla meni nyt pahasti darudet, salovaarat ja virtaset iloisesti sekaisin. Sitä se dementia teettää... Pahoittelen sähläämistäni. :)
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Suomilovessahan Darude vetäisi hienon vedon Nyt Loppuu Todellisuus -biisistä, tuon lauleli herran velipoju: Darude - Nyt loppuu todellisuus - suomiLove100 - YouTube

Olisi hänellä tuohon suuntaan varmasti sarjassa annettavaa. Niinpäin onkin eri, miten tulkittaisiin Darudea. Montaako muuta biisiä löydettäisiin kuin Sandstorm. Rehellisesti, en minäkään kovin montaa tuosta vain muista. Feel the beat, Out of control, Music, Next to you... No joo, kyllähän noita mieleen muistuu. Mutta konemusiikki kun on monelle tuntematonta, olisihan tuota hieno tuoda esiin. Itse arvostan, elän konemusiikki-harrastajan kanssa.
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itselleni Top 3 artistit, jotka haluaisin ohjelmaan ovat kaikki ilmoittaneet, että eipä kiinnosta:

Martti Syrjä:
Iskelmä: Martti Syrjä lyttää Vain elämää -sarjan - "Alkaa lentämään yrjö" - Viihde - Ilta-Sanomat
Mikki Kauste:
Lähes koko kansan bändi - Aamulehti
J.Karjalainen:
J. Karjalainen paljastaa, miksi häntä ei nähdä Vain elämää -ohjelmassa: ”Luotan aina sydämeni ääneen” - Viihde - Ilta-Sanomat

Eikä siinä mitään. Kunnioitan jokaisen omaa näkemystä tästä (melkein) koko kansan viihdeohjelmasta. Itse olen viihtynyt mainiosti sen äärellä. Joka vuosi vaikeampaa on miettiä mitkä artistit mukaan lähtevät. Itse toivon porukan painottuvan rock/suomirock -osastolle, mutta eihän sieltä 2 artistia/kausi enempää ole tainnut koskaan olla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ismo Alanko olisi yksi, jonka haluaisin ehdottomasti nähdä tässä ohjelmassa. Tai ei hänen esiintyminen, tai esiintymättä jättäminen VE:ssä mikään ehdottomuus minulle ole, mutta eniten mielenkiintoa herättävin nimi kyllä. Äh, toisaalta kun miettii mitä biisejä hänen päivänään tuotantoyht...siis artistit "valitsisivat", niin ehkä antaa olla, siis peltirummusta rappioon.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Taas pääsee toteamaan ilolla, että säästyy tulevaisuudessa ainakin minun aikaani johonkin tärkeämpään kuin tv:n ja Vain Elämää ohjelman tuijottamiseen, sen verran onneton porukka on tällä kertaa saatu kasaan.

Tässä ovat uudet Vain elämää -artistit: Danny vihdoin mukana – katso koko seitsikko! | Seiska

Danny, Kasmir, Mira Luoti, Terhi Kokkonen, Arttu Wiskari, Sani ja Aki Tykki.

Dannysta tulee aina mieleen Kummeli Jackpot ja "Kirka saatana". Tuuliviiri yllä katon heiluu ihan hyvin kolmen promillen humalassa, mutta siihen se jääkin. Kasmirin yksi ja ainoa hitti on sekin täysi paska ja Jäätelökesän ohella yksi Suomen yliarvostetuimmista = soitetuimmista biiseistä. Mira Luoti näytti osaamisensa Tähdet, Tähdet ohjelmassa, laulajana aivan järkyttävä tapaus ja ei voinut kuin ihmetellä miten on päässyt ratsastamaan Paulan siivellä aikoinaan isoon maineeseen (ja isoihin rahoihin). Terhi Kokkonen ja Ultra Bra, tulee mieleen eräs kesä Kaisaniemessä hippien keskellä, kun olin ensimmäisen ja ainoan kerran elämässäni lähellä nirhata itseni siihen paikkaan. "Sinä lähdit pois, minä katselin persettäs"... AARGH! Arttu Wiskari on ainoa näistä jonka jutut kiinnostaa ja olen yksi niistä neljästä suomalaisesta miehestä, jotka uskaltavat sanoa tykkäävänsä useastakin Artun biisistä. Sani teki Aikakoneen ja Kolehmaisen paskoista biiseistä ihan kuunneltavia, mutta se oli 90-luvulla. 2000-luvun Sani yksinään ei ole kyllä vakuuttanut, enkä tiedä yhtään daamin biisiäkään nimeltä. Mutta eiköhän se Aikakone-Sanina tonne astele. Aki Happoradio saa Wiskarin ohella multa hyväksyvän jees toteamuksen, mutta kahden artistin takia en kyllä ala tätä katsomaan.

