Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Voi olla taas sakeaa settiä ja kovaa rokkia tarjolla.
Kuinka pitkään tv-yhtiöt näyttävät lähetystä?
Voi olla taas sakeaa settiä ja kovaa rokkia tarjolla.
Sieltä tuli kunnon potti kerralla, yli 40 k ääntä. Trump kirii hitaasti mut nykytahti ei riitä.
Eikö tuo itse asiassa riitä? 7500 ääntä otti Trump kiinni, eroa on 20 000 ääntä, ja laskematta 130 000. Tällä vauhdilla Trump vie Arizonan jollain parin tuhannen äänen erolla.
Kuinka pitkään tv-yhtiöt näyttävät lähetystä?
STOP THE COUNT! Ei kun miten se nyt meni.
Eikö tuo itse asiassa riitä? 7500 ääntä otti Trump kiinni, eroa on 20 000 ääntä, ja laskematta 130 000. Tällä vauhdilla Trump vie Arizonan jollain parin tuhannen äänen erolla.
Sitten se tarvisi Pennsylvanian voiton, ja lisäksi voiton joko Georgian tai Wisconsinin uudelleenlaskennasta. Ei kauhean jännältä näytä vielä, mutta onhan tässä aikaa.
Ja myös ABC News sekä NBC News.CNN julistaa Bidenin voittajaksi.
Torille. Eiköhän Delawaresta joku suihkulähde löydy missä voi munasillaan käydä kroolaamassa?Ja näin, CNN ilmoitti Joseph R. Bidenin USA:n 46:nneksi presidentiksi.
Tämä on ilon ja onnen päivä!
Mistäs tuota Trumpin lehdistötilaisuutta voisi seurata? Pitäisi alkaa juuri nyt. Voi olla viimisen päälle tajunnanvirtaa luvassa nyt kun Biden julistettiin president-electiksi.
Ei tainnutkaan Trump itse olla paikalla? Noh, odotetaan Twitteriin sitten sitä tajunnanvirtaa.Yle Areenassa menee suora lähetys jostain katsastuskonttorin takapihalta.
Juurihan Trump tunti sitten juhlisti voittoaan Twitterissä.
Mistäs tuota Trumpin lehdistötilaisuutta voisi seurata? Pitäisi alkaa juuri nyt. Voi olla viimisen päälle tajunnanvirtaa luvassa nyt kun Biden julistettiin president-electiksi.
Alkaako rahat loppumaan kun on vähän pienemmät puitteet?Yle Areenassa menee suora lähetys jostain katsastuskonttorin takapihalta.
Ok Biden valittiin pressaksi. Ok