Jonne Aaron - Kylmä ilman sua
Erin - Vapaa
Erin - Nahkatakkinen tyttö
Cheek - Tinakenkätyttö
Katri Helena - Elossa taas/Still alive
Neumann - Anna mulle tähtitaivas
Siinä mun mielestä parhaat, Sillanpää ja Kaija Koo ei saaneet yhtään vaikka sinänsä vetivät kokonaisuudessaan molemmat hyvin. Kokonaisuutena Neumann oli varmaan heikoin, ihmeellistä ulinaa se sen laulu mutta toi Anna mulle tähtitaivas oli kova.
Eniten tässä ohjelmassa pääsi yllättämään se miten saatanan hyvä laulaja ja tulkitsija Erin on. Aivan vitun huikea, oon pitäny sitä ihän lärppä-nenä-ääni-nylonbeat-kökkönä joka nyt sit jotain irlantilaista rai-rai-raita on alkanu vanhoilla päivillä laulamaan, mutta eipä oo mitään sinne päinkään. Äärettömän taitava täti, mahtava ääni ja täysillä tulkitsee biisin ku biisin, arvostan tosi paljon.
Ennen ohjelmaa ihmettelin myös että miksi tuo Poski on tohon joukkoon valittu, mutta hienoja omannäkösiä versioita sekin on tehnyt eikä oo yhtään jääny muiden jalkoihin paitsi noissa leikkisessioissa. Tinakenkätyttöön sai Cheek hyvän draivin päälle, ja lauloikin jopa hetkittäin ja ihan täysillä vaikkei ihan ääniala antanutkaan kaikkia kiekauksia myötä. Tästä Puhelinlangat laulaa -veisusta tykkäsin kanssa ku jamppa laulokin eikä vaan puhunut, ja hyvinhän se laulo ku ääniala osu paremmin kohdilleen.
Itse jäin ihan yllättäen tähän ohjelmaan koukkuun kun Erinin jakson katoin, ja nimenomaan noiden biisien takia. Ne väliaikaleikit sun muut ei niin napannut, mutta ihan mielenkiintosia juttuja oli nää ennen jokaista biisiä esitetyt pikku insertit joissa artisti muisteli biisiä ja aikaa jolloin se tuli. Neumannin meritarinoita oisin kanssa voinu kuunnella vaikka kuinka paljon, huikean porilainen temppu lähteä 15-vuotiaana jollain vitun rahtilaivalla Brasiliaan.
Toivottavasti tulee toinen kausi uusilla tyypeillä, Toni Wirtanen, Ville Valo, Anna Eriksson, Laura Närhi, Samuli Putro, Arja Koriseva, Danny, Paula Koivuniemi.. Siitä jos vaikka muutaman valitsisi ja jotain muita messiin ni kyllä kelpais. Pitäis olla jotain tommosia vanhoja kokeneita mursuja/mursuttaria höystettynä vähän nuoremmalla kaartilla, mutta kuitenkin sellasilla joilla on jo jonkunlaista uraa takanaan.
Tosin ihan sama ketä mahdolliselle toiselle kaudelle valittaisiin, kunhan vaan Jippua ei kelpuuteta. Muuten jää katsomatta.