Lyön muuten mistä vaan vetoa siitä, että Danny tuo jossain vaiheessa pöydän eteen sen 17-vuotiaan TYTTÖystävänsä, ihan vaan keräämään huomiota. Siinä missä Wirtasen ja Jannikan yhteisesiintyminen oli hienoa katsottavaa, niin Dannyn ja mikäsennimiolikaan esiintyminen yhdessä tulee särkemään kaikki myötähäpeämittarit.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näyttää linja pitävän, jos Seiskaan on uskominen. Henkilökohtaisesti olen pystynyt seuraamaan vain kausia joidenka järjestysnumero on pariton. Jääpä taas aikaa muille jutuille perjantai-iltaisin.
 

JKyykka

Jäsen
Ei voi pitää paikkaansa tuo lista. Sen verran huono kattaus olisi. Aki Tykki ja Sani ovat ainoat, jotka herättävät yhtään edes osittaisia positiivisia fiiliksiä.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Jaaha, taitaa olla sarjan historian paskin kattaus ja varma floppi. Eihän tuolla ole edes ketään katsojamagneettia tai todellista kovaa nimeä. Viime Espanjan kaudella oli huomattavasti nimekkäämpi rosteri ja silti kausi floppasi. Taitaa olla niin, että kaikki kovat nimet on käyty läpi jo useaan kertaan, eikä näitä yrityksistä huolimatta ole saatu mukaan.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Minkähän takia uusi kausi edes tehdään jos sinne ei tuon mielenkiintoisempaa porukkaa saada. Tässä olisi ollut hyvä tilaisuus pitää vuoden tauko ja tulla uudella hypellä takaisin vähän kovemmilla artisteilla.

Ainoa kiinnostava on Terhi Kokkonen, mutta ongelmana on se etten minä halua nähdä häntä coveroimassa mitään Dannya enkä toisaalta halua kuulla kun Arttu Wiskari vetää Vesireittejä. Ehkä Sanin ja Terhin vedot toistensa päivinä voi tsekata, mutta muuten on ihan yks ja sama mitä siellä laulellaan.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Eiköhän Terhi Kokkosen suhteen keskeinen boostattava ja biisivalintojen kohde liene kuitenkin SMG UB:n sijaan.
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Mira Luoti näytti osaamisensa Tähdet, Tähdet ohjelmassa, laulajana aivan järkyttävä tapaus ja ei voinut kuin ihmetellä miten on päässyt ratsastamaan Paulan siivellä aikoinaan isoon maineeseen (ja isoihin rahoihin)..
Ilman Miraa PMMP olisi kädenlämpöistä mehua vailla punk-asennetta, joten eipäs vähätellä. Ero kuuntelukelpoisuuden ja kelvottomuuden välillä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tää oli täys vittu farssi, vai miten se Harri Ahola ajatuksensa aikoinaan muotoilikaan.

Uskomattoman huono kattaus. Wiskari (epäilijöiden kannataa katsastaa äijän esitykset Tähdet, tähdet -ohjelmassa) ja Sani ainoat, jotka kiinnostavat, muut ovat itselleni ihan täysiä nollanimiä. Jopa siinä määrin, etteivät jaksa edes ärsyttää.

Ihme ja kumma, kuinka Nelonen epäonnistui näin pahasti skouttaamisessa. Luulisi nyt viikon Espanjassa (sekä ennen kaikkea valtavan boostauksen) kiinnostavan aika suurta osaa maamme artisteja. Anna Eriksson, Elli Haloo, Isac Elliot (pakkohan sitä on nuorille tytöille jotain olla) Heikki Kuula, Costello Hautamäki, Pate Mustajärvi, Ellinoora, Jorma Kääriäinen, Ruohosen veljekset, Mikko Alatalo, Spekti, Hanna Pakarinen tai vaikka Mariska. Pari nimeä kun olisi tuosta listasta osunut, niin tasohan olisi noussut kummasti. Kohta siellä ovat Arttu Lindeman ja Martina Aitolehti...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Liian positiivinen kun olen, uskoisin että monia tässä ketjussa mainittuja on kyselty. Heillä on ollut syynsä kieltäytyä. Tai tuotannolla on valmiina ajattelu "tuo on kiireinen muissa tehtävissään, emme saa kuitenkaan".

Aki Tykki varsin jees. Tuon tyyppistä edes hieman rokahtavampaa tämä sarja ansaitsee. Toki on eri, kuinka rokisti muita tulkitsee ja mitä muut herran musiikista tekee.

