No ohhoh... Itse olen ollut siinä uskossa, että Jenkeissä on oikeasti joku "rasistipoliisiongelma", mutta tilastot kertovat aivan eri kieltä näköjään. Helvetti kun mediaan ei oikeasti voi luottaa ollenkaan nykypäivänä. Suomen suvakkimediakin saa asian näyttämään siltä että sikapoliisi ihan huvikseen teurastaa mustia miehiä...
Juu ja tässä on huomioitava, että miten tällainen valheellinen "rasistipoliisi"-uutisointi vaikuttaa mustaan väestöön Yhdysvalloissa. Dallasin tapaus on hyvä esimerkki. Tuollaiset paskamediat pitäisi polkea suoraan suohon. Tekisi mieli alkaa taas kritisoimaan juutalaisia mediamoguleita jenkeissä, mutta jätän sikseen.
Syy on siis ihonväri, tummaihoinen syrjäytyy ja tappaa, koska ihonväri?
Rotujen eroavaisuuksiin ei sisälly ainoastaan erivärinen iho. Eroavaisuuksia on mm. älykkyydessä ja hormonituotannossa (+fyysiset pienet eroavaisuudet), ja sitä myötä itsehillinnässä ja lukemattomissa eri asioissa. Nämä ei ole kuitenkaan mikään yksittäinen syy tuossa rikostilastoasiassa.
Syy ei ole ihonväri, vaan mustien kulttuuri. Jos tutkit USA:n vankiloita, niin huomaat että siellä ihmiset jakautuvat ryhmiin rotujen mukaan; mustat, valkoiset, hispaanot - ainakin 95% tuolla tavalla jaoteltuna. Tämä pätee myöskin suurelta osin (tosin ei yhtä suurelta) myös yhteiskunnassa. Näissä ryhmittymissä vallitsee siten eroavaisuuksia kulttuurin osalta. Tällä hetkellä mustilla sattuu olemaan suosiossa gangstaräp-kulttuuri, joka on tullut nyt esille monta kertaa. Tämän kulttuurin ja "aatteen" olemista kannustavana tekijänä väkivaltaiseen käyttäytymiseen ei voi vähätellä. Eli siis suurin vaikuttaja/vaikuttajat mustien rikosmäärän kohdalla on viihdeteollisuus ja media, jotka kannustavat/luovat gangstaräp-kulttuuria ja sitten näiden "rasistipoliisi"-uutisointien myötä luovat vihaa valkoisia kohtaan. Tämä on huomattavissa eritisesti "Kill Whitey" -kylteistä, joita esim. BLM-mielenosoituksissa heilutellaan ja Knockout-game yms.
Olet kertonut olevasi natsi, mikä on jo itsessään luotaantyöntävää. Kirjoituksesi tekee sinusta minun silmissä raukkamaisen ja iljettävän.
Olen traditionalisti, nationalisti ja roturealisti, joten kansallissosialismi on hyvin lähellä ajatusmaailmaani (myöskin vastusta globaalia sionismia). Tässä mielessä olen siis natsi, vaikka sosialismia en pidä välttämättä parhaana vaihtoehtona yhteiskuntarakenteessa. Itse en löydä tuosta mitään iljettävää tai eritysesti mitään raukkamaista.
Jos on vähänkään tutustunut USAn historiaan ja lukee muitakin kuin uusnatsisivustoja, ymmärtää, että mustien yhteiskunnallisellla asemalle löytyy historialliset syyt.
Olen lukenut paljonkin eri kirjoja/sivuja ja oikeassa olet että historialla on vaikutusta, mutta tässä nykypäiväisessa mustien väkivallassa historia ei mielestäni niinkään ole se vaikuttava tekijä, vaan viihdeteollisuuden/median myötä luotu kulttuuri.