Pata kattilaa soimaa...
Kritiikki on aina oltava sallittua, mutta jos sen esittäjä syyllistyy kahta kauheampaan stereotypioiden viljelyyn ja henkiseen punaniskaisuuteen kuin arvostelemansa kohde, niin hieman käy kuvottamaan tämmöinen meininki. Carloksen curriculum vitae Jatkoajassa puhuu korutonta kieltään. Vai mitä sanotte seuraavista humaaneista toteamuksistaan ? Ei voi puhua mistään satunnaisista ylilyönneistä, koska samaa jaskaa on tullut tuutista ulos erittäin usein. Sallisivatkohan modet samanlaisen ryöpytyksen esim. muslimeja vastaan ... ? Luulenpa, että silloin kyllä otettaisiin rasismikortti esiin ja suut tukittaisiin.
1. Ydinaseiskun lietsomista USA:han ja rasistinen käsitys maailmanrauhan saavuttamisesta
a) (ketju "Metallicaa muslimeille" )22.05.2003 05:34
"Juu, ja taas kerran ...Edelleen, toivotaan että erinäiset vapaustaistelu-järjestöt saisivat rahdattua edes pari ydinpommia sinne vapaiden ja urheiden kotimaahan, tulisi maailmasta edes hiukan parempi paikka. Tai sitten voidaan toivoa että koko maailma yhtyisi siinä määrin että panisivat pisteen oksettavien jenkkien tyhjänpäiväiselle kukkoilulle. "
b) (ketju "Löytävätkö Saddamin kaasut vai onko niitä edes olemassa?") 10.02.2003 09:59
"...Niin, ja Israel + ydinase? No tämä rauhaa rakastava ja sorrettu kansa kyllä mielestäni tarvitsee ydinaseen, toivottavasti Saddam sen heille toimittaa pikarahtina. Toivon myös että P-Korea toimittaa USA:llekin pari pommia lisää, heillekin pari kappaletta lisää voisi tehdä enemmän kuin hyvää."
2. omakohtainen tappouhkaus USA:n presidentille
(ketju "Irakin sota alkanut") : 20.03.2003 08:26
"... Eipä tässä kai sitten mitään, tapetaan vähän taas ihmisiä ja ollaan kaikki iloisia kun USA tulee ja pelastaa maailman. Mutta vinkkinä vaan W:lle, ei kannata tulla minun käsieni ulottuville. Tästä päivästä siihen päivään kun tämä "jumalan lähettiläs" lopultakin jättää tämän maailman taakseen."
3. kannattaa terrorismia ja lietsoo USA:n kansalaisten summittaista tappamista
a ) (ketju "Irakin sota alkanut") : 20.04.2003 21:23
"... Ei voi muuta sanoa kuin että kuula kalloon niin monelle jenkille ja niin nopeasti kuin mahdollista. Missä on nyt Hitler & kaasukammiot, kun niitä oikeasti tarvittaisiin..."
b) (ketju "Irakin sota alkanut") : 01.04.2003 08:46
" ...Hemmetti, YK:n pitäisi alkaa myöntämään tapporahaa jenkeistä, esim. 5000€ jokaisesta tapetusta jenkistä. Se olisi mielestäni ihmisyyden tukemista, ja sitä kannattaisi harkita. Tällä hetkellä arvostan kädelläni istuvan, verta imevän hyttysen hengen paljon korkeammalle kuin yhdenkään ämerikkalaisen."
c) (ketju "USA - Nyt virallisesti rikollisvaltio") 18.03.2003 08:57
"...jokainen Al-Qaedan taistelija on minulle suuri sankari, Osama Bin Laden on minun jumalani, jokainen kuollut jenkki-sotilas on juhlan arvoinen. Jokainen räjäytetty pilvenpiirtäjä on niinikään ihmisyyden voitto. Tämä on se päivä kun hyvästä tuli paha ja päinvastoin. Minä pieni ihminen en voi paljoa tehdä, mutta tästä eteenpäin tuo tyrannian onnela nimeltä Ämericä on minun viholliseni nro 1, henkeen ja vereen.)
d) (ketju "Löytävätkö Saddamin kaasut vai onko niitä edes olemassa?") 07.01.2003 17:33
"...Itse olen julistanut jo "pyhän sodan" ko. maata kohtaan, en myönnä sieltä tulevan mitään hyvää, sanoivat "faktat" sitten mitä tahansa. "
4. Hitlerin hirmutekojen vähättely
(ketju: "Löytävätkö Saddamin kaasut vai onko niitä edes olemassa?") 24.01.2003 11:22
"Sanotaan mitä sanotaan, mutta minulle tulee pelkästään positiivinen olotila, jos mainitaan sanat Adolf Hitler ja natsi-Saksa. Ei ole mitään pahaa sanottavaa ko. yhdistelmästä. Ilman Aatun panosta tosiaan juhlisimme nyt ehkä n. 10 vuotis-synttäreitä.
Kaikki tiedämme juu ne "hirmuteot", mutta kyllä noita on yhtä lailla ollut maailman sivu, ja aina tulee olemaan. Joskus ne vain saavat suurempaa julkisuutta. Esim. silloin kun juutalaiset hallitsevat mediaa."
5. Kannattaa ydinaseiden leviämistä ja käyttöä (esim. P-Korean taholta) (mikä ei ole tietenkään rasismia, mutta kertoo jotain ajatusmaailmasta)
(ketju: "Löytävätkö Saddamin kaasut vai onko niitä edes olemassa?") 21.01.2003 15:54
"... Kyllähän tämä maailma sitä kauhun tasapainoa nimenomaan kaipaisi, eipä tullut Intian ja Pakistanin sodastakaan mitään, kun osapuolet tekivät selväksi mitä tapahtuu kun pannaan kova kovaa vastaan."
6. tiedostaa itsekin oman hyvän maun rajamailla liikuvan linjansa ja on tullut huomautetuksikin siitä JA:ssa
a ) (ketju : Tommy in memoriam ) 30.04.2003 18:07
"... Ja vielä tuosta kieltolinjasta, kyllä jokainen tosiaan ihan varmasti tietää missä raja menee. Kun sitä tarpeeksi rikkoo välittämättä useista pelikielloista ja varoituksista, niin mitäpä muutakaan vaihtoehtoa enää jää? Jännä juttu muuten että minä olen kirjoittanut kohtalaisen monta viestiä tänne, ja saanut koko sinä aikana vain yhden huomautuksen, vaikka aihetta olisi voinut olla joskus enempäänkin. HIFK-mafia(kin)? "
Että semmoinen "jagsmainen" agitaattori meillä tässä lietsoo joukkojansa taisteluun sitä yhtä ainoaa pahaa vastaan, jonka osaa maailmassa tiedostaa.
Loppuun vielä lainaukset sanan- ja ilmaisunvapauden säännöistä , joita kai täälläkin pitäisi noudattaa :
(
http://www.om.fi/11508.htm ) Oik.ministeriö
"Sanan- ja ilmaisuvapauden rajoituksista on säädetty pääasiassa rikoslailla, jossa on säädetty rangaistavaksi erinäisiä julkaistun viestin sisältöön perustuvia tekoja. Yksi tällainen teko on kiihottaminen kansanryhmää vastaan (RL 11:8 laissa 578/1995). Säännöksen mukaan on tuomittava se, joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää."
-------
Jatkoaika :
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/register.php?
"Kaikki Suomen laissa kielletty toiminta on luonnollisesti kiellettyä. Tekijänoikeussuojatun materiaalin jakamisesta, perättömien syytöksien esittämisestä ja julkisesta herjauksesta tullaan käyttäjiä rankaisemaan ankarasti."
Hyvää yötä kansalaiset !