Vaatteet on mun aatteet...

  • 99 367
  • 536

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän ansiosta farkkuihin tuleekin sitten käyttäjänsä näköiset ja mukaiset kulumat.
Tämähän on samalla hyvä ja huono puoli, sillä itsellä on lähestulkoon aina nuuskakiekko oikeassa taskussa, johon jopa yllättävän nopeasti kuluu pyöreä jälki. Esteettisesti hieman harmillinen ilmiö, vaikka tuota pystyisi ehkäisemään päivittäisellä vaihtelulla taskujen välillä.

Milloin Weekday muuten on lopettanut toimintansa Aleksilla? Cheap Mondayn farkut + Chinot ovat omassa jalassa toimineet erinomaisesti, ja hieman harmittaa että brändillä ei ole enää "omaa kauppaa" Helsingissä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tämähän on samalla hyvä ja huono puoli, sillä itsellä on lähestulkoon aina nuuskakiekko oikeassa taskussa, johon jopa yllättävän nopeasti kuluu pyöreä jälki. Esteettisesti hieman harmillinen ilmiö, vaikka tuota pystyisi ehkäisemään päivittäisellä vaihtelulla taskujen välillä.

Makuasia, ainakin olisi käyttäjänsä näköiset farkut. Mielestäni paljon parempi se nuuskapurkki vasemmassa takataskussa kuin jotkut symmetriset feikkifeidit.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Makuasia, ainakin olisi käyttäjänsä näköiset farkut. Mielestäni paljon parempi se nuuskapurkki vasemmassa takataskussa kuin jotkut symmetriset feikkifeidit.
Siis itsehän käytän myös näitä raakadenimistä valmistettuja farkkuja, ja onhan ne nyt paljon paremmat kuin jotkut valmiiksi kulutetut farkut(mallia J&J). Hyi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uniqlosta tulee nykyisin tilattua kenkiä lukuunottamatta melkein kaikki vaatteet. Kun löytää oikeat koot, niin hyvälaatuista tavaraa saa pettämättömään hintaan. Eritoten Oxford-kauluspaidat, farkut, chinot, neuleet, sukat sekä aluspaidat ovat olleet meikän mieleen.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Milloin Weekday muuten on lopettanut toimintansa Aleksilla? Cheap Mondayn farkut + Chinot ovat omassa jalassa toimineet erinomaisesti, ja hieman harmittaa että brändillä ei ole enää "omaa kauppaa" Helsingissä.

Näkyy tammikuun lopussa lopettaneen ja tilalle vissiin avattu saman konsernin H&M Man -myymälä. Halvallahan tuolta sai rytkyjä, mutta laatu oli kyllä sitten hinnan mukaista.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tyylikäs, mutta katu-uskottava herrasmies käyttää Red Wingin jalkineita. Näitä ja tyyliin sopivaa muuta vaatetusta myy mm. Albertinkadulla Pinkomo. Jotain Red Wingejä on joskus ollut myös Beamhillillä hyllyssä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tyylikäs, mutta katu-uskottava herrasmies käyttää Red Wingin jalkineita. Näitä ja tyyliin sopivaa muuta vaatetusta myy mm. Albertinkadulla Pinkomo. Jotain Red Wingejä on joskus ollut myös Beamhillillä hyllyssä.
Nää on kyllä helvetin hienoja, erityisesti bootsit. Löytyy jo parit varsikengät entuudestaan niin en ole raaskinut ostaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nää on kyllä helvetin hienoja, erityisesti bootsit. Löytyy jo parit varsikengät entuudestaan niin en ole raaskinut ostaa.
Itselle kävi älytön tuuri, jenkeissä Nordstromin nettikaupassa osui vahingossa silmiin pitkään himoitsemani bootsimalli -40% ja nuo kun ovat muutenkin vähän halvempia siellä, niin kotiovelle tuotuna, tulleineen kaikkineen kengät tulivat yli 100€ halvemmiksi, kuin millä niitä edelleen myydään eurooppalaisissa liikkeissä. Noin ylipäätään suosittelen kyllä, jos mahdollista, sovittamaan noita Red Wingejä ennen ostamista (jos aikoo siis tilata esim. jostain nettikaupasta. Niiden mallienkin välillä on huomattavia kokoeroja, esim. 8130 ja 875 istuvat ihan eri tavalla.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nää on kyllä helvetin hienoja, erityisesti bootsit. Löytyy jo parit varsikengät entuudestaan niin en ole raaskinut ostaa.
Bootsien ystävälle varmaan on jo tuttu, mutta suositellaan varmuuden vuoksi Boot Factory: Boot Factory
Mä olen kattellut tuolta noita cobra kävelykenkiä. Bootseissa olis kyllä enemmän valinnanvaraa, mutta musta on tainnut tulla vanha, kun alkaa noi herrasmieskengät näyttämään paremmalta, kuin bootsit ;).
 
