No, ainakin Pensylvanian vaalijärjestelyissä mukana ollut rebublikaanisenaattori sanoi, ettei mitään vilppiin viittaavaa ole havaittu. Georgiassa koko laskenta rebujen käsissä. Näissä kahdessa tämä Bidenin vahva nousu mm. tapahtunut. Laskentaa valvotaan molempien osapuolten toimesta. Ei raportointia vilpistä tai epäselvyyksistä merkittävissä määrin. Vain Trumpin kampanjan höpinät.Nyt mä olen oikeastana ihan vaan utelias, ja on vain sattumaa että lainaan juuri tässä kohtaa kirjoittajaa.
Mihin nojaa, jos mihinkään, se etteikö olisi ihan täysin mahdollista vaaleissa tapahtuneen ns "huijaus. Se on jo useammnkin kerran todistettu yhdysvaltojon vaaleissa, että se on täysin mahdollista, se on helppoa, se on jopa ilmiesti jossakin määrin jopa maan tapa, sillä pelkästään tapa jolla dmot ihan itse edellissä vaaleissa pleasi paikan Clintonille (virhe joka kostautui Trumpin valintana), puhumattkaan jo aiemmin historiassa tapahtuneista mystisistä äänien yllättävistä katoamisista tai löytymisestä jostakin roskiksesta (en muista ulkoa enkä jaksa nyt etsiä linkkejä).
En mä nojaa uskoon ja luottamukseen näissä(kään) vaaleissa, ja perustele kaiken menneen oikein vain siksi, että mahdollisesti se "parempi" voitti, jos näissä vaaleiss anyt sellaista parempaa edes alaunalkaenkaan oli, sillä riski myös globaalin olotilaan huonontumiseen on olemassa Bideninkin tapuksessa. Ja sitä ei sulej ollenkaan pois se, onko Trump perseestä, seinähullu, mulkku vai muuten vaan idiootti.
Näenkin siis oikein hyvin olevan mahdoolista että näissä vaaleissa on kusetettu minkä on ehditty, mutta toisaalta voi myös olla etät kaikki on tehty ihan oikein. Valitettavasti kuitenkin seinähullu tapa, ja huonot järjestelmät tukevat sitä että kaikki on mahdollista. Kiinnostaa myö sihan kuriositeettina tietää, että voiko venäjä olla sotkeentunut vaaleihin, vai onko se vain siinä tapuksessa, että Trump olisi voittanut?
Sama koskee käsittääkseni aiempiakin vaaleja. Mielellään kuulisin lisää aiemmista vilpeistä?
Venäjähän ei vaikuttanut/väärentänyt vaalitulosta, vaan kyse oli informaatiovaikuttamisesta.