Tuomaroi Idolsia yhdessä työkavereidensa Antti Tuiskun ja Jurek Reunamäen kanssa. Käytän sanaa työkaverit, koska sekä Tuisku että Erin kuuluvat Jurekin talliin.Ja missä Erin muuten nyt edes on?
Tuomaroi Idolsia yhdessä työkavereidensa Antti Tuiskun ja Jurek Reunamäen kanssa. Käytän sanaa työkaverit, koska sekä Tuisku että Erin kuuluvat Jurekin talliin.Ja missä Erin muuten nyt edes on?
Ei räppää riviäkään? Älä jauha paskaa. Tuossa kappaleessa Erin räppää vähän, mutta biisi on muutoin juuri hänen näköisensä poprallatus.
Piti ihan tarkistaa että mistä biisistä on edes kyse, kuuntelin ja tajusin että olen kuullut tämän radiosta varmaan miljoona kertaa ja vasta nyt tajusin että kyseessä ei olekaan Erinin oma biisi :D Kaikkea sitä oppii. Mutta juurikin Erinin näköinen poprallatushan tämä on, taustalle heitetty säröjä ja sähkökitaraa sun muuta. Ei tuota silti mielestäni suoraan voi räpiksi sanoa, vaikka riimittelyä onkin mukana. Enemmän pitäisin juurikin radiopoppina.
Koska Vilkkumaa tuhosi suosionsa ihan itse olemalla niin kauan pois julkisuudesta ja yritti comebackia imagon muutoksella ja floppasi pahasti. Tuota ei muuttaisi mitenkään se vaikka kuinka räppäisi KalleVillen tai jonkun muun Eräkoiran kanssa.
Ruutu+:sta löytyy ennakkoon...Saa nähdä mitä Vartiaisen päivä tarjoaa. Gimmelin etsit muijaa seuraavaa olisi kova kuulla.
Ihan yhtä paljon tuossa on räppiä kuin jossain Haloo Helsingin Kiitos ei ole kirosana -biisissä, enkä nyt Elli Haloota varsinaisesti räppäriksi miellä. Jos riimittelyn yhdistää räpiksi, niin sitten varmaan joku Eino Leino oli Suomen ensimmäisiä rap-artisteja.
Aika myötähäpeäähän se on aina ollut kun joku laulaja on uskaltanut lähteä räppiä kokeilemaan,
Isoin pettymys ollu tähän mennessä Sanni, ihme tommosta vittumaista konejumppapaskaa nykyään nasaalillaan tekee, ei oo oikein yhtään hyvää versiota siltä tullu nyt. Ekalla kerralla oli paljon parempi kun oli normaalimpi ihminen joka soitti normaalien ihmisten soittimia eikä runkannut jotain nappuloita niinku Michael Jackson hississä.
Itseäni toistaen totean että räppärit ovat yrittäneet laulaa, koska se nyt liittyy muiden artistien hommaan. Usea laulaja on sivuuttanut räppihommat täysin.
Aivan varmasti pärjää. Räppärit ovat vain kaudesta toiseen nousseet eniten esille eikä enää voida vain puhua kuplasta, trendistä tai hetken ilmiöstä. Joillekin VE-artisteille olisi voinut olla hyvä peliliike paneutua edes vähän noihin räppihommiin.
Pitäisikö tähän nyt lainata Juha Tapiota (joka muuten räppäsi, ja oikeastaan aika hyvin) tuosta Cheekin jaksosta: "Kyl mäki voin nää räppäämällä naulaa, mut miks mun pitäis räpätä kun mä osaan laulaa". Tuo musiikin päälle puhuminen nyt on tuollaista vähän epämusiikkia niin ehkä se on vaan parempi että oikeat muusikot edes yrittävät muuntaa nuo musiikiksi.
Voisiko johtua myös (tai jopa pelkästään) siitä että räppi on tällä hetkellä muutenkin niin pinnalla että sitä tulee kyllästymiseen saakka joka tuutista. Eihän joku rock-musiikki ole tällä hetkellä yhtään trendikästä.
Eihän Erin siinä biisissä edes räpännyt vaan väänsi ne räppiosuudet lauluksi.
Onnistui Eriniltä varsin mukavasti. Miksei Vilkkumaalta?
Ei sitä nää räppinä kukaan muukaan paitsi ZayWest, joka on vissiin joku räppimusiikin fanipoika.Mä en jotenkin sitä Erinin sinänsä mainiota Mitä tänne jää -rypäisyä osaa räppilokeroon laittaa, enemmän se minusta laulaa siinä ku puhua pajattaa, muutamassa kohdassa tulee hyvällä konekivääritulella tavuja mutta tekeekö se siitä sitten räppiä? Eiks jotkut tämmöset Beyoncet ja Jennifer Lopezit ja tämmöset harrasta tota samaa, eikä se kai räppiä ole?
On ollut pinnalla joo, mutta on oikeasti sokeaa fanipoikailua jos väittää etteikö Cheekin osallistuminen Vain Elämää ohjelmaan olisi tehnyt siitä nykyisenlaista valtavirran kenties suosituinta musiikkityyliä. Ei se nimittäin varmaan ihan sattumaa ole että Cheekilläkin tuo biisien sisältö muuttui siitä "boom shakalaka, tulta saatana" ryyppäysmeniningistä jonkinlaiseksi syvällisyyttä tavoittelevaksi itsensä tutkiskeluksi juurikin tuon ensimmäisen VE-kauden jälkeen. Silloin miehestä tuli koko kansan Cheek, myönsi sitä tai ei.Kaupallinen räppi on ollut pinnalla jo liki kymmenen vuotta. Noste oli kovaa jo ennen VE:tä.
On ollut pinnalla joo, mutta on oikeasti sokeaa fanipoikailua jos väittää etteikö Cheekin osallistuminen Vain Elämää ohjelmaan olisi tehnyt siitä nykyisenlaista valtavirran kenties suosituinta musiikkityyliä. Ei se nimittäin varmaan ihan sattumaa ole että Cheekilläkin tuo biisien sisältö muuttui siitä "boom shakalaka, tulta saatana" ryyppäysmeniningistä jonkinlaiseksi syvällisyyttä tavoittelevaksi itsensä tutkiskeluksi juurikin tuon ensimmäisen VE-kauden jälkeen. Silloin miehestä tuli koko kansan Cheek, myönsi sitä tai ei.
Ollut hieno kausi, toivottavasti pysyykin sellaisena.
Aivan ensiksi haluaisin kiittää kehuista.Hyvät välitodistukset ja en usko että tämä viimeiseksi sesongiksi jää.
Elli Haloo
Pate Mustajärvi
Frederik: Ikinuori Reetu tanssittaa porukkaa ja toimii eräänlaisena sähköjäniksenä.
Hietalan kohdalla toki ongelmalliseksi nousee kiireet Nightwishin kanssa, jos en ihan väärin ole ymmärtänyt niin alkaen taas keväästä 2018 bändillä tulee olemaan melkoista haipakkaa, joten vuosi 2019 menee joko edelleen kiertueella tai sitten levyä tehdessä. Hankala tämän profiilin bändistä on oikein saada ketään mukaan, tänä vuonna olisi voinut olla kun Nightwish oli tauolla.Tässä kyllä toivoisin taas kerran että koittaisivat höynäyttää Marco Hietalan mukaan.
Hietalan kohdalla toki ongelmalliseksi nousee kiireet Nightwishin kanssa, jos en ihan väärin ole ymmärtänyt niin alkaen taas keväästä 2018 bändillä tulee olemaan melkoista haipakkaa, joten vuosi 2019 menee joko edelleen kiertueella tai sitten levyä tehdessä. Hankala tämän profiilin bändistä on oikein saada ketään mukaan, tänä vuonna olisi voinut olla kun Nightwish oli tauolla.
Hietalan kohdalla ongelmallista toki sekin että suomenkielistä materiaalia on erittäin vähän, on siellä se yksi levyllinen Sapattivuoden kanssa tehtyjä Black Sabbathin käännösbiisejä ja yksi suomeksi laulettu Nightwishin biisi, mutta muuten ei. Toisaalta, onhan siellä ollut Samu Haberkin jonka tuotanto on kokonaan englanniksi, ja jos joku ei halua rallienglantia vääntää niin aina voi tehdä ollilindholmit ja kääntää biisin suomeksi. Eli ehkä se kieli on itsessään pienempi ongelma, Nightwishin aikataulu sen sijaan on.
Joo kyllä Hietala ehdottomasti persoonansa puolesta kyllä kiinnostaisi, äijä on kuitenkin yli 30 vuotta ollut musiikkimaailmassa mukana, ensin teki todella raakaa duunia Tarotin kanssa ja varsinaisesti eivät koskaan sen kanssa erityisen isoon menestykseen nousseet, vaikka arvostettu bändi onkin ollut. Nyt sitten viimeiset 15 vuotta ollut Suomen yhden suurimman yhtyeen mukana maailmalla, joten paljon olisi tarinoita kerrottavana. Nimenomaan jutut sieltä Tarotin alkuajoilta olisi varmasti mielenkiintoista kuultavaa.Sujui Jonne Aaronin päivä aikoinaan ihan hyvin, eli lontoo tuskin ongelmaksi äityisi. Ja aina voi suomeksi toki kääntää. Aikataulut toki ratkaisevat, mutta Hietala olisi hienoa tuonne saada. Saisi varmasti juttua iskettyä kv-menosta(eikös tuo mm. Iron Maideniinkin ehdolla ollut?) eikä tarvitsisi täysin hirttäytyä Nightwishiin tai lähinnä siihen miksi naissolistit on ulostettu. No, ehkä joskus sitten.