Telkkari maksaa tonnista kolmeen, jos haluaa ison ruudun ja jotain muuta kuin hinnat alkaen. CC maksaa muutaman kympin, vaikka ottaisi Ultran. Ultran kohdalla pitää muistaa, että se vaatii oman alkuperäisen virtalähteensä, eli se ei osaa ottaa virtaa telkkarin USB:stä. Se on kuitenkin ihan pirun halpa ja sen tuki säilyy takuuvarmasti. Lisäksi sen voi ottaa mukaan reissuun tai mökille. Olen ennenkin painottanut, että CC:n käyttö kännykällä on sujuvampaa kuin telkkarin kakella sohiminen mainoskatkojen ja erätaukojen skippaamisessa. Aivan pakollinen hankinta minusta. En nyt mene vannomaan, mutta näyttää siltä, että CC:n kuvanlaatu hakkaa älytelkkareiden natiivi-appsit. Mulla on tossa uudessa töllössä Viaplay huonoimmillaan juuri ja juuri kipurajan yllä, mitä kuvanlaatuun tulee. CC on selkeästi nätimpää. Eikä toi telkku ole edes kuin 49", mikä on hörhöjen mielestä alamittainen. Mun olisi kuulemma pitänyt ostaa vähintään 65". Katson kuitenkin enimmäkseen Viaplayltä urheilua, joten 65" OLED olisi ollut hukkaostos tähän talouteen. Jos ei katso leffoja, OLED alkaa olla overkill. Peruskanavilla ja välttävällä kuvanlaadulla OLED on ihan paskaa. Leffakäytössä toki melko ylivoimainen.