Vain elämää – kovimmat vedot?

  • 172 773
  • 730

Vain elämää – kovimmat vedot?

  • Kaduilla tuulee (Cheek)

    Ääniä: 17 7,9%
  • Rakastuin mä luuseriin (Cheek)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Levoton Tuhkimo (Cheek)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Tinakenkätyttö (Cheek)

    Ääniä: 28 13,0%
  • Giving Up! (Cheek)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Puhelinlangat laulaa (Cheek)

    Ääniä: 34 15,8%
  • Unta en saa (Erin)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Nahkatakkinen tyttö (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Mitä tänne jää (Erin)

    Ääniä: 52 24,2%
  • Vapaa (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Jos menet pois (Erin)

    Ääniä: 19 8,8%
  • Vasten auringon siltaa (Erin)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Pariisi-Helsinki (Kaija Koo)

    Ääniä: 4 1,9%
  • Vanha sydän (Kaija Koo)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Mennään hiljaa markkinoille (Kaija Koo)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Won't Let Go (Kaija Koo)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Katson sineen taivaan (Kaija Koo)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Bum Bum Bum (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Tuhlaajapoika (Neumann)

    Ääniä: 8 3,7%
  • Tuulikello (Neumann)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Moment of Our Love (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Anna mulle tähtitaivas (Neumann)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Valkeaa unelmaa (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Vanha nainen hunningolla (Katri Helena)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Jos mä oisin sä (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Kuka keksi rakkauden? (Katri Helena)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Still Alive /Elossa taas (Katri Helena)

    Ääniä: 15 7,0%
  • Satulinna (Jonne Aaron)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Syytön (Jonne Aaron)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Rio Ohoi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Jippikayjei (Jonne Aaron)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Kylmä ilman sua (Jonne Aaron)

    Ääniä: 54 25,1%
  • Lintu ja lapsi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 22 10,2%
  • Teflon love (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Sinä ja minä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Liekeissä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 69 32,1%
  • Kaunis rietas onnellinen (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 18 8,4%
  • Jealous Sky (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Nuoruus on seikkailu (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 16 7,4%
  • MUU, Mikä siinä on - Kaija Koo, Satasen laina - Neumann tai Autiotalo - Katri Helena

    Ääniä: 8 3,7%

  • Äänestäjiä
    215
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
MGn Chisu-biisi oli loistava esimerkki kuinka rakennetaan hittibiisi tässä formaatissa. Valitaan Chisun tunnetuimman biisin kertosäe + sanoitetaan muu osa biisistä liittyen suvaitsevaisuuteen ja ympäristöarvoihin + räppää = $$$.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tähän kyllä eri. Cheek oli täysin mitäänsanomaton, Elastinen oli puolestaan hyvä mutta tämä VilleGalle taas menee luokkaan keskinkertainen. MG on ollut ihan hyvä joten menee Elastisen jälkeen toistaiseksi kakkosesti mutta en jaksa uskoa että nousee Elan ohi omassa rankingissa.

Aika jännä, mulle taas Ela oli se mitäänsanomaton. Noiden muiden vetoja olen jopa joskus katsellut Ruudusta toisenkin kerran, mutta Elan en kertaakaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta MG:n eduksi on sanottava, että näistä neljästä ainoa, joka osaa edes vähän laulaa. Toisin sanoen, pystyy klaaraamaan kappaleet kokonaisuudessaan. Elastinenhan ei edes laulun opettelun jälkeen osaa kummoisestikaan laulaa, Keekki ja VG ei sitten sitäkään vähää, tai no VG ei ollenkaan. Ja minun mielestäni se Pauhaava sydän oli MG:ltä oikein mainio, ja hyvä oli tämä viimeisinkin, vaikka Chisulla taitaa jokainen biisi olla paskempi toistaan.

Mitä nyt olen nuo esitykset katsonut, ja pakotin itseni katsomaan myös MG:n esitykset, niin minusta kuulosti että noissa "live" esityksissä suurin osa Gabrielin laulusta tuli nauhalta koska aika tunetetulta se kuulosti ollakseen ihan livenä tulevaa ääntä. Ilmeisesti kyllä myös lauloi siihen päälle mutta kuulosti että se laulu oli miksattu aika piiloon ja se mitä kuultiin tuli enimmäkseen nauhalta. Toki muidenkin lauluja on esim. tuplattu noihin TV-esityksiin mutta jos vertaa vaikka Elastiseen niin minusta kuulosti että hänen lauluaan ei oltu käsitelty ihan noin rajusti ja suurin osa mitä kuultiin tuli oikeasti livenä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ok. En kuunnellut niin tarkkaan, minulle meni kyllä kertakuulemalta televisiosta läpi ihan aitona. Ja olen tosiaan ymmärtänyt myös, että laulavat noissa ihan livenä, niin kehnostikin siellä ovat laulaneet (Neumann, Cheek, Elastinen..).

Neumanniin nyt ei auta minkään valtakunnan tekniikka... Mutta muistan lukeneeni että noita kyllä käsitellään ja käytetään jonkin verran taustanauhoja. Eli se mikä telkkarista kuullaan ei todellakaan ole 1:1 sama kuin mitä nuo paikan päällä kuulevat.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Minä muistelin että Elastisen laulua muut artistit kehuivat Jenni Vartiaisen päivänä. Ihan hyvin mun muistin mukaan lauloi silloin.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei ehkä kaikkien aikojen kovin veto, mutta Kuustosen versio "saat syttymään" biisistä on tähän asti tämän kauden paras....
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin, no niin. Tässä on tätä viidettä kautta nyt kolme jaksoa kateltu. Lauri Tähkän ja Chisun päivät oli vähän mitä oli, ihan kivoja juttuja ja kivoja biisejä. Lauri vai mikä vitun Jarkko olikaan oikealta nimeltään ei enää vaikuta niin rasitusvammalta, Chisu taas vaikuttaa entistä enemmän kummalta taiteilijahörhöltä. Kaikki laulo ihan kivasti, Chisu ehkä yllättäen vähän tylsä, Mikael Gabriel yllättävän hyvä, muut aika odotettuja, Tähkä ja Puu ja Teräsniska ei mitään yllättävää, Hector on kova, Kuustosta itseäänkin vissiin nolottaa että mitä helvettiä mä täällä teen. Perus Vain elämää -jaksoja, ei siinä.

Mutta sittenpä tuossa hotellikuolemaa tehdessäni alkuviikosta nykäisin herken mielijohteesta Ruutu-plussan, ja katoin tän nevahööd Mikael Gabrielin päivän jakson, ja voi vittu että oli tykitystä. Huikee tyyppi, saatana. Kaveri näyttää ulkosesti vittupäiden kuninkaan äpärälapselta joka polttaa pikkulapsia suurennuslasilla, räkii mummoja naamaan ja huutaa natsihomoa poliiseille, ja ties vaikka on jotain tommosta junnumpana tehnytkin, mutta huostaanotot sun muut on vissiin pakottanut kaverin kelailemaan asioita aika eri kantilta ku normaalit ton ikäset jonnet. Ja saatana mikä hahmo on kaverista kuoriutunut, teräshampainen tatuoitu luonnonlapsi joka puhuu kukille, menee välillä järven rannalle halailemaan Lauri Tähkän kaa ku itkettää niin kovin ja sit kertoilee tyynen avoimesti mummon tuskaisesta kuolemasta, maailman kovimman muijan eli mutsin hyvästä huostaanottopäätöksestä, ja kolmikerroksisesta omakotitalostaan jossa kovan räppijenginsä kanssa tekee vittu munakkaita ja kääretorttuja toisilleen, harmittelevat joukolla kun maapallo tuhoutuu ja tekee sit naurettavan kuuloisia bling-bling- ja lällysiirappi-räppibiisejään sen mitä tää narkkaritransu-Harry Potterin näköinen vinkuheinä sen jonkun ihme supermallimuijansa kanssa bylsimiseltä ehtii. Ei tommosta voi näytelläkään, tai jos voi niin kaikki Oscarit heti Migulille ja nyt.

