Viestin lähetti Ck
Kaikesta muusta saa nykyajan maailmassa puhua vapaasti oli sitten kyse seksistä, murhista tai ihan mistä tahansa muusta ja kaikkia näitä syötetään joka paikasta. Kun sitten haluaa kertoa, että meillä on semmoinen Jumala joka voi sinua auttaa hädässäsi ja jolla on antaa sinulle lahja ikuiseen elämään, niin tästä ihmiset suuttuvat. He suuttuvat sen tähden, etteivät he tunne Jumalaa ja juuri siksi, että he ovat paholaisen vallan alla.
Paholainen kuiskuttelee juuri tälläkin hetkellä sinulle, että älä usko mitä toi Ck höpöttää ja ei tommosta olekaan sun muuta. Mutta semmoinen Jumala on joka muuttaa elämiä ja antaa ihmisille sen vapauden ja rakkauden mitä he yleensä etsivät kaikkialta muualta, mutta ei sieltä mistä sen oikeasti voi saada. Kun minä päätin antaa elämäni Jeesukselle, niin ajattelin, että jos tää ei olekaan totta, niin voinhan mä aina jatkaa sitä vanhaa elämää mikä mulla on. Kun Jumala sitten kosketti mua niin syvästi ja semmoisella rakkaudella mitä en ollut koskaan ennen tuntenut, niin sillon tajusin, että Jumala todellakin on olemassa ja se Jumala on elävä Jumala joka on mun kanssa aina ja iankaikkisesti.
Minä ainakin kerron Jeesuksesta sen tähden, että se on Jumalan tahto ja minä en siitä mitään kunniaa edes haluaisi, että joku tulee uskoon. Minulla ei ole siihen mitään osaa eikä arpaa vaan silloin kun kerron Jumalasta, niin Jumala käyttää minua siihen, että esim. sinä voisit pelastua.
Uskonto onkin kuolemaksi, mutta jos uskot ja rakastat Jeesusta koko sydämmestäsi, niin se on pelastus. Kyllä uskonto voikin tehdä pahaa, mutta Jeesus ei tee ikinä pahaa kenellekään ja hän rakastaa sinuakin juuri tälläkin hetkellä todella paljon vaikka sinä et häntä rakastaisikaan.
Tällä hetkellä sinä olet paholaisen vallan alaisuudessa ja kyllä minä rukoilen ja toivon, että sinäkin antaisit joskus elämäsi Jeesukselle ja pelastusit.