TPS:n kotihallin jäänlaatu on pelaajien mielestä Liigan kehnoin.
www.ts.fi
Valitettavasti tästä ei ole kovin vaikea olla runkosarjan osalta eri mieltäkään. Pleijareissa sen sijaan tunnelma on varmasti Liigan paras, kun yleisöä alkaa olla päälle 8000+.
Jännä silti. Olen käynyt tänä vuonna katsomassa kotona, Helsingissä ja Tampereella. Ja varsinkin Helsingissä oli lähes täydestä hallista huolimatta mielestäni todella vaisu tunnelma. Mutta ehkä huomioni kiinnittyi vääriin asioihin, kuten aneemiseen kuuluttajaan ja hallin muuhun latomaisuuteen, joka lannisti odotuksiani. Olen toki käynyt siellä useasti konserteissa, mutta en jäähallivalaistuksessa.
Tampereella sitten taas oli Ilves - Tappara pelissä varsinkin Ilveksen päädyssä aivan huikea meininki, mutta sitten taas Tapparan päädyn huudot/laulut, mitä ikinä sieltä yritettiinkään ei kuulunut lainkaan.
Värilasit on kai niin vahvat, että mun mielestä Turussa on päästy ihan ok tunnelmaan, mutta toki tuolla on paljon pelaajia, jotka pelaa joukkueessa, joka ei tuo Turkuhalliin arkena juuri ketään.
Olisi joskus kiva päästä kokeilemaan Turun jäätä kun siellä on tuvassa porukkaa ja peli ollut käynnissä. Tyhjässä hallissa jää on mielestäni ihan jees. Ei nyt mikään Varissuo, jossa on briljantti jää, mutta en huomannut, että se suuremmin harmittaisi. Toki en olekaan ammattipelaaja tai mitään sinne päinkään.