Hynysen kohdalla miettii vaan, että mitenhän karmealta tuo laulu kuulostaa siinä pöydän ympärillä livetilanteessa.
Ei varmaan miltään, koska kaikki tulee nauhalta.
Tämä on varmaan käyty täällä moneen kertaan läpi, mutta onhan tuo aivan hirveän näköistä ja teennäistä menoa, kun vedetään playbackina biisit. Eikö tämän luokan artistit uskalla esiintyä livenä? Onko se kielletty tuotannon toimesta ja miksi helvetissä? Pelätäänkö siellä virheitä vai mistä kiikastaa, ettei hommaa voi tehdä aidosti? Ihan luokatonta meininkiä. Tyypit jammailaa välillä pöydän ympärillä ja välillä "esiintyjä" liikuttaa suuta kameran edessä. Ihan kuin Nykäs Matti keikoillaan.
Muistelenko ihan väärin, mutta eikö esim Pauli Hanhiniemen Minä ole, sinä olet- biisi tullut livenä? En ole katsonut ohjelmaa vuosiin, mutta muistelisin, että aikoinaan tuolla esiinnyttiin ihan oikeasti.
Aivan järkyttävää kuraa ollut tähän asti. Toisin kuin ilmeisesti monet muut, niin minä arvostan kyllä sitä, että tehdään omanlainen versio sanojakin muuttamalla. Toki yhtään hyvää muunneltua biisiä ei ole näkynyt eikä kuulunut. Janna on hyvä laulaja, mutta olihan tuo Ruostekin todella mitäänsanomaton. Ihan kuin olisi soitettu nauhalta valmiiksi laulettu karaokeveto.
Akin päivänä oli leppoisa tunnelma. CMX on hieno bändi ja Yrjänä suuri taiteilija.
Hynynen, Robin ja Hätis ovat olleet ihan niin surkeita kuin osasi odottaakin. Hynysen Rujo Runo- karjunta oli jotain todella koomista. En olisi uskonut, että Jounia nähdään tällaisessa ohjelmassa. Korostaa vain sitä, ettei kaveri osaa laulaa ollenkaan. Olin joskus teinivuosina Kotiteollisuus- fani, mutta kauas on tultu niistä hyvistä ajoista.