Ja vittu mitä versioita ihmiset osasi niistä naurettavista bling-jou-madafaka-lainattu kertsi biiseistä vääntää! Suvi Teräsniskan ja Hectorin versiot ihan kurkotasoa, Anna Puu ja Lauri Tähkä vetivät koomisuuteen asti reikä päässä, Kuustonenkin oli ihan OK kun tajusi lopettaa laulamisen ja keskitty soittelee sen bändin rillipääläskin kanssa huuliharppua ja jotain vitun vetotuubaa. Chisu oli taas vähän outo, sillä taitaa olla kässäri päällä tai sit on vaan niin kummissa sfääreissä ujeltava hippi ettei oikein pysy messissä. Ja ai että, sitä pillityksen määrää, kaikki tais änkyttää posket märkinä ainakin kertaalleen, Lauri Tähkä ei varmaan saanut kakeltelematta sanottua mitään koko päivänä, Hectorkin saatana lietsoi yleisön lisäksi ittensä vapisemaan kun tulkitsi niin maan perkeleesti. En tiiä oliko Hector vai Suvi päivän paras, mutta molemmat kyllä saivat ittensä tän päivän esityksillään koko ohjelman top10-listalle, Suvi rääynnällään ja Hector kesken biisin vedetyllä runopuheellaan. Anna Puullakin oli yritystä omassaan, mutta vikassa kertsissä meni niin saatanasti yli että nauratti vaikka ois kai pitäny itkettää.

Tähkän ja Mikaelin kaikkien aikojen ihanin bromanssi oli sekin välillä rakkaudentunnustuksineen ihan sketsitasoa, mutta jotenkin sit yhtäkkiä huomasi omankin näkökentän sumentuneen kun katteli miten pojat julisti ihan pokkana toisilleen sielujen yhteyttä ja Mikael killui uudessa isoveljessään kiinni ku takiainen somalin tukassa. Kai siitä kaikessa naurettavuudessaan välittyi sit joku rehellinen ja aito veljeys, jotkut vaan on tommosia estottomia kukkaiskedon poikia ja sitä on tämmösen estyneen kyynisen nälvijän vaikea ymmärtää.

Hienoista hienoin jakso, joka varmaan tulee aiheuttamaan joko ihan vitullista myötähäpeää tai valtavaa kyyneltulvaa, tai vuorotellen molempia.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko nuo räppärit oikeasti niin täynnä itseään ja lyriikoitaan, että aina joka esityksen pitää olla enimmäkseen omia riimejä ja sitten kertsi on itse päivän artistilta lainattu. Jotenkin ärsyttävä formaatti ja varsinkin kun se tuntuu nyt olevan enemmän sääntö kuin poikkeus? Rupesi eritoten ärsyttämään tuossa Chisun päivän jaksossa tuo Mikael Gabrielin esitys. Jos Chisu on kerran niin hemmetin tärkeä naisartisti jätkälle, niin olisi sitten rehdisti heittänyt koko biisin. Nyt oli kyllä todella väkisin väännettyä jöötiä ja en kyllä löytänyt mitään yhteyttä tuon räpätyn, pliisun ja alleviivatun "kantaaottavuuden" ja Chisun upean biisin välille. Harvinaisen huono esitys, varmaan ehkä surkeinta mitä olen sarjassa nähnyt (silloin kun olen sitä katsonut.) Vaikka Chisu MG:ta kehuikin vuolaasti, niin jotenkin välittyi koko porukassa sellainen fiilis, että esitys ei kyllä kolahtanut oikeasti. Myötähäpeä kyllä tuosta vedosta ja koko jätkän lässytyksestä sen ympärillä.

