Ei pätkääkään kiinnosta suuret suunnitelmat ja kesken eräiset asiat, jos itse tuote ei ole kunnossa.
Juuri näin, ainoa mikä kiinnostaa on peli kaukalossa ja se huononee joka kuukausi, eikä ensi kausi tuo poikkeusta.
Ei pätkääkään kiinnosta suuret suunnitelmat ja kesken eräiset asiat, jos itse tuote ei ole kunnossa.
kokonaisuudessa on niin monta osaa rikki tällä hetkellä, että fiksausta pitää tehdä joka rintamalla.
Jokuhan täällä tiesi kertoa, ettei myöskään Nokka lämmennyt ajatukselle JK:n paluusta.
Oulunkylään rakennetaan uusi jäähalli: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22057
Oulunkylään rakennetaan uusi jäähalli: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22057
Joo äsken kuulin Radio Cityltä, että Helsinkiin tulee uusi halli niin olin jo orgasmin partaalla. Tuumasin vaan, että nyt vihdoin The Hallitus laittoi tuulemaan ja päätti sitten vastoin kaikkia uhkatekijöitä pistää meille pystyyn uuden hallin. Sitten kuulinkin sanat Oulunkylä ja Aimo Mäkinen niin orastava orgasmi katosi sen sileän tien. Jälkeenpäin mietityttikin, että miten saatoinkaan luulla IFK:n pudottavan tuollaisen pommmin..
Pena hoiti samat jutut kun nyt tekee Valtanen, Nybari, Kautonen ja Kuitunen. Silti joukkue on todella hajuton ja väritön ryhmä. En olisi millään uskonut että Penaa on ikävä mutta kyllä sekin päivä nyt sitten on tullut.
Olen siksi kiinnostunut koko yhtiön henkilöstökuluista, koska itse kannattajana toivoisin tietysti eniten säästötoimenpiteitä sille puolelle, joka ei näy kannattajille jäällä. Voi jäädä yksi "kuhta" palkkaamatta, kun HIFK-Hockey Oy ei tee säästöjä muissa henkilöstökuluissaan kuin pelaajabudjetissa.
Eikös Valtsu sanonut, että muista asioista tiukennetaan vyötä, mutta ei kentällä tapahtuvista asioista tjsp. Sitä mitä se tarkoittaa, en tiedä, kun 400k leikataan pelaajabudjetista.
Ihmetyttää nämä puheet isoista tappioista ja Peltoselle tehdystä mitättömästä tarjouksesta. Eikö uusi Tj ja hallitus saa mitään hyvää aikaan?
Onhan sitä hankittu osakeannilla isoja rahoja "pitkän tähtäimen kehitystyöhön". Kukaan ei vain ole kertonut, missä se tähtäin on, mikä on kehitettävä kohde ja onko noita rahoja enää edes olemassakaan.