Nuo musiikkiosuudet ovat olleet ihan mielenkiintoista seurattavaa, vaikkei mitään omia suosikkityyppejä koskaan tule mukaan lähtemäänkään, todennäköisesti. Sinänsä formaatti on ihan jees, mitä muiden biisien luritteluun tulee, mutta myös mun mielestäni nuo hippaleikit voisi jättää pois.
Näistä nykyisistä Jukka Poika on hauska seurattava, kun en juuri genreä muuten kuuntele tai mitään siitä tiedä. Sellaista positiivista ja hauskaa jammailua, tosin en sitten tiedä, kuinka pitkään tuota jokaisen biisin letkajenkaksi vetämistä sietää. Alanko ja Hanhiniemi vaikuttavat perusfiksuilta miehiltä, vaikken juuri kummankaan ilmaisusta pidä. Hanhiniemi on mulle enemmän profiloitunut lauluntekijänä, enkä hirveästi tykkää hänen tulkinnoistaan. Abreu on aika lapsi, Närhi taas hyvin tuntematon persoona, vaikka biisit lopulta olivat radiosta tuttuja. Hurmerinnan laulutyyli ja ääni on aika scheisseä makuuni. Juha Tapio on tutuin näistä mulle, ja vaikken hirveästi ole uusinta tuotantoa kuunnellut, on pakko sanoa että onhan se aivan törkeän lahjakas laulaja. Ymmärrän, ettei varsinkaan peruspoikamiehelle ehkä aukea tuo runoilijapoikamainen tulkinta, mutta teksteissä löytyy kyllä syvyyttäkin, eikä vain arttuwiskarimaista vollotusta siitä miten kaikki kuolee eikä mökillekään enää pääse kun piha on kasvanut umpeen.
Ei multa elämästa paljon häviäisi ilman tätä ohjelmaa, mutta ihan kiva ja harmiton ohjelma tuo on. Näyttää tuottavan lahjakkaillekin muusikoille ihan aitoja tunnekokemuksia.