Muut esitykset oli kauttaaltaan varsin mainioita. Suvi Teräsniskan idea oli mainio, jos nyt toteutus jäi vähän ontuvaksi, mutta ajatusta silti mukana ja sydäntä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Lauri Tähkää pakko kunnioittaa. Äänellään ei vakuuta, mutta tuo MG-veto ei ollut hassumpi.

Muuten kyllä, koko kausi minulle hieman pliisua. Suvi Teräsniskaa kunnioitan korkealle, mutta muut tuotantoineen tällä kaudella eivät auta häntäkään hypettämään liian korkealle.

Hectorillekin toki tietenkin kunnioitus.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Olihan kova päivä, huh huh.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Suvi Teräsniska on pokaamassa itselleen vahvasti tämän kauden virallista HMV-pystiä. Täysin mitäänsanomaton tätylipersoona, joka hymistelee mukana ja käy välillä kiekaisemassa pari piisiä. Kertoo paljon kun välillä unohdan ko. artistin nimen. Laura Närhi, Suvi Teräsniska... ketä kaikkia näitä nyt on...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Katsoin eilisen jakson sattumalta. Chisun "sovitus" oli lähinnä uudelleen sävellys ja aika kehno/tympeä. Tähkä hoilasi, MG jätti kertsin, Teräsniskan sovituksessa oli hyvä koukku, mutta kyllästytti kun näin daamin jo kolmatta kertaa samana iltana, vaimo valitsi ohjelmat.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Eilen satuin kuulemaan Hectorin kappaleen joltain. Olikohan just tää Gabriel. Oli kyllä perhanan hyvä. Sanat ei ollu etes kovin paskat.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Ihmiset tuntuvat usein jotenkin mystisesti sattuvan katsomaan tätä ohjelmaa. Kuitenkin vähemmän sattumoisin muistavat mainita katsoneensa sattumalta. Kuitenkaan sen ei pitäisi niin kauhean oleellista muille olla katsotko sattumalta vai ihan suunnitellusti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jännä formaatti, koska keväällä keskusteluissa morkattiin koko kausi. Itkettiin huonoimpia esiintyjiä kautta aikain jne. Gabrielistahan mummo-osasto pahimmin itki, koska hän on räppäri. Jokaisen kauden kohdallahan tämä on pätenyt. Sitten kun kuullaan, mitä he osaavat ollaankin yhtäkkiä hypettämässä heitä. Antti Tuisku, MG, Cheek, Elastinen, JVG...

Sitten käy toisinpäin: se joka onkin ollut suosikkiartisti jää hieman jalkoihin, koska hänellähän on se oma tuotanto, mikä tekee hänestä suosikin. Tämä pätee tällä kaudella minun kohdallani Suviin, koska hänen omasta tuotannostaan löytyy siedettävin materiaali tämän kauden tyypeistä. Osaaminen tulkita muiden tuotantoa voikin sitten olla haastavaa. En usko, että kukaan artisti onnistuu Suvin hiteistä tekemään parempia kuin alkuperäinen. Samaa mietin kyllä parin Hector-hitin kohdalla.

Poikkeus tässä on Toni Wirtanen. Ikuisena Apulanta-fanina kuulin hänen päivänään vetoja, jotka jääneet kyllä kaikkien kausien parhaiksi. Itsekin herra kun pärjäsi mainiosti.

Tämän kauden yllätystä minulle on se, että Lauri Tähkää opin kunnioittamaan hitusen korkeammalle. Ääni hänellä ei korvia hivele, mutta tulkintataitoja riittää.

Ja joo, olen nainen, joten ehkä nämä korostuvat minun tuttavapiirissäni eri tavoin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko nuo räppärit oikeasti niin täynnä itseään ja lyriikoitaan, että aina joka esityksen pitää olla enimmäkseen omia riimejä ja sitten kertsi on itse päivän artistilta lainattu. Jotenkin ärsyttävä formaatti ja varsinkin kun se tuntuu nyt olevan enemmän sääntö kuin poikkeus?

Tässähän tuo suomirap on käytännössä pähkinänkuoressa.