Bootsien ystävälle varmaan on jo tuttu, mutta suositellaan varmuuden vuoksi Boot Factory: Boot Factory
Mä olen kattellut tuolta noita cobra kävelykenkiä. Bootseissa olis kyllä enemmän valinnanvaraa, mutta musta on tainnut tulla vanha, kun alkaa noi herrasmieskengät näyttämään paremmalta, kuin bootsit ;).
Aika nätti kenkä 100% suomalaiseksi. Saman hintaluokan kilpailijoille ei kyllä pärjää ulkonäössä, mutta taidanpa laittaa tilaukseen. Mustakin on tainnut tulla vanha, kun ei vaatteiden ulkonäöllä enää niin suurta väliä ole, vaan materiaalit ja työ kiinnostaa enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Bootsien ystävälle varmaan on jo tuttu, mutta suositellaan varmuuden vuoksi Boot Factory: Boot Factory
Mä olen kattellut tuolta noita cobra kävelykenkiä. Bootseissa olis kyllä enemmän valinnanvaraa, mutta musta on tainnut tulla vanha, kun alkaa noi herrasmieskengät näyttämään paremmalta, kuin bootsit ;).
Varmasti tiedät, mutta muillekin tiedoksi, että Boot Factory tekee bootseja ja kävelykenkiä myös mittojen mukaan käsityönä, asiakkaan oman mallin ja toiveiden mukaan. Hintaa tulee tietysti enemmän kuin vakiomalleille, mutta ihan järjellisellä budjetilla voi tilata täysin ainutlaatuiset jalkineet, joita ei toisilla näe. Tietysti jos haluaa välttämättä kenkiin jotain huippukallista materiaalia, niin sitten vaan kaivetaan kuvetta vähän syvemmältä.

Tosin en ole omaan käyttöön tuollaisia Boot Factorysta ostanut, joskus vaan mittojen mukaiset pitkävartiset tylpät mustat. Uniikit nimikkokengät kyllä himottaisi tilata joskus, lähinnä sellaiset joita voisi käyttää jopa puvun kanssa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tyylikäs, mutta katu-uskottava herrasmies käyttää Red Wingin jalkineita. Näitä ja tyyliin sopivaa muuta vaatetusta myy mm. Albertinkadulla Pinkomo. Jotain Red Wingejä on joskus ollut myös Beamhillillä hyllyssä.

Tämä Pinkomo huokui vahvaa metsuriseksuaalihenkeä, täälläkin voisi piipahtaa kun olen nyt itselleni järjestänyt aikaa yhden päivän käydä läpi keskustan mielenkiintoiset vaateliikkeet. Listalla jo Beamhill ja aikuisempi Beam, T'uomo, Pinkomo, Urban Soul, Garageland ja ehkä jotain popimpaa voisi löytyä Maranellosta. Stadin Stockakin yllättää joskus, merkkejä ja valikoimaa moninkerroin enemmän kuin muissa Stockmanneissa ja alennusräkeistä olen joskus löytänyt sikahalvalla mielenkiintoisia paitoja jne.

_
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mitäs mieltä olette liiveistä? Vähän innostaisi ostaa, mutta kaikki mitkä näyttävät hyvältä on helvetin kalliita taikka ostettava sovittamatta netistä. Kankaan kanssakaan ei ole niin tarkkaa kunhan se on laadukasta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Haastava vaatekappale. Liivin kanssa näyttää helposti pelipöydän jakajalta. Jos on hyvä silmä ja itseluottamusta, niin eiköhän se onnistu.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kertokaapa mistä mahtaa löytyä tyylikkäitä ja hiukan erikoisempia kenkiä. Turun osalta olen jo luovuttanut, mutta Helsingissä saattaisi jostain löytyä? Lähiaikoina olen ostanut mm. Magnannin ja Cordwainer:in kenkiä, eli jotain tuon tyylistä jos löytyisi, niin olisi kiva. Nouseeko hinnat niin korkeaksi, että kannattaa hakea ennemmin ulkomailta?
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kertokaapa mistä mahtaa löytyä tyylikkäitä ja hiukan erikoisempia kenkiä. Turun osalta olen jo luovuttanut, mutta Helsingissä saattaisi jostain löytyä? Lähiaikoina olen ostanut mm. Magnannin ja Cordwainer:in kenkiä, eli jotain tuon tyylistä jos löytyisi, niin olisi kiva. Nouseeko hinnat niin korkeaksi, että kannattaa hakea ennemmin ulkomailta?

Katsoitko nuo edelliset linkit, juuri itse pyörittelen netistä Boot Factoryn käsintehtyjä ja Pinkomon Red Wingejä jne.

_
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Katsoitko nuo edelliset linkit, juuri itse pyörittelen netistä Boot Factoryn käsintehtyjä ja Pinkomon Red Wingejä jne.
Nyt katsoin, eikä nettisivujen perusteella kyllä tyyli iske mulle yhtään. Haussa siis kevyet nahkakengät, ei mitään bootsi/maiharimallisia. Varmasti laadukkaita kenkiä mutta ihan erilaisia haen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt katsoin, eikä nettisivujen perusteella kyllä tyyli iske mulle yhtään. Haussa siis kevyet nahkakengät, ei mitään bootsi/maiharimallisia. Varmasti laadukkaita kenkiä mutta ihan erilaisia haen.
Stokkalla on Loaken ja Churchin laadukkaita brittikenkiä. Manskulla on Solo for Men, josta löytyy iso kasa tuollaisia italialaiskenkiä. Semimutulla väitän, että nuo Loaket ja Churchit tarjoavat hintalaatusuhteessa parempaa kamaa, mutta tyylillisesti Solon tarjonta varmaan iskee enemmän sinuun antamasi linkkien perusteella.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Stokkalla on Loaken ja Churchin laadukkaita brittikenkiä. Manskulla on Solo for Men, josta löytyy iso kasa tuollaisia italialaiskenkiä. Semimutulla väitän, että nuo Loaket ja Churchit tarjoavat hintalaatusuhteessa parempaa kamaa, mutta tyylillisesti Solon tarjonta varmaan iskee enemmän sinuun antamasi linkkien perusteella.
Täytyy käydä tsekkaamassa tuo Solo for Men, nettisivuilla oleva merkkivalikoima ainakin lupailee ihan hyvää. Stockkan valikoima on tuttu ja kovin, kovin, kovin tylsä. Monella Stockkan merkillä on hienojakin kenkiä valikoimassa, mutta niistä vain ne tylsimmät tulevat yleensä valikoimiin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täytyy käydä tsekkaamassa tuo Solo for Men, nettisivuilla oleva merkkivalikoima ainakin lupailee ihan hyvää. Stockkan valikoima on tuttu ja kovin, kovin, kovin tylsä. Monella Stockkan merkillä on hienojakin kenkiä valikoimassa, mutta niistä vain ne tylsimmät tulevat yleensä valikoimiin.
Jees. Itse pidän enemmän klassisesta brittimeiningistä kenkien kohdalla. Solossa kenkävalikoima on kyllä kattava. Viimeksi kun kävin niin todella upeita munkkikenkiä oli valikoimassa.

Itseltäni löytyy seuraavanlaiset tuplamunkkikengät: Gresham - Men's Dress Shoes – Bexley

Ovat sen verta tyylikkäät ja Suomessa erikoiset, että täytynee ostaa valikoimiin vielä samantyyliset pintanahkaiset mustat ja varmaan vielä ruskeatkin kengät. Bexleyn kenkiä täytyy suositella. Ovat hintalaatu-suhteessa kärjessä miesten kengissä. Tässäpä vaikka eräs blogikirjoitus kyseisestä ranskalaisesta nettikaupasta: Bexley tarjoaa rahalle vastinetta | Tyyliniekka.fi
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Bexleyn kenkiä täytyy suositella. Ovat hintalaatu-suhteessa kärjessä miesten kengissä. Tässäpä vaikka eräs blogikirjoitus kyseisestä ranskalaisesta nettikaupasta: Bexley tarjoaa rahalle vastinetta | Tyyliniekka.fi
Bexleyta ei taida Suomesta saada? Itse tykkään nimen omaan valita kengät kaupassa, jolloin voi olla varma koosta ja istuvuudesta. Lisäksi mielestäni värit eivät näytä netissä koskaan ihan samalta kuin livetilanteessa. Siksi olen lähinnä kiroillut Suomen heikkoa kenkätilannetta, ja tyytynyt ostamaan kenkäni lähinnä matkoilta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bexleyta ei taida Suomesta saada? Itse tykkään nimen omaan valita kengät kaupassa, jolloin voi olla varma koosta ja istuvuudesta. Lisäksi mielestäni värit eivät näytä netissä koskaan ihan samalta kuin livetilanteessa. Siksi olen lähinnä kiroillut Suomen heikkoa kenkätilannetta, ja tyytynyt ostamaan kenkäni lähinnä matkoilta.
Ei saa. Myyvät vain nettikaupastaan sekä Raskassa olevissa myymälöissään. Palauttaminen onnistuu postikulujen hinnalla, mutta tätä en ole joutunut kokeilemaan vaan koon 43 kengät ovat istuneet hyvin ilmeisesti melko normaaliin jalkaani.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Haussa siis kevyet nahkakengät, ei mitään bootsi/maiharimallisia. Varmasti laadukkaita kenkiä mutta ihan erilaisia haen.
Juu. Tarkoitinkin nimenomaan ei bootsimallisia matalia nahkakenkiä, korkea on korko boot factoryn malleissa mutta tuo old school tyyli hiukan kiinnostaa. Solossa käyn muuten parin tunnin sisällä ja muissakin yllä mainituissa vielä tänään.

-
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mitäs mieltä olette liiveistä? Vähän innostaisi ostaa, mutta kaikki mitkä näyttävät hyvältä on helvetin kalliita taikka ostettava sovittamatta netistä. Kankaan kanssakaan ei ole niin tarkkaa kunhan se on laadukasta.
Nappasin kerran Cittarista liivit heräteostoksen, kun jossain poistorekissä oli muutamalla eurolla ja sattui nopeasti kokeiltuna natsaamaan istuvuus. Ne unohtuivat joksikin aikaa kaappiin, kunnes tuossa keväällä huomasin ne ja kokeilin valkoisen tyköistuvan t-paidan kanssa. Istui itseasissa todella hyvin ja näytti niin sexyltä, että olen muutaman kerran käyttänyt töissä tuota yhdistelmää tummien, tasaväristen farkkujen kanssa. Laatu ei toki kaksinen ole, mutta ei ollut hintakaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nappasin kerran Cittarista liivit heräteostoksen, kun jossain poistorekissä oli muutamalla eurolla ja sattui nopeasti kokeiltuna natsaamaan istuvuus. Ne unohtuivat joksikin aikaa kaappiin, kunnes tuossa keväällä huomasin ne ja kokeilin valkoisen tyköistuvan t-paidan kanssa. Istui itseasissa todella hyvin ja näytti niin sexyltä, että olen muutaman kerran käyttänyt töissä tuota yhdistelmää tummien, tasaväristen farkkujen kanssa. Laatu ei toki kaksinen ole, mutta ei ollut hintakaan.

Salaa pidän liiveistä vaikka yleisesti ottaen niillä on kai vähän se Blackjack jakajan tai hääbändin kitaristin status. Hyvästä kankaasta ja jonkun nätin paidan alla ei voi mennä pieleen. Häiden lisäksi (en muuten ole kitaristi) olen viimeksi pitänyt liivejä (toppaliivejä) joskus 15-vuotiaana. Muistan, että joitakin se vähän huvitti silloin. Minua huvitti puolestaan heidän verkkarit. Kyllä tässä nyt valmennan henkisesti taas siihen, että palautan kyseisen asustuksen vähintäänkin vaatekomeroon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös