Vaasan Sport 2008-09

  • 600 429
  • 2 328

emeriittus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
samaa mieltä,itse henkilö- ja pelikaverikohtaisella tasolla tunnen Mikon ja voin sanoa,että on jalat maassa sekä reilu. satavarmana se huomattiin mikon valmennusaikana joka taas näkyi kentällä.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Kyllä! Yhden pelin perusteellahan sen taas näki. Kaikki on todella hyvin.

Silloin, kun pelaaja tekee johonkin seuraan pelaajasopimuksen, hän aivan itse tekee siitä päätöksen. Ei kukaan tee pelaajasopimusta Mestiksen joukkueen, mikä pyrkii SM-liigaan, kanssa ellei sitoudu pelaamaan täysillä vaihdosta vaihtoon jokaisessa ottelussa. Sanon nyt sitten suoraan, että on täysin järjen vastaista väittää, että pelaaja alkaisi kapinoida tahallisilla huonoilla otteilla pelissä sen takia, että päävalmentaja, jonka kanssa on tehnyt sopimuksen seuraan ei miellytä. Kyse ei ole yhdestä hävitystä tai voitetusta ottelusta vaan kaikista peleistä.
Eri asia on sitten se, mikäli pelaaja ei saa valmentajalta omasta mielestään riittävää luottoa. Silloin pelaaja on yleensä "oppositiossa" valmentajaa kohtaan, mutta heti kun pääsee näyttöpaikkaan, tekee parhaansa vakiinnuttaakseen asemansa joukkueessa. Näin se toimii myös Sportissa.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Väärin.

Tosin olen siffan kanssa osittain samaa mieltä. Mamban johdolla Tamin potkujen jälkeen pelattiin todella hyvää kiekkoa. Hienoa huomata, että siffa osaa myös arvostaa oman kylän pojan Mikko Mannerin työtä Sportin peräsimessä.

Missään en ole Mikko Manneria moittinut. Manner vei Sportin hopeaan ja pronssiin. Mannerin saavutukset kuuluvat tähän Sportin parhaaseen pelilliseen ajanjaksoon, mikä alkoi kaudelta 2004-2005. Hyvä, kun otit Mannerin puheeksi, niin selvisi tämäkin asia. Mannerilla on kova kokemus valmentamisesta ja uskon, että nuoresta miehestä kuullaan vielä.

Milloin Tami on saanut potkut Sportista? Olisi outoa, mikäli seurasta potkut saanut päävalmentaja palkattaisiin ammattimaisen hallituksen toimesta nostamaan seura SM-liigaan.
 

Ihmemies

Jäsen
Sanon nyt sitten suoraan, että on täysin järjen vastaista väittää, että pelaaja alkaisi kapinoida tahallisilla huonoilla otteilla pelissä sen takia, että päävalmentaja, jonka kanssa on tehnyt sopimuksen seuraan ei miellytä. Kyse ei ole yhdestä hävitystä tai voitetusta ottelusta vaan kaikista peleistä.

Olen samaa mieltä, mutta väittäisin että jokainen pelaaja ei välttämättä myöskään saa itsestään ihan kaikkea irti, jos keskittymistä haittaa jokin merkittävä tekijä, kuten vaikkapa valmennus. On täysin järjen vastaista väittää, että jossain ei mättäisi jos Sportin rosterilla tulee tappioita esim. sellaisille joukkueille kuten LeKi, K-Vantaa, HeKi ja D Team.

Jokipojat x 2 ja Jukurit voidaan ehkä antaa anteeksi. En myöskään väitä, että joukkue olisi missään katastrofin partaalla, mutta siitä olen vakuuttunut että paremmin menisi ilman Tamia. Joko hän ei osaa motivoida pelaajia oikealla tavalla, pelikirjassa & taktiikoissa on isoja puutteita tai sitten hänen toimintatavat eivät miellytä pelaajia, josta seurauksena esim. juuri motivaation heikkeminen ym.

Unohdit myös vastata arvon siffa minulle edellisen sivun viestissäni esittämääni kysymykseen:

Voitko vielä tarkentaa millä tavalla uuden hallituksen työ näkyi eilisessä Tuto pelissä tai missään muualla?
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Milloin Tami on saanut potkut Sportista? Olisi outoa, mikäli seurasta potkut saanut päävalmentaja palkattaisiin ammattimaisen hallituksen toimesta nostamaan seura SM-liigaan.

Olen pahoillani! Käytin vähän jyrkkää sanamuotoa. Tappioputken ja pelillisen laman keskellä Tami saatiin "myytyä" Sveitsiin.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Unohdit myös vastata arvon siffa minulle edellisen sivun viestissäni esittämääni kysymykseen:

Minäkin haluaisin muun muossa tuohon kysymykseen kuulla vastauksen, kun itsekin asian heitin ilmoille. Mutta tuntuu että näihin ei vastausta tule, mutta heitot ovatkin niin ympäri pyöreitä vailla perusteluja olevia. Ja jos perusteluja tulee niin nekin seuraavat pitkälti samaa rataa.

Täällä arvellaan yhteyksiäni Juhani Tammiseen. Olen keskustellut yhden kerran noin minuutin verran kiireisen yrityskonsultin kanssa. Tämä tapahtui Kouvolassa, kun Tamminen oli KooKoon uuden puheenjohtajan Jouni Frimodigin kutsumana luennoimassa (pari päivää?) KooKoon ja yritysten väelle jääkiekon menestyksellisestä seurajohtamisesta. Samaan aikaan Urheilukanava televisioi KooKoon Mestis-pelin ja pelin erätauolla Tamia haastateltiin. Haastattelun jälkeen Tami puuskutti takanani nousten jäähallin ravintola Sumulaakson portaita ylöspäin ja siinä oli tilaisuus vaihtaa pari sanaa. Herrasmies toivotti minulle hyvää jatkoa ja kiirehti seuraavaan tilaisuuteensa.

Öö kuka on arvellut yhteyksiäsi Juhani Tammiseen? Ja mikä oli tämän edeltä mainitsemasi tarinan pointti? Siis muun muossa sen että Tami toivotti sinulle hyvää päivän jatkoa ja kiirehti seuraavaan tilaisuuteen. Kun ei oikein valitettavasti auennut.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
samaa mieltä,itse henkilö- ja pelikaverikohtaisella tasolla tunnen Mikon ja voin sanoa,että on jalat maassa sekä reilu. satavarmana se huomattiin mikon valmennusaikana joka taas näkyi kentällä.


Kuten edellisellä sivulla itsekin osasit pyytää, pidetääkö tää ketju Sport 2008-2009 ketjuna?

Niin ja yhdyn täten emeriittus-nimimerkkiin ja toivon, että joku avaisi uuden ketjun, jossa väännetään näitä historiikkejä, KooKoon ja Jukurien asioita sekä Mamban ja Tammisen MENNEITÄ edesottamuksia. Nyt eletään vuotta 2008, kohta 2009. Tervetuloa mukaan.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Voitko vielä tarkentaa millä tavalla uuden hallituksen työ näkyi eilisessä Tuto pelissä tai missään muualla?

Hallituksen uusien jäsenten julkistaminen toi jo minulle luottamusta Sportia ja sen johtoa kohtaan. Pruddenin hankinta päätettiin nopeasti uuden hallituksen toimesta. Tamminen sai tarvittavan tuen uudelta hallitukselta. Hallituksen jäsenten näkyvä esillä olo yhteistyökumppanuustilaisuudessa loi uskoa yritysten edustajille ja yksityishenkilöille siitä, että Vaasan Sport on hyvissä käsissä ja siihen voi luottaa. Uskon, että uuden hallituksen julkistaminen ja sen aktiivinen esillä olo toi jo TuTo-peliin lisäkatsojia.

Sportin jatkon kannalta TuTo:n voittaminen kotona suuren yleisön edessä oli erittäin merkityksellinen juuri nyt, kun keskustelu joukkueen ympärillä on käynyt kiivaana.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Ja tappiothan tuli sellaisillekkin huippujoukkueille kuten esim. D Team ja K-Vantaa, jotka ovat huomattavasti materiaaliltaan Sporttia parempia. Eikö niin siffa?

Tähän kysymykseen vastaaminen ansaitsee aivan oman keskustelunsa.

D Team ja K-Vantaa ovat suomalaisen jääkiekon huippujoukkueita molemmat. Kaikki Mestis-joukkueet ovat huippujoukkueita. Mestisjoukkueiden kaikki pelaajat ovat käyneet pitkän tien noustakseen valtavasta juniorimassasta niiksi harvoiksi pelaajiksi, joiden taito riittää pelata Mestis-tasolla. Suurin osa suomalaisista jääkiekkoilijoista pelaa Suomi-sarjassa ja sitä alemmissa sarjoissa. Hekin ovat kaikki hyviä pelaajia, joiden peliura on jatkunut juniorivaiheen jälkeen sarjakiekkoilussa.

D Team on JYP:n farmijoukkue ja aivan oikein saa farmisopimuksesta täyden hyödyn. K-vantaa saa pelaajansa pääkaupunkiseudun SM-liigajoukkueiden juniorituotannosta ja SM-liigajoukkueiden sopimuspelaajista, mikä sekin on Mestiksen tason kannalta vain positiivinen asia.

On suurta asiantuntemattomuutta väheksyä yhdenkään Mestis-joukkueen mahdollisuuksia voittaa mikä muu Mestis-joukkue tahansa. Voittoja ja tappioita tulee kaikille. Siksipä Tammisen lanseerama 2/3 on realiteettia tämän kauden Mestiksessä, siitä huolimatta, että Sportilla on parempi pelaajamateriaali kuin esille ottamillasi D Teamillä ja K-Vantaalla.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Sportin jatkon kannalta TuTo:n voittaminen kotona suuren yleisön edessä oli erittäin merkityksellinen juuri nyt, kun keskustelu joukkueen ympärillä on käynyt kiivaana.

Muuta kohtaa en nyt lähde kommentoimaan, mutta tässä olen samaa mieltä. Mutta on toki selvää että voitot ruokkivat yleisön mielenkiintoa.

Täällä arvellaan yhteyksiäni Juhani Tammiseen. Olen keskustellut yhden kerran noin minuutin verran kiireisen yrityskonsultin kanssa. Tämä tapahtui Kouvolassa, kun Tamminen oli KooKoon uuden puheenjohtajan Jouni Frimodigin kutsumana luennoimassa (pari päivää?) KooKoon ja yritysten väelle jääkiekon menestyksellisestä seurajohtamisesta. Samaan aikaan Urheilukanava televisioi KooKoon Mestis-pelin ja pelin erätauolla Tamia haastateltiin. Haastattelun jälkeen Tami puuskutti takanani nousten jäähallin ravintola Sumulaakson portaita ylöspäin ja siinä oli tilaisuus vaihtaa pari sanaa. Herrasmies toivotti minulle hyvää jatkoa ja kiirehti seuraavaan tilaisuuteensa.

Öö kuka on arvellut yhteyksiäsi Juhani Tammiseen? Ja mikä oli tämän edeltä mainitsemasi tarinan pointti? Siis muun muossa sen että Tami toivotti sinulle hyvää päivän jatkoa ja kiirehti seuraavaan tilaisuuteen. Kun ei oikein valitettavasti auennut.

Saisiko tuohon viestiin mitään vastausta, kun en tosiaan saanut siitä oikein kiinni. Kiitos.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Öö kuka on arvellut yhteyksiäsi Juhani Tammiseen? Ja mikä oli tämän edeltä mainitsemasi tarinan pointti? Siis muun muossa sen että Tami toivotti sinulle hyvää päivän jatkoa ja kiirehti seuraavaan tilaisuuteen. Kun ei oikein valitettavasti auennut.

Pat toivoi jo tälläisten epäolennaisten keskustelujen loppumista. Mehän sentään kirjoitettiin Patin aloitteesta kuvitteellisesta pullonkerääjästä jo aikoja sitten. Se aihe liittyi olennaisesti tähän keskusteluun, mutta tyrehtyi sitten harmittavasti alkuunsa.

Kysymääsi asiaan. Täällä on epäilty yhteyksiäni Tammiseen (et sinä). Siksi kerroin sen, että minä tunnen Tammisen jääkiekkojulkisuudesta, mutta Tamminen ei tunne minua. KooKoo-vuosinani olin KooKoon kannattaja, kun Tami kävi Kärppien ja Sportin kanssa Kouvolassa vierailulla. Muistan, että noissa peleissä oli ahdasta erätauoilla Kouvolan hulppeassa jäähallissa. Tämän verran kirjoitan kokemushistoriaani vielä Vaasan Sportin kauden 2008-2009 päävalmentajasta. Minulle sopii siirtyä kirjoittamaan vain otsikon aiheesta sekä silloin, kun Sport voittaa että silloin, kun Sport häviää.
 

Ihmemies

Jäsen
Hallituksen uusien jäsenten julkistaminen toi jo minulle luottamusta Sportia ja sen johtoa kohtaan. Pruddenin hankinta päätettiin nopeasti uuden hallituksen toimesta. Tamminen sai tarvittavan tuen uudelta hallitukselta. Hallituksen jäsenten näkyvä esillä olo yhteistyökumppanuustilaisuudessa loi uskoa yritysten edustajille ja yksityishenkilöille siitä, että Vaasan Sport on hyvissä käsissä ja siihen voi luottaa. Uskon, että uuden hallituksen julkistaminen ja sen aktiivinen esillä olo toi jo TuTo-peliin lisäkatsojia.

D Team ja K-Vantaa ovat suomalaisen jääkiekon huippujoukkueita molemmat. Kaikki Mestis-joukkueet ovat huippujoukkueita. Mestisjoukkueiden kaikki pelaajat ovat käyneet pitkän tien noustakseen valtavasta juniorimassasta niiksi harvoiksi pelaajiksi, joiden taito riittää pelata Mestis-tasolla. Suurin osa suomalaisista jääkiekkoilijoista pelaa Suomi-sarjassa ja sitä alemmissa sarjoissa. Hekin ovat kaikki hyviä pelaajia, joiden peliura on jatkunut juniorivaiheen jälkeen sarjakiekkoilussa.

Hahaha kiitos loistavista vastauksista. Näitä sanoja en unohda ikinä.

On suurta asiantuntemattomuutta väheksyä yhdenkään Mestis-joukkueen mahdollisuuksia voittaa mikä muu Mestis-joukkue tahansa. Voittoja ja tappioita tulee kaikille.

Niin, pointti olikin että tappioita on jo tullut liikaa mm. ennakkoon huonommille joukkueille. En kai väittänyt etteikö se olisi mahdollista. Sen ei vaan pitäisi olla mahdollista tolla joukkueella, eikä sitä ainakaan pidä hyväksyä tai sitten voidaan saman tien unohtaa kaikki SM-liiga puheet jne. Kahdeksan tappiota 21 pelistä on nykyisellä kokoonpanolla heikko suoritus. Liikaa on tullut takkiin, vaikka katsoisi asioita Tamin sepaluksen välistä. Kaikki sen ymmärtää.

Kanssasi on hieman epämiellyttävä keskustella kun argumenttisi ei ole kovin kaksisia.
 
Viimeksi muokattu:

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Hahaha kiitos loistavista vastauksista. Näitä sanoja en unohda ikinä.

Minä jo luulin, että ymmärtäisit jotain seuran johtamisesta ja luotettavan hallituksen merkityksestä seuran sponsoreihin, kannattajiin ja katsojiin. Sportin uuden hallituksen julkistaminen ja välitön Pruddenin hankinta sen päätöksellä osoittivat, että hallitus pystyy ottamaan vastuuta ja riskiä seuran menestyksen eteen.

Onko sinulla kompetenssia keskustella D teamin ja K-Vantaan Mestis-tasosta? Entä Mestis-tason pelaajien henkilökohtaisesta taitotasosta? Näyttää, että minkäänlaista käsitystä sinulla ei ole siitä, kuinka laajan ja laadukkaan juniorimassan huipputuotteista on kyse silloin, kun on kyse Mestis-tason pelaajista. Mestis on tällä kaudella ennätystasainen sarja, jossa pelaa suomalaisen jääkiekkotuotannon huippupelaajia jokaisessa joukkueessa. Suurin pelaajamassa pelaa alemmissa sarjoissa. Selvästi suurimmasta osasta, ehkä 90%, junioripelaajista ei koskaan ole kehittynyt minkään sarjan tasoisia pelaajia.
Sinäkin voisit monien muiden tänne kirjoittavien kanssa perehtyä Mestis-tason pelaajien taustoihin ja siihen suureen harjoittelumäärään, millä he ovat itsensä jääkiekon huipulle raivanneet. Sen sijaan te tietämättömyyttänne pilkkaatte niitä Mestis-joukkueita ja niiden pelaajia, joiden oletatte häviävän tuosta vaan Sportin tasoiselle joukkueelle.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
On täysin järjen vastaista väittää, että jossain ei mättäisi jos Sportin rosterilla tulee tappioita esim. sellaisille joukkueille kuten LeKi, K-Vantaa, HeKi ja D Team.

Täältä vielä lainaus Ihmemiehen kirjoituksesta. Minä kunnioitan LeKiä, K-Vantaata, HeKiä ja D Teamiä sekä kaikkia muitakin Mestis-tason joukkueita SaPKoa myöten. Kaikille niille voi Sport hävitä. Kun kiekko pudotetaan jäähän, mikä joukkue hyvänsä voi voittaa tai hävitä. Se on ollut pelien henki aina silloin, kun pelataan saman sarjan joukkueita vastaan.

HeKi esim. panosti kovasti päävalmentajaan ja joukkueeseen Pelicansin farmina. Menestys ei ole vielä ollut odotetunlainen. Kova joukkue HeKi Mestikseen on. Kari Elorannan opit ovat ennenkin alkaneet purra vasta kevätkaudella. Eloranta kuuluu suomalaisen jääkiekon ehdottomiin huippuvalmentajiin, josta veikkailtiin tulevan vielä muutama vuosi sitten maajoukkueen päävalmentaja. Eloranta otettiin lottovoittona Heinolassa vastaan eikä poikkipuolista sanaa ole näkynyt hänen valmentamisen kyvyistään, vaikka seura majailee Mestiksen toiseksi viimeisenä.
K-Vantaasta ja D Teamistähän jo sinulle aiemmin täällä kerroinkin omat käsitykseni, jotka saivat sinut iloisesti hahattelemaan. Se kertoo minulle riittävästi siitä, minkätasoisen urheiluasiantuntijan kanssa olen nyt vääntämässä täällä.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Kysymääsi asiaan. Täällä on epäilty yhteyksiäni Tammiseen (et sinä).

Nyt on ihan pakko sanoa, että siffa taidat elää mielikuvitusmaailmassa. Kuka täällä on epäillyt yhteyksiäsi Tammiseen? Kukaan muu kuin sinä ei ole täällä havainnut mitään tuommoisia epäilyjä, joten olisitko ystävällinen ja kertoisit nyt ihan reilusti kuka tämmöistä on epäillyt, jotta päästäisiin eroon noista sinun epämääräisistä vihjailuistasi.

Ketkäs ovat nämä mainitsemasi monet kirjoittajat, jotka ovat dissanneet tuota Sportin kyseistä kautta?

Lisäksi Fordél esitti sinulle yllä mainitun kysymyksen 25.11.08, koskien viestiäsi, jossa väitit monen kirjoittajan väittäneen Sportin mestiskauden 2004-2005 menneen penkin alle.

Ole nyt mies äläkä marjanpoimija, joten laita nyt reilusti nimiä ja linkkejä esiin ketkä täällä ovat yllämainittuja väitteitä esittäneet? Kukaan muu kun niitä ei etsimälläkään löydä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eloranta otettiin lottovoittona Heinolassa vastaan eikä poikkipuolista sanaa ole näkynyt hänen valmentamisen kyvyistään, vaikka seura majailee Mestiksen toiseksi viimeisenä.