Jotenkin voin jo kuvitella että Hectorin päivänä Gabriel on varannut itselleen Hectorin isoimman biisin (Lumi teki enkelin eteiseen) josta esittää sitten ihan överiksi vedetyn angstiversion jossa pääsee taas korostamaan miten v**un vaikeaa hänellä on ollut, ja sitten voi taas itkeskellä Lauri Tähkän kanssa kaulakkain.

Muuten minusta tämä kausi on kyllä ollut aika mitäänsanomaton. Sellaisia perus-OK-versioita mutta ei mitenkään kovin säväyttävää. Minulle on jäänyt vähän väkisin väännetty kuva tästä koko kaudesta. Chisu ehkä kauden suurin pettymys. Ehkä sekin kertonee heikosta musiikillisesta tasosta kun tällä kaudella on taas palattu tähän "itkumarkkinointiin" eli joka paikassa vaan korostetaan miten paljon on taas itketty ja miten kukakin on itkenyt kenenkin olkaa vasten?
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ihmiset tuntuvat usein jotenkin mystisesti sattuvan katsomaan tätä ohjelmaa. Kuitenkin vähemmän sattumoisin muistavat mainita katsoneensa sattumalta. Kuitenkaan sen ei pitäisi niin kauhean oleellista muille olla katsotko sattumalta vai ihan suunnitellusti.

Onhan, jos ei voi ottaa kantaa kuin yhteen vetoon. Hector lauloi hyvin kappaleen, joka ei ollut edes alkuperäisenä tuttu.

En seuraa tätä ohjelmaa, mutta artistien versioinnit toisten artistien kappaleista kyllä kiinnostavat. Spotify on tässä suhteessa hyvä kaveri.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin voin jo kuvitella että Hectorin päivänä Gabriel on varannut itselleen Hectorin isoimman biisin (Lumi teki enkelin eteiseen)...

Suoraan sanottuna tämä pelottaa mua oikeasti. Kun olen Hectoria oikeastaan ja polvenkorkuisesta saakka kuunnellut ja siellä on joukossa muutama mulle tosi henkilökohtainen biisi, niin kauhulla odotan sitä, että joku Chisu vetää vaikkapa "Kun kello pysähtyy" -biisistä ihanan keinuvaisen ja kuplivan bossanovaversion.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Älä lue jos et halua tietää Hectorin päivästä mitään.
Jotenkin voin jo kuvitella että Hectorin päivänä Gabriel on varannut itselleen Hectorin isoimman biisin (Lumi teki enkelin eteiseen) josta esittää sitten ihan överiksi vedetyn angstiversion jossa pääsee taas korostamaan miten v**un vaikeaa hänellä on ollut, ja sitten voi taas itkeskellä Lauri Tähkän kanssa kaulakkain.
Totta kai MG versioi juuri tuon, mutta Tähkän sijaan pillitetään toki 'faijan' sylissä. Eli ei hassumpi veikkaus.

Täytyy kyllä sanoa, että on tosi kätevää, kun näkee ruutu+ etukäteen jo ensi viikon jakson. Ei ainakaan mainokset pääse spoilaamaan koko ohjelmaa kuten haluatko miljonääriksi ohjelmassa..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, ei tarvinnut kyllä kummoinenkaan povaaja olla että tuon osasi arvata. Välillä nuo biisivalinnat on kyllä niin ennalta arvattavia.
 

Ralph

Jäsen
Sen kovimman eli Hectorin päivästä:

Tätä eniten odotti ja pelkäsi. Selvästi näistä seitsemästä, tai oikeastaan kaikista mukana kaikilla viidellä kaudella ollenista, suurin laulaja minulle. Hänellä on perkeleen iso määrä huimia kappaleita, joista osan kiinnostaisi kuulla muiden esittämänä. Samalla tuotannossa on muutama niin pyhä kappale, jota ei missään nimessä tahtoisi muiden laulavan. Valitettavasti niistä laulettiin kaksi, Anna Puun ja Mikael Gabrielin toimesta, ja erityisesti jälkimmäinen oli raiskaus, vaikka tarina olikin ihan hieno.

