Mikä versio hänellä On?OnePlus on tyttärellä käytössä ja on erittäin laadukas peli. Itselle ostin powerbankin tuolta ja sekin on todella hyvää laatua ja jotenkin tyylikästä tavaraa noi kaikki OnePlus kamat. Jos ostaisin omilla rahoilla kännykän, se olisi ilman muuta OnePlus.
En muista mallia, mutta se on reilun vuoden vanha, silloin ei tainnut olla vielä kun yksi versio. Ainoa puute noissa uusissakin on NFC:n puuttuminen, mutta luultavasti kovin moni ei sitä tarvitse.Mikä versio hänellä On?
En muista mallia, mutta se on reilun vuoden vanha, silloin ei tainnut olla vielä kun yksi versio. Ainoa puute noissa uusissakin on NFC:n puuttuminen, mutta luultavasti kovin moni ei sitä tarvitse.
Eivät jää. Voivat olla (uutisten/huhujen mukaan) viimeisiä Lumioiksi, mutta _Microsoftin_ tulevat WP-luurit ovat kai Surface-brändin alla.Onkohan tuo nyt niin, etät Lumiat 950 ja 650 jäävät viimeisiksi WP-laitteiksi?
Olen aina luullut, että Applen tuotteet ovat kutakuinkin samanhintaisia kaikkialla, mutta ainakin täältä missä minä asustelen kyseisen puhelimen saisi miltei parisataa taalaa edullisemmin kuin mitä se Suomessa pikaisella selauksella näyttää maksavan. Yllättävän iso hintaero! Toimitus Suomeen ei oikein onnistu..
...Nyt on kyllä mahdoton keksiä miksi et voi tilata pakettia itsellesi ja lähettää sitä sitten Suomeen, mutta joku syy siihen varmaankin on..
Ja eikös Suomen päässäkin olisi tiedossa jotain lisäveroja ja tullimaksuja tuon hintaisessa tuotteessa, kun paketti EU:n ulkopuolelta tulee?
Toimiiko Applen takuu Suomessa, jos laite on tuotu EU-alueen ulkopuolelta?Anyway, kaikki OK nyt, koska yksi tuttava sattuu sopivasti matkustamaan lähipäivinä Suomeen ja hän lupautui toimittamaan puhelimen tyttärelleni, kaljapalkalla.
Hankin arvalla jonkun ja opettelen käyttämään sitä. Jotain vitutuksen aiheita siinä kuitenkin on, mutta siinä jossain toisessa olisi ollut joku toinen kohta puissa.
Lupailivat joo, mutta tuo työpaikka-arvio ei taida oikeassa maailmassa olla edes samalla dekadilla. Paitsi jos kaikki tehdään käsityönä, mitä kyllä epäilen. Hiukan kävin googlaamassa, hassun näköinen on tuo luuri.Jenkkifirma kai, mutta hienoa Salolle, että joku tulee paikkaamaan tilannetta. Käsittääkseni lupailivat kymmentä työpaikkaa per tuhat myytyä tuotetta tjsp. ja firman pääkonttoria Suomeen.
Lupailivat joo, mutta tuo työpaikka-arvio ei taida oikeassa maailmassa olla edes samalla dekadilla. Paitsi jos kaikki tehdään käsityönä, mitä kyllä epäilen.
Itse asiassa tuo ei ollut minun arvioni, vaan YLEn uutisesta poimittu nippeli. Asiantuntijalausuntonsa antoivat mm. Salon kaupunginjohtaja ja Etlatiedon varatj.Autoteollisuus pysyy Uudessakaupungissa, koska robottiarmeijan lisäksi siellä on todella paljon käsityötä. Jokin aika sitten oli raporttia sieltä. Luurit ovat pienempiä kuin autot, mutta varmaankin jotain vastaavaa. Tuskin se koosta on kiinni ja niitä ihmisiä ihan todella tarvitaan. On paljon juttuja missä ei kannata mennä konetta häiritsemään, koska se on tehokas ja virheetön, mutta sitten on yhä edelleen ne muut työt.
Onko täällä kenelläkään ollut iPhone 5S kanssa ongelmana että puhelinta ei saa ladattua? Epäilen että oma ongelmani johtuu siitä että olen käyttänyt halpoja tarvike latausjohtoja jotka eivät ole yhtä timmejä kuin aidot vastaavat.
Nyt kävin ostamassa aidon Applen latausjohdon, mutta virta ei siltikään siirry puhelimeen. Olen miettinyt että voisiko ongelma olla nyt siinä pienessä vehkeessä joka tungetaan pistorasiaan? Voiko sillä olla merkitystä minkä valmistajan se on? (Koska kombo Applen "boxi + tarvikepiuha toimi jotenkuten, mutta Samsungin "boxi" + Applen piuha ei lainkaan.)
Entä pystyyköhän tuota korjauttaa missään kun ei huvittaisi uutta luuria kuitenkaan ostaa?