Iskelmää en liiaksi kuuntele, mutta Danny. Yök. Ei muu iskelmä kropassani ihan tuolle tasolle yllä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehkä se kattaus on kuitenkin ihan hyvä kun jokainen dissaajakin löytää täältä pari mielenkiintoista henkilöä, jotka vielä tuntuvat vaihtelevan kirjoittajien välillä. Sellaista kattausta, jossa kaikki miellyttäisivät kaikkia tuskinpa olisikaan löytynyt.

EIpä siinä. Itseänihän tämä ei edes kiinnosta. Vai kiinnostaako. Ehkä. Ei varmaan.

Vaikea kuvitella miksi joku haluaa kuulla Arttu Wiskaria, -84 syntynyttä henkilöä, joka laulaa elämästä 80-luvulla sekä 90-luvun alussa.
 
Suosikkijoukkue
Dirlandaa, kun on seikkailumieltä ja haisee hieltä
Juusto on ost ja kautta enon eturistisiteen, niin jokainen itseään kunnioittava artisti ja solisti, jopa poski, ei tuohon ohjelmaformaattiin koskisi edes sillä paskaisella tikulla. Hämmästyttää ja kummastuttaa eräät heistä, jotka silti alentuivat. Kaikesta huolimatta, tuulipukukansalle näyttää olevan tilausta. Jotkut tulevat juosten.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Ensimmäinen reaktio tähän huhuttuun kokoonpanoon oli lievä pettymys, mut kun vähä on tätä sulatellut, niin eiköhän tästä ihan hyvä setti saada. Paikka vois olla kyllä joku muu kuin Espanja, suomen Lapista esim varmasti löytyisi talvikuukausina hienoja paikkoja.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Juusto on ost ja kautta enon eturistisiteen, niin jokainen itseään kunnioittava artisti ja solisti, jopa poski, ei tuohon ohjelmaformaattiin koskisi edes sillä paskaisella tikulla. Hämmästyttää ja kummastuttaa eräät heistä, jotka silti alentuivat.
Aha. Esimerkiksi Suomen myydyin miesartisti ja Suomen myydyin naisartisti eivät ole itseään kunnioittavia artisteja?
 
Suosikkijoukkue
Dirlandaa, kun on seikkailumieltä ja haisee hieltä
Oho. Länsimaisessa sivistyksessä on tuulipukukansaa aina kusetettu paiseilla ja idästä ei ole tullut kuin mummoja, joiden sisällä on uusia mummoja, hydrauliikan suljetussa piirissä. Nekrofilia miellyttää, se hengen vie, mutta rakkaus on kypsää. Tästä ja tähän.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
niin jokainen itseään kunnioittava artisti ja solisti, jopa poski, ei tuohon ohjelmaformaattiin koskisi edes sillä paskaisella tikulla.
Monen artistin menestystä tarkastellessa, esim. sen Posken kohdalla, taisi olla kuitenkin ihan hyvä veto juuri ja juuri sillä paskaisella tikulla käydä koskemassa tuohon formaattiin.
 

Pekkis

Jäsen
Mutta konemusiikki kun on monelle tuntematonta, olisihan tuota hieno tuoda esiin.

Niin no. Kökösti tehtyä Sandstorm - videota on käyty Tuubissa kuikuilemassa karvan alle 84 MILJOONAA kertaa ja kommenttejakin kyseisestä pätkästä löytyy lähes 150 000...

Kun tämä biisi aikanaan ilmestyi, niin olin, että mitä helvetin paskaa tää nyt on? Ville on kuitenkin tehnyt upean uran, ja siitä isot propsit, että ei ole sitä meille koko ajan toitottamassa. Arvostan.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Niin no. Kökösti tehtyä Sandstorm - videota on käyty Tuubissa kuikuilemassa karvan alle 84 MILJOONAA kertaa ja kommenttejakin kyseisestä pätkästä löytyy lähes 150 000...

Kun tämä biisi aikanaan ilmestyi, niin olin, että mitä helvetin paskaa tää nyt on? Ville on kuitenkin tehnyt upean uran, ja siitä isot propsit, että ei ole sitä meille koko ajan toitottamassa. Arvostan.

Tämä toki laajenee isosti maailmalle. Tuo näkyy lukemissa. Mutta omien tuttujeni kanssa muu tuotanto ja DJ:t kuulostaa niin vieraalta.

Darudea itsekin arvostan korkealle. Raikaahan Sandstorm isoissa urheilutapahtumissa edelleen. Mutta jos bileet pitäisin ja kotimaista konemusaa renkuttaisin, voisi monella olla tietämättömyyttä muista kuin Sandstormista. Ruisrockissa muistaakseni Darude esiintyi Kaija Koon kanssa samaan aikaan. Mikä mahtoi olla kuuntelijamassan suuruus...

Laajensin siis ajatteluani isosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös