Silloin kun itse pelasin Jäähongassa kaikki reenit oli joko Matinkylässä tai Espoonlahdessa. En edes muista oliko tuolloin Tapiolassa mitään hallia. Eli kuten sanoin subjektiivinen näkemys omalta osin.
Silloin kun itse pelasin Jäähongassa kaikki reenit oli joko Matinkylässä tai Espoonlahdessa. En edes muista oliko tuolloin Tapiolassa mitään hallia. Eli kuten sanoin subjektiivinen näkemys omalta osin.
Eihän silloin ollut jäätä kuin Matinkylässä halli + kupla ja Espoonlahdessa tekojää, kun itse pelasin... Ja Laaksolahdessa oli halli + ulkojää kanssa.
Matinkylässä kasvaneena kyllä EJK oli se kaupunginosan joukkue, jossa itsekin pelasin - EJK keräsi myös paljon Olarin ja Jedan suunnalta porukkaa. Jäähonka meni selkeästi enemmän tuonne Tapiolan-Mankkaan suunnalle. Ja oli EJK:llakin treenejä sekä pelejä Espoonlahdessa, mutta se taas oli ihan vain vähäisen kaukalomaarän pakottamaa.
Matinkylässä kasvaneena kyllä EJK oli se kaupunginosan joukkue, jossa itsekin pelasin - EJK keräsi myös paljon Olarin ja Jedan suunnalta porukkaa. Jäähonka meni selkeästi enemmän tuonne Tapiolan-Mankkaan suunnalle.
Kun EJK oli vielä Matinkylän Mahti, Jäähonkaan tultiin myös Jedasta ja Olarista. Ainakin oman ikäpolven Jäähonka oli aika tasaisesti Jeda/Olari/Tapiola/Mankkaa-akselilta. Vain mahtilaiset oikeastaan puuttui. Ehkä se sitten nimenmuutoksen jälkeen meni enemmän tuohon suuntaan.
Blues. Ulkopaikkakuntalaisena olen aina sympatisoinut bluesilaista tillilihaa. Myös junnukiekossa Bluesiin yhdistyy menestystä tuottava junnu(yhteis)työ. Vai nostettaisko Kirkkonummen Salamat sit kuitenkin Liigaan. Hehe.
Liiton pelipassitilasto on muuten nyt helposti analysoitavissa (alla linkki). BJR on pelaajamäärältään Suomessa todella suuri seura. Näiden perusteella mikään 1/3 per seura -jako jäävuoroissa ei tunnu kovin perustellulta. BJR voisi hyvin vaihtaa nimensä pelkäksi Bluesiksi, kun ne oikeudet jo omistaa...