Mikko Kuustosen veto oli ainoa todella kova. Suvi Teräsniskan ja Lauri Tähkän versioissa oli ihan hyvää tunnetta, mutta Teräsniskan kappalevalinta oli vähän tylsä. Kun hän puhui valitsemastaan kappaleesta, että "meillä oli kaveriporukka, jossa tuli tehtyä tyhmiä juttuja", pidin varmana, että laulaa Ake, Make, Pera ja mä. Kappale, josta Hector ei itsekään tykkää, mutta on kuitenkin isoimpia kappaleitaan. Ei kuitenkaan laulanut sitä.

Chisun veto sen sijaan oli surkea. Sentään ei valinnut mitään ns. pyhää. Joten siitä plussaa hänelle, kuten Kuustoselle, Teräsniskalle ja Tähkälle. Kuustoselle toki iso peukku kappalevalinnasta ja vedosta. Osasi odottaa, että vetää vähän tuntemattomamman kappaleen vanhemmasta tuotannosta.

Mikael Gabrielista on vielä mainittava, että on ollut henkilönä positiivinen yllätys. Mutta se ei poista sitä faktaa, että hänen kappaleensa ja hänen versionsa muiden kappaleista on kamalaa kuunneltavaa. Mutta henkilönä erilainen kuin olin luullut.

Ensi viikolla tulee Suvi Teräsniskan päivä ja Ruudu+:n asiakkaille siis perjantaina. Jännä nähdä, että lauletaanko kappale Jos menet pois. Se olisi nimittäin ensimmäinen kappale, joka lauletaan kahdella kaudella. Erin lauloi tuon Jonne Aaronin sanoittaman kappaleen ensimmäisellä kaudella, mutta Teräsniskan laulama kappale kyseessä. Vai jätetäänkö tarkoituksella väliin?
 

Ralph

Jäsen
Täytyy vielä mainita Hectorista, että on ikäisekseen (69) erittäin hyvässä kunnossa. Polven kanssa on ongelmaa, mutta se ei näy niin ulospäin, vaikka siksi jättikin Gabrielin päivänä värikuulasodan väliin. Mutta jos verrataan vaikkapa Loiriin, joka oli kaksi vuotta sitten niin ikään 69-vuotiaana mukana, niin onhan eri valtaisa. Tai jos verrataan vaikka Kuustoseen, niin ei uskoisi, että ikäeroa on 13 vuotta. Vaikka Kuustonenkin vaikuttaa nuoremmalta kuin mitä on.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Erin lauloi tuon Jonne Aaronin sanoittaman kappaleen ensimmäisellä kaudella, mutta Teräsniskan laulama kappale kyseessä. Vai jätetäänkö tarkoituksella väliin?

Jos menet pois on myös Jonne Aaronin sävellys. Ja hauskasti kertosäe muistuttaa aika lailla erästä Negativen biisin kertosäettä, eli Jonne on vähän kierrättänyt omaa sävellystään tuossa. Kyseessä siis Negativen Planet Of The Sun:
NEGATIVE / Planet Of The Sun - YouTube (huono äänenlaatu mutta tubesta ei parempaakaan versiota löytynyt)
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Tulipa taas aivan sattumalta katsottua "Hectorin päivä"-jakso. No, on ne aiempienkin kausien kaikki jaksotkin tullut katsottua. Korostan, aivan sattumalta tietysti...

Kuustosesta kaivautui ulos melkoinen tunnelataus. Pääsi yllättämään. En tiedä viittasiko hän kokemuksiinsa Afrikassa vai mihin, mutta silmistä paloi melkoinen viha ja katkeruus. Bändistäkin tuli napakampi, kun huomasivat (oma tulkinta) laulajan pistävän tunnetta kehiin. Jakson muut tulkinnat/versiot jäivät sen varjoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös