Itse käytellyt Androidia nyt puolisen vuotta koko ajan vuotta parilla eri luurilla muutaman vuoden WP-ajan jälkeen ja ilman sarvia ja hampaita sanon, että WP pieksee nämä mennen tullen kaikessa muussa paitsi sovelluskaupan valikoimassa. Ongelma onkin se, että kun uusia kiinnostavia WP-laitteita ei tule riittävään tahtiin edes Microsoftilta itseltään, niin on aikalailla odotettavissa, että tuo käyttis tulee mielummin ennemmin kuin myöhemmin valitettavasti kuolemaan pois, tai ainakin sen kehitys hidastuu/pysähtyy kokonaan.
Itse olen vanha Nokia/Lumia fani henkeen ja vereen ja voin käsi sydämmellä sanoa, että mulla on täysin päin vastaiset kokemukset Wp:stä. Muokattavuus (jos sitä edes on?)on todella suppeaa ja raudoissa ovat jatkuvasti jäljessä. Mun WP puhelimet lagasivat helvetisti ja näyttö vittuili vähän väliä kun esim. yritti puhelimeen vastata. Myöskään kaikkia käytössäni olevia ohjelmia ei tuohon edes saa ja muutenkin paljon suppemmat valikoimat niissä.
No eri mielipiteitä saa ja pitää olla, joten ollaan vaan molemmat tyytyväisiä omien puhelimien kanssa.