Offtopic, mutta näkökyvyssäsi taitaa siinä tapauksessa olla vikaa:

"Osa Pelicansfaneista epäili ennen kautta Elorannan jääneen ajastaan jälkeen ja olevan HeKissä nyt uuden haasteen edessä. HeKin nykyistä pelaamista katsellessa tulee minullakin mieleen, olisiko näissä epäilyissä totuuden siemen." (Sepedeus 3.11.)

"Liekö se Pirin pelikirja kangistunut sinne menneisyyden kaavoihin?" (Kumikiekko 8.11.)

"Sillä mitään väliä ole että Elorannan nimi on niin suuri kuin on, kun ei näemmä parempaa saa aikaiseksi, niin pois sieltä joutaa orrelta keikkumasta!" (Jyly 8.11.)

"Elorannan kommentit viimeisimmistä otteluista kielivät rivien välistä, ettei homma oikein maita Heinolassa." (Curry17 8.11.)

Ylläolevat viestit jo melkein kuukauden takaa ihan Elorannan omaa nimeä käsittelevästä viestiketjusta. Samaa asiaa on varmasti sivuttu myös muissa keskusteluissa.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Offtopic, mutta näkökyvyssäsi taitaa siinä tapauksessa olla vikaa:

"Osa Pelicansfaneista epäili ennen kautta Elorannan jääneen ajastaan jälkeen ja olevan HeKissä nyt uuden haasteen edessä. HeKin nykyistä pelaamista katsellessa tulee minullakin mieleen, olisiko näissä epäilyissä totuuden siemen." (Sepedeus 3.11.)

"Liekö se Pirin pelikirja kangistunut sinne menneisyyden kaavoihin?" (Kumikiekko 8.11.)

"Sillä mitään väliä ole että Elorannan nimi on niin suuri kuin on, kun ei näemmä parempaa saa aikaiseksi, niin pois sieltä joutaa orrelta keikkumasta!" (Jyly 8.11.)

"Elorannan kommentit viimeisimmistä otteluista kielivät rivien välistä, ettei homma oikein maita Heinolassa." (Curry17 8.11.)

Ylläolevat viestit jo melkein kuukauden takaa ihan Elorannan omaa nimeä käsittelevästä viestiketjusta. Samaa asiaa on varmasti sivuttu myös muissa keskusteluissa.

Kiitos korjauksesta, Everton. Tosiaan HeKin kolme kannattajaa ja Hokin Kumikiekko ovat epäilleet Elorannan valmennustaitoja noin 20 päivää sitten. Sen jälkeen on ollut siellä hiljaista. Evertonin 9.11. kirjoittamassa Elorantaa koskevasta viimeisestä viestistä selviää se suuri kunnioitus, mitä Eloranta Heinolassa herätti/herättää. Kuten myös Sepedeus kirjoitti monilla positiivisilla adjektiiveilla Elorannan valmentajapestin tultua julkisuuteen. Magnum 37 ja Fordel onnittelivat myös HeKiä Elorannan hienosta hankinnasta. Tamin päävalmentajapestistä tämä kaksikko oli ja on ollut täysin eri mieltä. Meniköhän tämä taas sivuraiteille Vaasan Sport 2008-2009 keskustelusta?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa

Fordél

Jäsen
Magnum 37 ja Fordel onnittelivat myös HeKiä Elorannan hienosta hankinnasta. Tamin päävalmentajapestistä tämä kaksikko oli ja on ollut täysin eri mieltä. Meniköhän tämä taas sivuraiteille Vaasan Sport 2008-2009 keskustelusta?

Vastataan heittoon (toisin kuin siffa, joka ei näihin vastaa) vaikka menee hieman OT eli tosiaan näin tein ja olin väärässä Elorannan suhteen. Kokemukseni Ilvesajalta antoivat odottaa, että Pirin pätevyys riittäisi tälle tasolle, mutta se oli väärä johtopäätös. HeKistä en vain uskalla sanoa enempää, koska en ole sen toimintaa sen ihmeemmin seurannut, joten en tiedä onko siellä vikaa muuallakin. Sportia ja sen toimintaa olen sivusta seurannut ja sillä pätevyydellä arvostelen seuraa ja sen toimintaa joltain osin. Jokainen lukija saa sitten antaa oman arvonsa näille munkin paminoille.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Nyt on sitten virallisesti kolmonen telakalla, ainakin toistaiseksi.
Miro palaa jäille, mutta paikka löytyy nelosesta. Ihan hyvä noita on sekottaakin, kun ei peli muuten meinaa löytyä.

monivuotinen "oma ketju" on toistaiseksi poissa.


Prudden sai myös osansa päävalmentajan kritiikistä.

Täytyy jalkojenkin vähän liikkua.

Hyviä ratkaisuita ja huomioita Tamilta. Prudden häipyi totaalisesti TuTo-pelissä, mutta aikaa on parantaa.

Edit: Fordel, olin itsekin Elorannan palkkaamisesta tyytyväinen HeKin puolesta. Keväällä Elorannan HeKi on paha pudotuspelivastustaja mille Mestis-joukkueelle tahansa. Eloranta kiiruhtaa hitaasti, aikoinaan Pelicansin valmentaminen osoitti sen.
 

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keväällä Elorannan HeKi on paha pudotuspelivastustaja mille Mestis-joukkueelle tahansa. Eloranta kiiruhtaa hitaasti, aikoinaan Pelicansin valmentaminen osoitti sen.

On varmasti mikäli vain pääsee pudotuspeleihin. Se tosin vaatisi Jukureiden, LeKin ja Titaanien ohittamista sarjataulukossa. Jukureihin ja LeKiin HeKillä on tällä hetkellä 10 pisteen kaula kurottavana. Ei mikään helppo tehtävä Elorannalla ja HeKillä, mutta jos tuohon pystyy niin varmasti on myös kova pudotuspelivastustaja mille tahansa joukkueelle.
 

Jasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go on... Narrit...
Siffa se täällä taas vääntää tuttua tuubaansa ja vääntelee sekä kääntelee asioitaan miten tykkää. Miksi et vastaa niihin sinulle esitettyihin kyselyihin vaan jaarittelet aina jotain muuta tuubaa ja yrität vaihtaa keskustelun aihetta?

Eloranta otettiin lottovoittona Heinolassa vastaan eikä poikkipuolista sanaa ole näkynyt hänen valmentamisen kyvyistään, vaikka seura majailee Mestiksen toiseksi viimeisenä.

Sitten esität tällaisen väitteen, sinulle liitetään viestejä joissa on moitittu elorantaa ja lopuksi sitten puolustelet väittämääsi joillain puolivuotta vanhoilla viesteillä jolloin eloranta ei ollut edes esiintynyt kertaakaan heki penkin takana. Kyllä sinusta paistaa ikäväkyllä yksinkertaisuus tai sitten olet vain pelkkä trolli. No onneksi en ole pakotettu lukemaan tätä tuubaa, kai se on vaan pakko tyytyä pyytämään ylläpitoa keksimää tälle foorumille joku ignore.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Kyllä Tammisen Sport näyttää kiinnostavan, kun itse Jassekin käy heittämässä viiltävää analyysiä tänne. Täytyy omalta osalta rauhoittaa ja pyrkiä kirjoittamaan vain Vaasan Sportia koskevia juttuja. Erehdyin puolustelemaan Mestiksen tasokkaita joukkueita ja pelaajia (ihmemiehelle) ja niinhän se keskustelu lähti taas lapasesta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Miksi et vastaa niihin sinulle esitettyihin kyselyihin vaan jaarittelet aina jotain muuta tuubaa ja yrität vaihtaa keskustelun aihetta?

Täytyy omalta osalta rauhoittaa ja pyrkiä kirjoittamaan vain Vaasan Sportia koskevia juttuja.

[OT]Avatkaa nyt toki rohkeasti uusia ketjuja, koska itseäni ja varmasti monia muitakin kiinnostaa kyllä tietyt argumentit.[/OT]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös