Peruslipun hinta 48 euroa + toimituskulut ja muut "haista vittu" -maksut.Ai sssaaakeli kun näyttää pahalta tuo A5.
Tuohonkin voisi jotai viilausta tehdä alaspäin. Edes muutamalla eurolla.
Peruslipun hinta 48 euroa + toimituskulut ja muut "haista vittu" -maksut.Ai sssaaakeli kun näyttää pahalta tuo A5.
Lada Nivasta?
Onko venäläiset trokarit liikkeellä?
C myynyt loppuun käytänössä noilla hinnoilla. Toki alimmat rivit molemmissa on 26e. Änärissä piippuhyllyllykin kalliimpi ja paskempi meno, vaikka pari tähteä enemmän.Peruslipun hinta 48 euroa + toimituskulut ja muut "haista vittu" -maksut.
Tuohonkin voisi jotai viilausta tehdä alaspäin. Edes muutamalla eurolla.
Vittu mitä sekoilua kausareiden kanssa
Skål takaisin, jos minulta kysytään. Tai se viime kauden kappale.Laittakaapa tuo alun hypevideo johonkin Youtubeen kokonaan ellei ole jo
Metallia on tullut yllättävän paljon mitä olen lähetyksiä katsellut/kuunnellut, siitä :peukku:MUSIIKKI!
Mitä musiikkia haluaisit otteluissa soitettavan? Hunajata ja Dirlandaa jne tietty mut muuta? Rock? Pop? Edm? Sana vapaa!
MUSIIKKI!
Mitä musiikkia haluaisit otteluissa soitettavan? Hunajata ja Dirlandaa jne tietty mut muuta? Rock? Pop? Edm? Sana vapaa!
MUSIIKKI!
On oikeasti mahdollisuus vaikuttaa! Musiikki kuitenkin luo tunnelmaa ottelutapahtumaan.Onko tämä ihan vaan muuten vaan heitetty kysymys vai onko tässä oikeasti mahdollisuus vaikuttaa vastaamalla?
Sitten muutamia muita biisejä, jotka ovat itselleni mieleisiä, koska niihin liittyy TPS-lapsuusmuistoja:
- I love Rock 'n' Roll
- I was made for loving you
- Easy Living
- Old Time Rock & Roll
Muuten musiikkivalikoima on mielestäni edelleen Turkuhallissa oikein hyvä, vrt. iso osa muista halleista. Jos minulta kysytään niin poppi/räppi minimiin ja rock/metal enemmän esiin, mutta tuosta biisiäänestyksestäkin on nähty, että vähemmistön mielipidettä edustan ja aika selkeästikin.
Mikäs siellä tänään oli Skål biisin tilalla? Ja yleisesti kannatan myös itse tuota rock henkistä musiikkia ottelutapahtumassa.Skål takaisin, jos minulta kysytään. Tai se viime kauden kappale.
Kaikella kunnioituksella - ei stn mitään Radio Rock -listoja Tepsin peleihin, kiitos. Mikään ei ole väsyneempää ottelutapahtumassa kuin jatkuva klassinen rock ja hevi. Sopii IFK:n vintage-meininkiin hyvin tosin.Ja yleisesti kannatan myös itse tuota rock henkistä musiikkia ottelutapahtumassa.
Linkin Park - Burn it down. Eipä ollenkaan pöllömpi biisi omaan makuun.Mikäs siellä tänään oli Skål biisin tilalla? Ja yleisesti kannatan myös itse tuota rock henkistä musiikkia ottelutapahtumassa.
Mötley Crüe - Kickstart My HeartSoitettavista biiseistä vielä, niin mikä on se kappale mikä yleensä (mielestäni aina) soi ekana kun joukkueet tulevat alkulämmittelyyn?
Ihan ekaksi: aina kun on "iso ja tärkeä peli", ja sopiva kliimaksitilanne, niin pitäisi mahdollisuuden mukaan kerran matsissa tulla "Tepsi tekee kohta maalin". Se on melko keskeistä tepsiläistä jääkiekkokulttuuria, mikä on nyt jostain syystä unohdettu. Olen lukuisia kertoja tästä kirjoitellut sinne sun tänne, ja olisi todella hienoa, mikäli nyt vastaanottajana olisi kerrankin tosiaan kaveri, joka pystyisi vaikuttamaan. Kauhistuttaa ajatus, että meillä on pian kasvanut kokonainen uusi sukupolvi, mille "Tepsi tekee kohta maalin" ei ole enää perusjuttuja.
Sitten muutamia muita biisejä, jotka ovat itselleni mieleisiä, koska niihin liittyy TPS-lapsuusmuistoja:
- I love Rock 'n' Roll
- I was made for loving you
- Easy Living
- Old Time Rock & Roll
Mainoksia. Ja kovemmalla volyymilla.Mitä musiikkia haluaisit otteluissa soitettavan?