Uuden hallituksen uudet kujeet

  • 1 101 724
  • 2 463

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Aamulehdessä nettiversiossa pisti silmään kohta:

"Kainulainen on jo sanomassa aikataulun, jolloin Ilves tulee ulos uusien omistajakuvioidensa kanssa.

– Jaa-a parempi, kun en sanokaan mitään. Prosessi on yhä työn alla. Tulemme julkisuuteen, kun se saadaan päätökseen."
 

Santiago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aamulehdessä nettiversiossa pisti silmään kohta:

"Kainulainen on jo sanomassa aikataulun, jolloin Ilves tulee ulos uusien omistajakuvioidensa kanssa.

– Jaa-a parempi, kun en sanokaan mitään. Prosessi on yhä työn alla. Tulemme julkisuuteen, kun se saadaan päätökseen."

Sama tosiaankin pisti silmään. Ihme pelleilyä tällä asialla, yritetään tekohengittää toivoa pysymään elossa. Nyt pellehermannitemput seis ja mustaa valkoiselle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minusta on suorastaan hämmästyttävää - enkä nyt tarkoita vain negatiivisessa mielessä - kuinka kärsivällisesti ja pitkämielisesti Ilveksen fanit jaksavat suhtautua näihin "uutisiin" tulevasta omistajanvaihdosta, 200-300 keuron vahvistuksista jne jne.

Itse en näe mitään syytä usko sanaakaan Ilveksen nykyorganisaation puheista, ennen kuin on konkretiaa tarjolla.

Mutta kuten sanoin, ei tämä ole huono asia, vaan rakkautta seuraa kohtaan. Raamatussakin sanotaan, että "kaiken se kestää".
 

Ragulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minusta on suorastaan hämmästyttävää - enkä nyt tarkoita vain negatiivisessa mielessä - kuinka kärsivällisesti ja pitkämielisesti Ilveksen fanit jaksavat suhtautua näihin "uutisiin" tulevasta omistajanvaihdosta, 200-300 keuron vahvistuksista jne jne.

Itse en näe mitään syytä usko sanaakaan Ilveksen nykyorganisaation puheista, ennen kuin on konkretiaa tarjolla.

Mutta kuten sanoin, ei tämä ole huono asia, vaan rakkautta seuraa kohtaan. Raamatussakin sanotaan, että "kaiken se kestää".

No onhan tuo katsojakeskiarvo jo pudonnut merkittävästi ja kehitys tulee varmasti jatkumaan samansuuntaisena, jollei seuraa ja tuotetta saada kuntoon.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse en näe mitään syytä usko sanaakaan Ilveksen nykyorganisaation puheista, ennen kuin on konkretiaa tarjolla.

Mutta kuten sanoin, ei tämä ole huono asia, vaan rakkautta seuraa kohtaan. Raamatussakin sanotaan, että "kaiken se kestää".

Tiivistitpä hyvin jo monen vuoden ajan kestäneet tunnelmani. Mitään ei kannata odottaa taikka uskoa, ennen kuin jotain konkreettista tapahtuu. Silti tätä jostain syystä vain sietää ja kestää.
 

Sir Justiina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kylläpä tää tästä. Sitten kumminkin niin.

Kaikkea sitä tulee ovista, ikkunoista ja radonputkista.

Tarkoittaa mitä?

Kaltaiset reiytettyyn ilmapalloon puhaltamiset mua hiukan arveluttaa?

Kaikki voidaan vääntää "sellasta", "voivoi", tai vaikkapa SDP.

Mutta mitä ihmettä kyseiset heittelyt edustaa? Minä ainakin olen niin pöljä, että en näe tämänkaltaisissa spekulaatiota tai yleistä sorinaa olevissa liirumlaaremeissa päätä enkä häntää?

Tai häntää sikäli, jos sitä omaa....

Tämähän on käsittääkseni aika vankilavapaa palsta, joten jos sanotuttaa anti sanoa vaan. Ei me tiedonjanoiset pyörrytä.
 

Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sorry tavallaan offtopic, mutta tämä on vaan sisällöllisesti NIIIIIIN hauskaa seurata kuinka monet aikoinaan jopa arvostetutkin nimimerkit vetävät itseään syvään likaviemäriin alistumalla Ilvekselle vahingollisten kuppikuntien perseennuolijoiksi.

Aika näyttää.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Sorry tavallaan offtopic, mutta tämä on vaan sisällöllisesti NIIIIIIN hauskaa seurata kuinka monet aikoinaan jopa arvostetutkin nimimerkit vetävät itseään syvään likaviemäriin alistumalla Ilvekselle vahingollisten kuppikuntien perseennuolijoiksi.

Ensinnä, Ilvekselle vai Ilves hockey oy.lle vahingollisten? Näähän on vähän vastakkaisia asoita.

Toisekseen.. reality tsek. "arvostetut nimimerkit".. haloo, tää on keskustelupalsta ihmisten itseviihdykkeeksi. SoMe, sosiaalinen media. Se on olemassaoleva media, joka on osa yritysten toimintaympäristöä...,Täällä mitkään nimimerkit mihinkään vaikuta.. tai jos vaikuttaa, on kaikki Ilves HC.ta todettu amatöörimäisyys potensiin kymmenen.. ja se vasta surullista olisikin.

Aivan kuten yrityksen tiedotus strategia ennen vanhaa otti huomion "aamulehden", mutta nykyaikana sen tulee sisältää myös SoMe. No onhan viimeset kymmenenvuotta toimiston PoikaKaverit koittaneet SoMea ohjailla ja hallita, mutta tilanne on senverran kehittynyt FB ja Twitter maailmaan, että nuo nyky yritkset ohjailla yleistä mielipidettä lähinnä itkettää ( kun ei pysy ajassa, ei pysy).

Mutta kiva että yksi lisäpaskanjauhaja on aktivoitunu taas meidän muiden läjien mukaan harrastaan SoMea.

Eikumenox
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Huolestuttavaa lukea näitä juttuja, siis kuinka jakautunut tämä nykyinen kannattajakunta on. Väitteitä, haukkujka ja huutoja riekutaan puolelta toiselle. Tämmöinen viikonloppukannattaja on rehellisesti sanoen pihalla.

Vaikka Ilvestä olenkin kannattanut tuolta 80-luvulta lähtien en ole perillä näistä "sisäpiiritiedoista" joita jaellaan puolelta toiselle. Varmasti joka osapuolella on omat lähteensä jne. mutta pakko sanoa, että Ilveksen kannattaminen käy nykyään "työstä". Ennen riitti, kun saapui hallille ja melttosi Risto Jalon syötöille. Nyt on monia kuppikuntia joista ei tyhmä ota selvää ja joiden ajatusperät ja tarkoitukset ovat hämärän peitossa.

No, Ilveksen touhut 2000-luvulla kyllä ansaitsevat oman kirjan tai elokuvan. Tapahtumia riittää. Mutta luulin aikoinaan, kun eräs putkifirman omistaja touhusi ja sotki asiat, että tämä oli tässä, niin edelleen niitä asioita ja näiden peruja käsitellään.

En oikein tiedä enää, mitä uskoa ja mihin luottaa. Uskollisesti olen monen tuhannen tamperelaisen Ilves-fanin kanssa tukenut seuraa ja käynyt peleissä, niissä huonommissakin. Pakko todeta, että kyllä Ilveksellä on mahtavan uskolliset fanit. Tämä tuskien, mokailuiden, häpeän ja epäuskon täyttämä vuosituhat ei ole faneja huuhtonut. Jälleen karsintapelissä oli tuhansia katsojia. Kiitos siitä muillekin faneille.

Tämäkin kausi on luvannut niin paljon ja tuhonnut melkein saman verran. Kesähallitus, normihallitus, Vincent the Great, omistajanvaihdos, talolusongelmat, maksamattomat palkat, riitely, bessewisserit, hyeenat, pettymykset ja epätietoisuus. Siinä päällimmäiset tunnot tästä kaudesta.

