Kun käytät monikkoa, niin tarkoittanet Patin lisäksi minua. Tällä kertaa oli kyse niistä keksityistä Tami-antikannattajien jutuista, jotka huutelivat täällä, etteivät pelaajat pelaisi täysillä Tamilla. Oli ihan kilautettu kaverille ja kuultu, että pelaajat olisivat oppositiossa Tamia vastaan. Pat käytti siitä sanontaa "pukukoppikapina". Niinkuin kirjoitin, on päivänselvää, että pelaajat pelaavat Vaasan Sportille ja valmennusjohdolle. Miksi tehdä sopimus SM-liigaan pyrkivään seuraan, ellei pelaa koko ajan tosissaan? Heikkoja hetkiä tulee kaikille pelaajille ja joukkueille, se on täysin normaalia.
Tää on kerrassaan huimaa. Mä voisin kirjoittaa saman lauseen samoilla sanoilla kunhan vaihtaisin "että" "etteivät". Minusta asennevamma on täysin päivänselvä asia. Niimpä,
onko tässä jänis vai ankka?
Näin juuri :). Nämä jotkut Siffan kirjoitukset ovat en tiedä miten sen sanoisi, juurikin jotain päivän selviä asioita vai luuleeko hän, että esimerkiksi minä olen niin tyhmä. En pääse noihin juttuihin kyllä sitten yhtään käsiksi. Muutenkin parissa viestissä niin paljon p*skaa, että melkein viitsi lähteä edes tuhlaamaan aikaa ja kommentoimaan, mutta kai se on sitten pakko kun ei tiedä itsikö vai nauraisiko.
Nimenomaan on päivänselvää että pelaajat pelaavat Sportille ja plaaplaaplaa, miksi tehdä sopimus no siksi, että ehkä mestiksen suurimman statuksen omaavin seura, täältä saa eniten rahaa, on mahdollisuudet sm-liigan jne. stna ihan selviä asioita. Ja olikohan tuossa Siffan edellisessä viestissä myös muuta juttua Tammisesta niin eiväthän monet pelaajat toki tullessaan ja sopimuksen tehdässään tiedä edes hirveästi Tamista, vaan ne jotka häneen kypsyvät kypsyvät sitten ajan kanssa. Silloin he Siffa voisivat toimia myös toisin, mutta se sopimus on jo tehty.
Olet myös syyttänyt keksimääsi "Tamin antikannattajien" joukkoa muun muossa tänne foorumille avautumisista heti kun tulee tappio - ns. bensaa liekkeihin efekti. Mutta tuntuu että olet itse pahempi, tosin vain päin vastaiseen suuntaan. Tuo Tamitus fanitus käy vähemmästäkin hermoille tykkäsi sitä Tamista tai ei. Esimerkiksi tuo lausahdus: "Tällä kertaa oli kyse niistä keksityistä Tami-antikannattajien jutuista, jotka huutelivat täällä, etteivät pelaajat pelaisi täysillä Tamilla. Woww nyt tuli voitto yksi voitto (vaikka olisi tullut kaksi tai kolme) joo Tami on stnan kova jätkä ja pelaajat pelaavat nyt taas täysillä Tamille. Ja kysymys ei ole edes siitä pelaavatko jatkossa vai eivät ja kenelle pelaavat, mutta tuon yhden voiton (vieläpä niukan kotivoiton) jälkeen tunnut jotenkin leijuvan että "hähää näittekö pelaajat pelaavat täysillä Tamille" on myös jotain..niin jotain...
"Heikkoja hetkiä tulee kaikille pelaajille ja joukkueille, se on täysin normaalia", aijjaa tuleeko ei kai Sherlock Holmesi ite. Turhaa tuollaisilla itsestäänselvyyksillä on tulla yrittämään kääntää, tai mitä sitten ikinä tuokaan lause halusi viestissäsi sanoa, niitä jotka nyt ovat esityksiä toimintaa yms. arvostella. Se nyt on vaan ollut niin että heikkoja hetkiä ja esityksiä on ollut lähes kokoajan. Katsotaan miten jatkossa, mutta tuolla lauseella tosiaan aika tyhmää lähteä joukkuetta puolustelmaan. Ehkä jostain vaikkapa tämän hetken Detroitista NHL:ssä tai JYP:istä liigassa voisi lausahduksesi pitääkin paikkaansa, ja muun muossa yksittäisiä tappioita voisi kuitata sen piikkiin, mutta tämän hetkinen Sport ei ole kyllä "tuota ansainnut".
Edittiä: vastaus Siffan uusimpaan.
Mikä ongelma on sietää Tammista valmentajana? Onko sinulla omakohtaista kokemusta siitä? Tamminenhan kuuluu ihmisläheisten valmentajien joukkoon, jos pistetään valmentajat janalle Vladimir Jursinov__________Alpo Suhonen. Ei Jursikaan mikään psokopaatti ole, mutta valmentajana ehdottoman autoritäärinen ja tiukka. Jursi piti tiukasti kurissa ja nuhteessa sellaisetkin äärilaidan ihmistyypit kuin Saku Koivun ja Raimo Summasen. Alpon ihmisläheinen lähestymistapa pelaajiin on sitten toinen äärilaita. Tami on valmentajana ja ihmisenä lähempänä Alpoa kuin Jursia.
Tuntuu että niin kuin sinä sitten muka tietäisit esim. noista valmentajista hyvinkin paljon, niin kuin olisit pelannut heidän alaisuudessaan. Mutta todellisuudessa näytät perustavan juttusi pitkälti median antamiin käsityksiin. Turha lähteä vertailemaan vaikka nyt sitten Jursiin. Eri kausi eri sarja eri joukkue eri tilanne jne jne.! Väärin Tamminen ei ole ihmisläheinen valmentaja. Hänet nimen omaan tunnetaan siitä, että vastaan ei paljoa kannata sanoa tai omaa mielipidettä ilmaista sillä penkinpää kutsuu sen jälkeen nopeasti. Myös erittäin monella pelaajalla on palanut kiinni Tamin kanssa. Ja kyllä ihan pelaajien suusta kuultuna uskot sinä sitä tai et. Tunnen kyllä paljon ihmisiä Vaasan jääkiekko piireistä ja jopa pelaajia. + Sitten nämä mediasta tulleet tapaukset ja kuulumiset A'la Nikoskelainen. No ihmisläheisyyttä tosiaan toki tämäkin. Niin ja ymmärrän kyllä että olet vähän pihalla juurikin esimerkiksi näistä "sisäpiirin" asioista, koska olet aika uusi sportin kannattaja ja juurikin perus penkkiurheilija.
Hyvää provoa Siffa: "Oli ihan kilautettu kaverille ja kuultu, että pelaajat olisivat oppositiossa Tamia vastaan." Joo voisi vaikka kilauttaa taas kaverille ja sen perusteella tänne ladella faktoja pöytään, mistä arvasitkaan minkä perusteella vaikkapa minä olen asioita tänne kirjoitellut.
Siffa: "Uusi hallitus on aloittanut jämäkästi niinkuin huippuyritysomistajista ja -johtajista kokoon saadulta yhdistelmältä voi odottaakin." Öö joo no johan ne kerkesivät istahtaa pöydän ääreen. Eiväthän he ole ainakaan vielä oikeastaan mitään edes tehneet suuntaan tai toiseen - eikä siinä mitään ei näin pienessä ajassa voi vaatiakkaan. Mutta kun kerran tiedät niin voisit vaikka oikein luetella ne seikat yksityiskohtaisesti mitä he ovat jo JÄMÄKÄSSÄ aloituksessaan saaneet aikaan? Tämä varainkeruu hankekin oli jo toteuttamista vaille valmis ennen heidän tuloaan. Tämä oli tätä juurikin tyypillisintä Siffaa itseään, ladellaan hirveän ympäripyöreästi "faktoja pöytään".
Tuli kyllä epäselvä viesti ja oli tunteet sen verran pinnassa, että toivottavasti tuosta selvän saa. Lainauksetkin menivät päin sitä itseään. En tiedä sitten onko joku muu minun kanssani samaa mieltä noista Siffan kirjoituksista? Tuntuu kuin niissä ei välissä olisi totisesti sitä punaista lankaa. Ehkä myös joidenkin ehdottama jättää hänen kirjoituksesa omaan arvoonsa olisi paikallaan.