LG - Hyvää halvalla vai huttua huokeella?
Life's Good.. Without LG. Näin olen tottunut ajattelemaan, mutta onko tässä oletuksessa sitten kuitenkaan mitään perää? LG:n telkkarit ovat yleensä malliston halvimpia, ja ensivaikutelmaakin monet kehuvat. Testituloksetkin ovat puoltavia, esimerkkinä vaikkapa yllämainittu Tekniikan Maailman piinapenkki. Jostain syystä olen kuitenkin kuullut paljon tarinoita, kuinka pidempi käyttöaika on paljastanut edullisuuden syyn: vermeet hajoavat helposti. Tästäkin ketjusta on luettavissa lukuisia tarinoita hajonneista LG:n telkkareista. Valmistaja tuntuu aina olevan sama.
Ensituntuman ja testien heikkoudet ovat siinä, että pidempiaikainen käyttökokemus puuttuu. Ehkä vika tulee esiin vasta parin kuukauden päästä, ja tälle ajanjaksolle eivät normaalit testit yllä.
Minä olen jäänyt niin negatiiviseen käsitykseen LG:n telkkareista, että kyseisen valmistajan töllöihin en koske. Boikotti kattaa myös muut tuotteet, poislukien tietokoneen näytöt.
Vastatkaa nyt arvon pitkäaikaiskäyttäjät otsikon kysymykseen, ja korjatkaa vääristynyt maailmankuvani vakaita argumentteja käyttäen. Olen avoin mielipiteille.