Totta tämäkin. Minua suoraan sanoen raivostuttaa jatkuva vasemmiston syyttäminen ihan kaikesta. Koskaan oikeisto ei ole syyllinen poliittisiin ongelmiin vaan syyn on oltava lähtöisin vasemmistolaisista. Tämä on mielestäni epäkunnioittavaa toisia palstalaisia kohtaan. Ei vasemmistolaisuus tarkoita kateellisuutta tai kommunismi-ihannointia. Mutta sekin on muistettava, että palstan vasemmistosiivelle, jota siis @TomiP ja @erku etunenässä edustavat, etenkin Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat erittäin vastenmielisiä ja heitä on aina halveerattava.Olkoon TomiP millainen jankkaaja tahansa, niin ihan samanlaisia löytyy myös vastakkaisesta leiristä. Jatkoajan keskustelupalstalla vain on enemmistön (?) päätöksellä hyväksytty palstatotuus, jonka mukaan mm. kaikenlaiset vasemmistolaisuuteen viittaavat ajatukset ovat huuhaata ja kertovat ajatusten omaajan olevan henkisesti vajavainen. Kun joku näitä ajatuksia sitten tulee kertomaan ääneen, leimataan hänet heti rasittavaksi jankkaajaksi, vaikka toimittaisiin itse täysin samalla tavalla. Seurassa on toki mukavampi jankkailla, voi kertoa vaikka pari kommari-vitsiä ja miettiä tyhmiä vasureita jonottamassa taikaseinänsä edessä. Siinä sitten poskien ollessa vielä märät kaikesta nauramisesta huomataan, ettei se vieläkään saatana hiljene, eikä kunnolla edes provosoidu kaikista vitseistä huolimatta. Noh, kun ei enää muuta keksi niin lasketaan vaikka että kuinka monta viestiä se on kirjoittanut jääkiekosta. Vitutusta täynnä on ihmisen elämä.
Ja kun kerran tässä ketjussa olen Tompasta näemmä jotain kirjoittamassa toteankin, että TomiP vaikuttaisi muuten ihan järkimieheltä, mutta hänellä on vastenmielinen taipumus kärjistää tekstejään(esim. armeijan väheksyminen sen piirissä olevan Kokoomuksen ja Perussuomalaisten vahvan kannatuksen takia), mikä mielestäni vähentää kirjoittajan uskotavuutta.
Sitä yritin ajaa takaa, että toisen näkökannan omaava ei ole missään nimessä väärin, väärin se on vain ja ainoastaan silloin, kun oman agendan pönkittämiseksi pyritään alistamaan tai halveksumaan toisia ihmisiä.