Yksittäisen viestin kanssa tuo toimii mutta ei jos on valinnut useamman viestin.
Ööh.. Mielestäni on ihan hyvä vahinkojen välttämiseksi, että kun useita viestejä on valittuna, niin niiden poistamiseen joutuu käyttämään kaksi kosketusta.
Fontin muuttaminen on hyvä juttu ja tuo ikonien päivitys myös. Yksi ohjelma mikä tarvitsisi ehdottomasti päivitystä on sms-ohjelma. Ruma kuin perkele.
Ovi kaupasta löytyy x-triljoonaa siistiä ja vähemmän siistiä teemaa, joista luulisi löytyvän jo nykyisellään jokaiselle mieleisensä ikonit. "Sulavuus" (oletan että tarkoitat siirtymäefektejä) voisi tosiaan olla parempi. Pidin alunperin turhana höpölöpönä, mutta täytyy myöntää että Desire HD:lla, joka viimeksi käytössä, tuo valikoissa liikkuminen on noiden ansiosta sulavamman oloista. Vaikea tuota ei voi olla toteuttaa, koska kolmannen osapuolen softista mm. Gridissä tuo on toteutettu. Tiedä sitten tuleeko Anna -päivityksessä.
Olen nyt perehtynyt alun tuomitsemisen jälkeen SPB Mobile Shelliin ja tätä muokkaamalla saa kyllä Symbianista huomattavasti hienomman.
Edelleen ihan järkyttävä tekele. Lisää ehkä muokattavuutta jos sitä kaipaa, mutta ulkonäöllisesti kaupasta löytyy 100-kertaa siistimpiä teemoja.
En ole myöskään löytänyt yhtään kelvollista tilanneseurantaa jalkapallolle. Helpoin ja paras tapa on mennä selaimella soccerway.comiin.
En ole tietoinen moisista sen paremmin Androidin kuin Symbianinkaan osalta, mutta miksi mennä merta edemmäs kalaan, kun kirjanmerkkeihin voi lisätä osoitteen Live Tulokset - Jalkapallo tulospalvelu, jalkapallo liveseuranta .
Onko kenelläkään suositella hyvää musiikkisovellusta ja synkronointiohjelmaa E7:lle millä saisi siirtymään myös soittolistat?
Itse olen käyttänyt N8:n kanssa Ovi playeria, mutta käsittääkseni onnistuu myös ainakin Media playerilla.
Akunkestosta vielä: Desire HD:ssa se on selkeästi huonompi kuin Iphonessa tai N8:ssa (E7:aa mulla ei ole ollut, eikä myöskään N8:iin verrattuna luokattoman kameran takia tule). Toisaalta kuten joku mainitsikin, niin puhelin ladataan öisin ja vuorokausi riittää ihan hyvin. Itse nykylaitteissa edelleen sitä mieltä, että N8 omaan käyttööni selkeästi paras yleislaite, joka toimii puhelimena, kamerana, navigaattorina, autosoittimena, ja liikkuvana viihdekeskuksena koko ajan mukana. Desire HD näyttönsä ansiosta aika huikea "nettilauta". Yleiskäyttöön se ei kuitenkaan omassa käytössäni sovi (paska GPS/navigointi päällimmäisenä syynä).