Ehkä se tästä. Kiitos vain perehtyneille ja asiantunteville kirjoittajille, jotka tuntuvat olevan erittäin hyvin asioista perillä. Mutta aina kun ei tiedä ketä uskoa.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toisekseen.. reality tsek. "arvostetut nimimerkit".. haloo, tää on keskustelupalsta ihmisten itseviihdykkeeksi. SoMe, sosiaalinen media. Se on olemassaoleva media, joka on osa yritysten toimintaympäristöä...,Täällä mitkään nimimerkit mihinkään vaikuta.. tai jos vaikuttaa, on kaikki Ilves HC.ta todettu amatöörimäisyys potensiin kymmenen.. ja se vasta surullista olisikin.

Noinhan se on. Tai siis pitää olla, riippumatta mielikuvista. Minun kirjoissani Tarinankertoja on paskanjauhaja, joka ei oikeasti tiedä mistään mitään, ja toivottavasti minut lasketaan vielä pahemmaksi sellaiseksi, sillä "pyörimään sisempään piiriin" voisin päästä korkeintaan kansantanhuissa, jos sellaista harrastaisin. Spekuloida voi kuka vain, ja sille voi antaa painoarvoa sen mukaan, miten rationaalisena kutakin kirjoittajaa pitää, mutta tiedon ja luulon ero on hyvä pitää mielessä. Ja tällä palstalla olemme luulijoita, emme tietäjiä, vaikka muuta väittäisimme. Näin ainakin toivon.

Täytyy myöntää, että välillä tietävimmät ja loogisimmat nimimerkit alkavat vaikuttaa todellisilta "totuuden torvilta". Vaikkapa Kunto on aivan helvetin vakuttava, mutta enhän minä silti oikeasti tiedä, onko se tietoa vai "tietoa". Tai todennäköisimmin varmaan tietoa yhdestä näkökulmasta. Joka tapauksessa, vaikka toista tekisi mieli, ei pidä innostua huhutuista huippumiehistä, mutta toisaalta ei myöskään syytellä organisaatiota, jos jotkut huhut eivät toteudukaan.

Meille on luvattu nykyistä kilpailukykyisempi miehistö, ja jos sitä ei tule, ainakin minä panen kausikortin hankinnan harkintaan, enkä varmaan ole ainoa. Toisaalta, jos miehistö näyttää lupaavalta, enköhän tartu tarjoukseen samoin kuin lukuisa joukko muita "hyväuskoisia hölmöjä".
 

Kunto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuppikunnat, maineen vahingoittaminen ja arvosanat

Edellä on hyviä kirjoituksia - Ahde ja sierramies - jotka saivat kirjoittamaan. Itse taidan olla syyllinen sanan kuppikunta käyttöön Ilves Hockey Oy:n yhteydessä, kun aikoinaan analysoin, että Ilveksessä kuppikuntien kyvyttömyys puhaltaa yhteen hiileen vie Ilveksen edustuskiekolta mahdollisuuden menestyä. Tämän jälkeen kuppikunta sanan käyttö on yleistynyt Ilvekseen liittyvissä kirjoituksissa. Vaikka käytin tuota sanaa analyysissäni tuolloin, en edes itse vieläkään tunnista riittävästi kuppikuntia Ilveksen ympäriltä. Onko niitä kaksi vai kymmeniä. Luultavasti jotain tuolta väliltä. Kannattajia, jotka reagoivat rehellisesti tunteilla jokaiseen maaliin, tiedotteeseen tai mokaan, en laske kuppikunnaksi. Itse seison vanhan analyysini takana ja olen vieläkin sitä mieltä, että yhteistyökyvyttömyys on vienyt Ilveksen kiekkoilun siihen jamaan, missä se tänään on.

Sierramiehen kirjoitus kehen uskoa on tavallaan kertova. Kehotan sinua - sierramies - uskomaan vain itse tekemisiisi päätelmiin. Pidä silmät, korvat auki avoimesti moneen suuntaan ja tee itse omat johtopäätökset, niin on kaikista parasta. Parhaaseen analyysiin pääset, jos sinulla on mahdollisuus jututtaa johdon edustajia, pelaajia, pelaaja-agentteja, tukijoita ja muiden seurojen toimijoita. Mutta älä anna kenenkään vaikuttaa liikaa oman mielipiteesi muodostamiseen.

Toinen muotisana Ilveksen yhteydessä on ollut sanapari maineen vahingoittaminen. Itse olen tunnistanut paria erilaista vahingoittamista. Julkisemmin Ilves Hockey Oy on ilmoittanut, että lehtien, keskustelupalstojen sekä muiden sosiaalisten medioiden kirjoitukset vahingoittavat Ilves Hockey Oy:tä. Itsekin olen saanut tuosta osani, kun johtoa lähellä toimivat ovat viestineet, että kirjoitukseni vahingoittavat Ilvestä. Olen toisaalta tottunut tähän, sillä näin oli myös muutama vuosi takaperin. Seison jämäkästi kuitenkin noiden vanhojenkin kirjoituksieni takana. Ja valitettavasti ainakin osa noista tuon ajan ennustuksistani realisoitui ikävällä tavalla.

Mielestäni IH keskittyy hyvin epäolennaiseen. Sekin aika, joka käytetään puolustautumiseen ja "vaientamiseen", pitäisi omasta mielestäni käyttää siihen, että tehdään IH:sta organisaatio, jossa jokainen sekunti ja teko korostaa puhdasta ammattilaisuutta. Ei syytetä muita siitä, että IH:sta kirjoitetaan ympäri Suomea negatiivisesti, vaan pyritään analysoimaan ensin oma pesä huolellisesti, miksi meidän toiminnasta kirjoitetaan siten kuin siitä kirjoitetaan. Subjektiivisiin kirjoituksiin tulee keskittyä vähemmän ja objektiivisiin enemmän. Nyt tilanne on pitkään ollut se, että suurennuslasilla on joutunut etsimään objektiivisesti (tarkoitan lähinnä Ilvespiirien ulkopuolisia kirjoittajia) kirjoitettuja positiivisia juttuja. Johdon tulisi pohtia, miksi toiminnasta kirjoitetaan 1 positiivinen juttu 25 negatiivista juttua kohti. Onko syy kaikissa muissa vai sittenkin meidän omassa toiminnassa? Minä toimin isossa kanadalaisessa yrityksessä (yli 70000 työntekijää). Omassa toiminnassamme olemme selkeästi Suomen ykkösiä. Meitäkin asiakkaat moittivat lähes viikottain, mutta me emme pyri sulkemaan heidän suitaan tai väheksymään heidän moitteitaan, vaan piiskaamme itseämme lähes joka päivä, että meidän pitää parantaa toimintaamme inch-by-inch. Jatkuvaa 100 metrin juoksua, jossa 95 metriä juostessamme huomaamme, että maalia siirretään. Pyrimme kehittymään joka päivä oman strategiamme mukaisesti, mutta myös tarkkaan analysoimalla meistä annetun palautteen. Minusta tuntuu, että tuo iterointiprosessi loistaa poissaolollaan IH:n toiminnassa.

Toinen yhteys missä maineen vahingoittamista käytetään on se, että IH Oy:n toiminta vahingoittaa Ilveksen mainetta. Kun katsoo kirjoitushistoriaani, niin ei ole salaisuus, että itse olen tätä mieltä. Itse asiassa en ole kuullut kenenkään suusta päinvastaista väitettä. Viimeksi eilen kuulin siitä, että olemme menettäneet lupaavia junnujamme mm. naapurileiriin IH Oy:n tämän kautisten sekoiluiden vuoksi. Toiseen suuntaan virtausta sen sijaan en ole kuullut. Enkä myöskään ole kuullut, että imua tänne päin olisi. Oikaiskaa ihmeessä, jos olette kuullut, että olemme muuttovoittajia, mitä tulee lupaaviin junnuihin. Junnut ovat kuitenkin yksi tämän toiminnan suurimpia kulmakiviä. Päättyneelläkin kaudella Sointu, Keränen ja Kolppanen olivat harvoja valopilkkujamme ja IH sai vastiketta aikaisemmin poistuneiden NHL-korvauksista, jotka varmaan tulivat tarpeen Vinnien yrityksen taloudellisen tuloksen paikkauksessa. Tämänkin vuoksi oli hieman erikoista, että Ilves Hockey laittoi A-nuorten vakuutusmaksuepisodin osittain poikien viaksi. Vai tulkitsinko tiedotteen värilasein? Olisiko IH:lla ollut mahdollisuutta ottaa välittömästi vakuutusyhtiöön yhteyttä ja ilmoittaa, että laskut on toimitettu väärin ja ne pitää lähettää toimistolle. Itse olen ainakin oikaissut useamman väärin lähetetyn laskun työurani aikana. En tiedä.

Toivoisin niiltä harvalta johtoa puolustavalta nimimerkiltä mahdollisimman objektiivisen arvion kouluarvosanoin. Olisi mielenkiintoista kuulla, minkä arvosanan annatte Ilveksen johdon toiminnalle. Ja verratkaa muihin liigaseuroihin. Mikä on arvosananne myyntitiimille vs. muiden seurojen myyntitiimit? Mikä on arvosananne scouttaustoiminnalle vs. muiden seurojen vastaava (tätä on myös junioritarkkailu)? Mikä on arvosananne median hallinnalle? Operatiiviselle johdolle? Hallitustyöskentelylle? Tai johdon jääkiekkotuntemukselle? Olimme kokonaisuutena kiistatta liigan heikoin, mutta nostatteko jonkin osa-alueen, jossa IH Oy:n toiminta nousee esim. ylempään keskikastiin. Saako jokin osa-alue välttävää paremman arvosanan? Jos saa, niin miksi se ei ole realisoitunut julkisuuteen? Jos mielestänne ei saa niin, miksi silti näette, että olisi hyvä, että he jatkaisivat rakkaan Ilveksen ohjaksissa?

Arvosanan antamista ei tarvitse rajoittaa tähän kauteen. Meno on ollut pitkälti samaa koko 2000-luvun. Olisiko jopa niin, että Ilves johti useampiakin tilastoja, kun saavuttiin tälle vuosituhannelle. Nyt maratontaulukossamme ohi on viuhahtanut useampi seura, yhden kauden piste-ennätys on liigan heikoimpia tällä vuosituhannella, olemme valuneet pikkutekijäksi ja naurun aiheeksi. Vain hetkittäin toimintamme on kestänyt vertailua.
 
Viimeksi muokattu:

Kunto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vinnien viimeinen siirto?

Haluan vielä eri kirjoituksessa sivuuttaa mahdollista tulevaa omistajan vaihtoa ja otsikkoa uuden tai tulevan hallituksen toimia. Jotain vaihdoksia tullee joka tapauksessa, kun Markku Lehtola erosi.

Yksinkertaisesti ja naiivisti voisi menestyksen reseptin jääkiekossa tiivistää siten, että seuralla on hyvät omistajat, jotka valitsevat parhaan ja osaavan hallituksen. Tästä yhtälö jatkuu parhaan tj:n valintaan sekä parhaan urheilujohtajan valintaan. Siitä päästään huippuvalmentajan valintaan ja lopulta voittavaan joukkueen valintaan. No näin yksinkertaista se ei ole, mutta tuleeko kenellekään mieleen, missä vaiheessa meidän yhtälö on useimmin katkennut?

Vinnien ja Jääskeläisen ystävät ovat olleet pitkin kautta hädissään ja puolustuskannalla. Miksi suotta? Kukaan ei käsittääkseni - ellei sitten SM-Liiga - pakota Vinnietä myymään. Hehän voivat halutessaan jatkaa toimimista. He saavat valita haluamansa henkilöstön ja he voivat yrittää kääntää Ilveksen pohjalta kohti gloriaa. Eikö? Ratkaisu on pitkälti vain Vinnien käsissä.

Itse kuitenkin toivon kauppoja. Toteutuessaan tähän käytännössä huipentuu yksi aikakausi. Olen vuosien mittaan kritisoinut meidän omistajien ja ylimmän johdon tekemiä valintoja. Huonoja henkilövalintoja, vääriä strategioita, linjan vaihdoksia hyvässäkin strategiassa sekä epäonnistuneita osakeanteja. Jos Vinnie nyt lopulta myy kaikki osakkeensa, tulemme näkemään Vinnien (ja mahdollisesti hallituksen) viimeisen päätöksen. Vasta vuosien päästä voimme arvioida osuuko tämä "viimeinen" valinta kohdalleen. Löytääkö hallitus ja Vinnie Ilvekselle parhaan mahdollisen omistajan/omistajat, joka johdattaa Ilveksen hiljalleen kohti parempia aikoja. Osumatarkkuus on tähän asti ollut huono, mutta nyt jos koskaan valinnan tulee olla oikea.
 
Viimeksi muokattu:

VL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves & Buffalo Sabres
Ensinnäkin kiitoksia Kunnolle (vai Kuntolle?) erinomaisista kirjoituksista jälleen kerran. Olen itse sen verran nuori että olin liian pieni viimeisen mestaruutemme aikaan (ja itse asiassa ensimmäinen lätkämatsini oli Kooveen kotiottelu) mutta sen sijasta olen saanut yhden hopean, yhden pronssin ja arviolta 10000000 viimeistä sijaa. Luulin sillä legendaarisella Teisa Räsäsen kaudella että syvemmälle ei voida enää tässä kannattamiseksi kutsutussa painajaisessa upota kun jo pelaajatkin (kaupunkilegendojen mukaan) räyhäävät yöelämässä mutta voi voi kuinka väärässä olinkaan...

Meillä on jo nyt nuoren ihmisen mielessä ikuisuudelta tuntuvan ajan ollut johto joka toistaa toimiston puolella Sullanmaan omaa maalia vuodesta toiseen. Sitä ei vaan enää jaksa, tajua, eikä hyväksy. Jossainhan sen rajan täytyy mennä kun tätä kautta lukuunottamatta (koska olen ulkomailla) on jo "muutamat" karsinnat tullut Hakametsässä seurattua. On se nyt saatana että asialle ei muka saada tehtyä mitään!

Jokainen täysissä sielun ja ruumiin voimissa oleva ihminen jolla mitään valtaa asioihin on tajuaa että nyt joko kuopataan Suomen menestynein ja legendaarisin jääkiekkoseura tai sitten tehdään kaikki mahdollinen sen säilymisen eteen henkilökohtaisista eduista välittämättä. Jos Närpiön samarialaiselle Ilves on oikeasti tärkeä asia kuten väitetään, niin hän siirtää cityshortsihovinsa syrjään, luopuu omistuksistaan ja katselee loppuelämänsä Ilveksen taivalta korkeintaan vähemmistöosakkaana. Pitkään vitsailtiin kuinka kesä on Ilveksen kannattajan parasta aikaa mutta viime vuodet sekin on ollut vain saumattomasti jatkoa sille painajaisunelle jota saa elää koko runkosarjan. Ja jos joukkueessa kasvatetut ja lupaavat pelimiehet lähtevät muualle heti kun mahdollista ja ainakin kotimaiset ulkopuoliset ovat jo pidemmän aikaa karttaneet seuraa parhaansa mukaan, niin ainakin maallikko luulisi ns. hälyytyskellojen soivan?

Voihan olla että kulisseissa tapahtuu vaikka mitä ja meillä on ensi kaudeksi sekä huippusenttereitä että uusi pikkukenkäosasto mutta jotenkin enää ei jaksa edes toivoa vaan ainoastaan pelätä että sitä pahinta odotettuakin naurettavampi skenaario lopulta toteutuu.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minkälaisia kertoimia muuten saisin tämän palstan sisäpiiriläisiltä, jos löisin vetoa sen puolesta, että Ilveksen omistuksessa ei tule minkäänlaisia muutoksia tämän kesän aikana..?
 

VL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves & Buffalo Sabres
Minkälaisia kertoimia muuten saisin tämän palstan sisäpiiriläisiltä, jos löisin vetoa sen puolesta, että Ilveksen omistuksessa ei tule minkäänlaisia muutoksia tämän kesän aikana..?

En ole missään sisäpiirissä mutta maallikkona sanoisin että kertoimet ovat sitä luokkaa ettei kannata vielä hirveästi katsella ainakaan vähänkään tyyriimmistä maista huvilaa merinäköalalla.
 

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba
Anteeksi kryptinen kirjoittelu. Anteeksi, anteeksi, anteeksi.

Tänään piti tulla tiedotetta. Ei tullut. Olisiko ensi viikolla jopa tiedotustilaisuuden paikka? Näin tuolla maailmalla puhellaan.

