Että tällä perusteella minä voisin sanoa vaikka Loiria, Sillanpäätä, Wirtasia & kumppaneita halveksuen todeta että Frederik on todellinen taiteilija koska Titanic on minun mielestäni elämää suurempi biisi, ja Frederikhän ei ole ollut edes Vain Elämää -ohjelmassa mukana.
Kyllä. Kauko Röyhkän ja Frederikin rinnalle tahdon nostaa Tauskin, hänkään ei ole ollut tässä kaiken taiteellisuuden ihmisestä ulos niistävässä kaupallisessa kauhistuksessa mukana, ja hänellä on elämää suurempi biisi nimeltä.. no, on sillä joku biisi varmasti ja se on elämää suurempi.
Minun piti muuten Spotifystä käydä hakemassa että mikä tuo Kauko Röyhkän Lauralle -biisi oikein oli. Olenhan minä tuon kuullut joskus ennen, mutta että elämää suurempi? No, nää on näitä. Spotifyssä tuolla biisillä on 275205 noita tommosia mitä lie kuuntelukertoja tai jotain sellasia ovatkaan, selvästi enemmän ku millään muulla Kaukon biisillä eli kai se siltä kantilta katottuna sitten on ainakin Kaukolle elämää suurempi biisi, varmaan joillekin sen faneillekin. Kaukolla on kuitenkin ollut peräti 5514 kuuntelijaa viimeisen kuukauden aikana, ja 2230 seuraajaa.
Vertailun vuoksi, Apulannasta katoin että kaikki sen 10 Spotifyn suositumpien biiisien joukossa olevilla biiseillä on yli ton 275205 noita numeroita, eniten on Valot pimeyksien reunoilla, joku 3 ja puol miljoonaa, mutta ei ne kai sitten oo elämää suurempia jostain syystä vaikka niitä Kaukon Lauralle-luritusta enemmän kuunnellaankin. Kuukauden aikana on ollut kuuntelijoita pari sataa tuhatta, seuraajia on 45 000 eli joku 20 kertaa niin paljon ku Kaukolla.
Hectorilla on vähän päälle 100 000 kuuntelijaa kuukauden aikana, ja senkin kaikki top-10 biisit luuttua tolla Kaukon one-hit-wonderilla lattiaa, mutta elämää suurempiako nää tämmöset Lumi teki enkelin eteiseen, Juodaan viinaa ja Yhtenä iltana muka on, no ei oo koska on kuitenkin hei Vain Elämää -ohjelmassa niistäkin laulettu kaks. Seuraajissa ja kuukauden kuuntelijoissa myös jää Kauko Hectorin jalkoihin mutta Kauko on taiteilija, Hector pelkkä kapinen musiikkiteollisuuden talutusnuorassa kuljeteltava huora.
En mä enempää jaksa noita nimiä alkaa tuolta kattelee, kyllä tää tuli nyt jo selväksi kai kaikille. Kauko on taiteilija, Frederikin ja Tauskin lisäksi melkein ainoa suomalainen sellainen mitä enää on. Muut maamme muusikot on rantalentischat-juontajien tasoisia pellejä.