Hipelöin eilen HTC Legendiä ja täytyy sanoa, että pikainen käyttökokemus on parempi kuin iPhonessa, puhumattakaan nyt omasta N97:sta. Suosittelen minuutin tutustumisen jälkeen, tukena myös omistajan kehut. Exchange synkka toimii ja selain on ripeä.
E52, näyttö isompi ja vähän enemmän jotain pilipali-ominaisuuksia, mutta paras osa koko puhelinta on laadukas ja pitkä kestoinen akku. Puoli vuotta ollut käytössä ja yhtä tyytyväinen olen kuin olin E51:een.
Hassu sattuma, omakin E51 levisi tuon veden takia, kun kävin välimeressä uimassa sen kanssa.
Jännä juttu etteivät pientä kastumista kestä :) E52 on kyllä varteenotettava vaihtoehto. Olen miettinyt myös luuria 6600i Slide. Kamera näyttäisi olevan hitusen paremi, mutta onkohan nettiyhteys kovin hidas? E51:ssä netti oli ainakin nopea, kun mulla on Elisan joku datapaketti. Vaikuttaako nettiyhteyden nopeuteen enemmän liittymä vai luuri?
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2362806,00.asp
Tätä HTC:n kännykkää, "Droid Incredible", PC Magazine ainakin kehuu aika paljon. Onko se sama luuri kuin tuo "Legend". Näitähän myydään eri nimillä Jenkeissä kuin Euroopassa aika usein.
Mobile Review on ehtinyt tuonkin puhelimen jo haukkua. Itse MR:n juttua en jaksa kaivaa, mutta tässä Iltalehden juttu: http://www.iltalehti.fi/digi/2010042611543096_du.shtmlNokia on vihdoin julkaissut kilpailijan iPhonelle. N8 -mallin luurissa on muun muassa 12 megapikselin kamera Carl Zeiss -optiikalla sekä Xenon-salama. Kosketusnäytöllisen luurin avulla voipi myös tweetailla ja naamakirjailla kätevästi. Hintaa tulee olemaan 370 euroa. Voipi olla, että täytyy n95 päivittää N8:iin syksyllä..
Edit: Tuo Mobile Review onkin venäläinen sivusto, joten alkuperäisellä jutulla tuskin kukaan mitään tekee. Mutta tässä tuota Iltalehden juttua hieman kattavampi Puhelinvertailu.comin juttu: http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2010/04/26/nokia_n8_mobiiligurun_ensitestissa
Tarkoitin siis pelkästään sitä että alkuperäinen juttu on venäjänkielinen.Ei kannata väheksyä MR:a ja varsinkaan Eldar Murtazinia, joka on aika vahva auktoriteetti puhelintesteissä ja vertailuissa.
Tarkoitin siis pelkästään sitä että alkuperäinen juttu on venäjänkielinen.
Nokia on vihdoin julkaissut kilpailijan iPhonelle. N8 -mallin luurissa on muun muassa 12 megapikselin kamera Carl Zeiss -optiikalla sekä Xenon-salama. Kosketusnäytöllisen luurin avulla voipi myös tweetailla ja naamakirjailla kätevästi. Hintaa tulee olemaan 370 euroa. Voipi olla, että täytyy n95 päivittää N8:iin syksyllä..
DNA:lle ei näköjään raha kelpaa tai sitten katteet ovat kännykkämyynnissä niin pieni, ettei niitä kannata myydä.
DNA:lle ei näköjään raha kelpaa tai sitten katteet ovat kännykkämyynnissä niin pieni, ettei niitä kannata myydä. Olisin ostanut tänään DNA:n myymälästä Nokia e52 luurin, liikkeen seinässä kun mainostettiin luurin irtoavan 240 eurolla ilman liittymää.
....Tiedä sitten miksi seinällä kuitenkin sanottiin, että luurin voi ostaa ilman DNA.n liittymää.
Katteet ovat varmasti pienet, mutta jos kyseistä luuria mainostetaan tietyllä hinnalla, pakko se on myös sillä myydä. Kannattaa varmaankin laittaa dna:n keskustelupalstalle/palautelomakkeen kautta viestii, jotta asia saadaan selvitettyä. Jos tuotetta mainostetaan tietyllä hinnalla, tulee se myös sillä myydä, joten vaikuttaa vahvasti myös kuluttajaviranomaistapaukselta.
...
Että näin. Miksiköhän sitten liikeessä olevassa mainoksessa lukee, että ilman liittymää 240€?
Jos mainoksessa vielä lukee noin niin sehän jo yksinään pakottaa myymään tuolla hinnalla. Ihan periaatteessa viesti kuluttajavirastoon. Yksi asia on tuo, että vetoavat "nokia on asettanut hinnan ..." kun suomessa nämä ohjehinnastot ovat kai sinänsä laittomia. Nokia voi arvioida julkisuuteen mihin hinta asettuu, kun kerran ulosmyyntihinnan tietävät, mutta eivät voi määrätä vähittäismyyntihintaa, eivät edes ehdottaa.
Kyllähän jotkut aikuiset uskovat satuolentoihinkin ja aika monien sellaisten mielestä myös sivullisten pitäisi olla kiinnostuneita tästä satuolennosta. Aika fanaattisiakin jotkut näistä satuolentodiggareista ovat.Kummeksuttaa hiukan myös raavaiden miesten taantuminen jonnekin teini-iän kieppeille tuollaisen luurin kanssa. Erilaisia sovelluksia vertaillaan kanki ojossa päivät pitkät ja niistä pitäisi olla sitten sivullistenkin kiinnostuneita. Joo, ihan varmasti.
Millä tavalla tämä liittyy aiheeseen? Minä olen pitänyt viittaamasi keskustelut asiaan kuuluvissa ketjuissa, mutta sinulta se ei näemmä onnistu. Ei ole ensimmäinen kerta, joten en ole edes yllättynyt.Kyllähän jotkut aikuiset uskovat satuolentoihinkin ja aika monien sellaisten mielestä myös sivullisten pitäisi olla kiinnostuneita tästä satuolennosta. Aika fanaattisiakin jotkut näistä satuolentodiggareista ovat.