PS. Ei ole tieto.
Erikoinen juttu tämä tiedotustilaisuuden siirtyminen ja ristiriitaiset lausunnot. Hautamaa sanoi vielä aamulla että tulee yli viisi pelaajaa ja sitten perutaan koko juttu...onko jollain sisäpiirin tietoa tästä? Joka tapauksessa huono signaali.
 

Noma

Jäsen
Erikoinen juttu tämä tiedotustilaisuuden siirtyminen ja ristiriitaiset lausunnot. Hautamaa sanoi vielä aamulla että tulee yli viisi pelaajaa ja sitten perutaan koko juttu...onko jollain sisäpiirin tietoa tästä? Joka tapauksessa huono signaali.

Ilves-Hockey Oy pahoittelee, että pelaajasopimuksien julkistamista jouduttiin siirtämään. Julkistukselle tuli viime hetkellä este, jota oli täysin mahdoton ennakoida.

Tarkki
mediatuottaja, tiedottaja
Ilves-Hockey Oy

Tämän enempää ei ole tietoa.
 

Ikurin Vireä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves talvella ja Ilves kesällä, Ikurin Vire
Tässä viimeisen sivun aikana on taas tullut vastaan kaksi eri käsitettä, joiden kanssa Oy vaikuttaa olevan täysin irti nykyisyydestä. Ensinnäkin SoMe on tullut jäädäkseen. Yrityksistä netin kautta käytävän keskustelun ja yritykseen liittyvän informaation hallinnan mahdottomuus on nostettu esille maailmalla jo - uskokaa tai älkää - kohta 15 vuotta sitten. Yksi sellainen aikoinaan kuuluisa verkkosivusto oli cluetrain.org, joka käsitteli tätä muutosta, sen peruuttamattomuutta ja sen ymmärtämisen välttämättömyyttä yrityksissä viime vuosituhannella. Yritys kieltää tai rajata keskustelua kääntyy aina itseään vastaan. Maailma on oikeasti muuttunut niistä ajoista kun moni meistä kasvoi jäähallilla.

Toinen irtiotto käytännön elämästä tulee tämän "sisäpiiritiedon" suhteen. Pirkanmaa on oikeasti aika pieni paikka. Ei tarvitse olla "sisäpiiriä", että kuulee asioita. Varmasti meillä on melkein kaikilla tuttuja ja tutun tuttuja, jotka ovat esimerkiksi pelaajien lähipiiriä tai sponsoreita. Tämä on minusta suurin ongelma Manngardin tulevaisuuden kanssa. Täällä ei voi polttaa liikoja siltoja, koska täällä ei ole niitä loppujen lopuksi niin kauhean montaa poltettavaksi. Muutoksesta onnistumiseen tulee jossain kohtaa mahdotonta aiempien epäonnistumisten ja poltettujen siltojen takia. Suuri enemmistö koko yrityselämästä Pirkanmaalla tuntee toisensa tavalla tai toisella vähintäänkin parin mutkan kautta. Niitä kuulemiamme asioita mekin, jotka emme ole minkäänlaista "sisäpiiriä", täällä spekuloimme. Josko jollakulla olisi samankaltaisia kokemuksia tai vastakkaisia tietoja.
 

Ragulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sorry tavallaan offtopic, mutta tämä on vaan sisällöllisesti NIIIIIIN hauskaa seurata kuinka monet aikoinaan jopa arvostetutkin nimimerkit vetävät itseään syvään likaviemäriin alistumalla Ilvekselle vahingollisten kuppikuntien perseennuolijoiksi.

Aika näyttää.

Olipas surullinen viesti. Olisin odottanut, että nimimerkki Ahde olisi kyennyt analyyttisempaan pohdintaan. Hän olisi voinut vaikkapa kertoa sen, mitä aika näyttää, sikäli kun on mahdolisesti tietoinen asioiden tilasta ja tulevasta tapahtumien kulusta.

Nythän suurin osa joutuu kirjoittelemaan vain siltä pohjalta, mitä hockey Ilves ja tiedotusvälineet tarjoavat.

Minä esimerkiksi korjaisin mahdollisesti virheellistä näkemystäni asioiden tilasta, jos joku, vaikkapa sinä Ahde kertoisit uskottavasti kuinka asiat ovat, sinun mielestäsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös