Olen itse alkanut tulemaan jo vähän allergiseksi tätä tuomitsemista kohtaan. Se kun niin usein alkaa muistuttamaan jo USA-poliitikkojen "thoughts and prayers" tyylistä hokemaa, jota aina hoetaan jonkun massa-ampumisen hetkellä.Kunnon jyrähdys ja tuomitsevainen ote, sitä ihmiset kaipaa näissä tapauksissa. Ei mitään katsotaan katsotaan liirumlaarumia.
Eli mitään ei käytännössä tehdä itse ongelmalle, mutta koska on poliittisesti korrektia lausua se thoots and preijers mantra, ja se saa vaikuttamaan hyvältä ihmiseltä, niin sitä pitää hokea.
Halla-aho tässä keississä käytännössä suhtautui siihen juuri asiaankuuluvalla tavalla, kuten tuossa asemassa olevan, tai kenen tahansa sivistyneen kansalaisen siihen tuleekin suhtautua. Mutta koska ei sattunut käyttämään juuri näitä muutamia valittuja taikasanoja, niin siitä tämä kimmastus.
Ihan täyttä absurstanin touhua.
Ärsytystäni ehkä lisää se, että katsotaan vaikka tuonne itärajamme suuntaan ja Ukrainan taistelukentille. Voi jumalanpyssyt, että miten sitä Venäjän toimintaa ovatkaan länsimaiset poliitikkomme tuominneet. Kyllä on tuomittu ja sitten vielä vähän lisää tuomittu senkin jälkeen.
Ja katsokaamme, mitä Venäjä tästä tuomitsemisesta välittää? Tai mikä on tilanne sodassa? Vaikka on niin helvetisti tuomittu? Olisiko jotkin muut toimenpiteet olleet sittenkin tärkeämpiä, kuin vain tuomita?